Folytatja vitatott londoni reklámkampányát a Floki Inu

-

A városszerte buszokon és vasútállomásokon zajló új kampány mindössze néhány héttel azután indult, hogy a szabályozóhatóságok betiltották a Floki Inu 2021-es marketingfutamának korábbi reklámjait.
A Dogecoin-rivális Floki Inu „agresszív” marketingkampányba kezdett Londonban, hirdetéseket vakolva a város vasútállomásain és a híres piros buszokon.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


A Floki Inu egy április 23-i blogban jelentette be az új kampányt, megjegyezve, hogy „a nép kriptovalutája” április 25-től, hétfőtől kezdődően 100 busz oldalán és 203 plakáton fog hirdetni a város metróállomásain.


A mémcoin új kampánya egy hasonló, 2021 végén indított marketingfogás után következik, amely nagy port kavart Sian Berry londoni képviselőnél, aki be akart tiltani minden kriptopénzreklámot a város vasúti és buszhálózatán.
Floki Inu legutóbbi kampányában olyan táblák szerepeltek, amelyeken az állt: „Hiányzik a Doge? Vegyél Flokit”. Novemberben Berry egy tweetet tett közzé, amelyben a kriptovalutákat a szerencsejátékhoz hasonlította, hozzátéve, hogy a közszolgáltatóknak nem szabadna „kockázatos” rendszereket hirdetniük.


A kampány olyannyira negatív visszhangot kapott, hogy a brit Reklám- és Szabványügyi Hatóság (ASA) közbelépett, és március 2-án hozott határozatában betiltotta a hirdetést, mivel az „kihasználta a fogyasztóknak a kimaradástól való félelmét, elbagatellizálta a kriptopénzbe való befektetést, és kihasználta a fogyasztók tapasztalatlanságát”.
Sabre, a Floki Inu álnevű marketingigazgatója azonban a közleményben hangsúlyozta, hogy a csapat nem szándékozik leállni a szabályozói visszalökés ellenére sem:

„Bizonyos értelemben ez a második londoni kampány még nagyobb győzelem a Floki és a kriptoipar egésze számára, mint az első, mivel a csapatunk kiharcolta a jogot, hogy az úttörő projektünket a nyilvánosság előtt reklámozhassuk”.

„Néhányan teljesen be akartak tiltani minket itt, és a kriptóellenes napirend továbbra is sűrűsödik a lejárató kampányok és félretájékoztatás révén. A Floki csapata mindig ki fog állni a helyén, bármi is történjen” – tették hozzá.
Idén januárban az ASA folytatta az Egyesült Királyságban reklámozó kriptocégek betiltásának sorát.

A szabályozóhatóság leállította a Crypto.com két reklámját, amelyek a Bitcoin-vásárlás egyszerűségét és a hozamjuttatások megszerzését hirdették, mivel nem tüntették fel a befektetés kockázatát.
2021. december közepén hat kriptocéget sújtott reklámtilalommal az ASA, mert „kihasználta a fogyasztók tapasztalatlanságát”, és nem mutatta be a kriptobefektetés kockázatát.

Olvastad már? Mikor indul a Greenwatt.io kripto farmja?

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Az OpenSea NFT eladásai – Ezért van áprilisban egy újabb mélypont

Az OpenSea vezető non-fungible token (NFT) piactér áprilisban rekordot döntött az NFT havi értékesítési volumenének csökkenésével zárja az áprilist. Az Rchen8 által készített Dune Analytics dashboard...

A Forbes az XRP és a Cardano (ADA) „kripto-zombiknak” nevezi

A Forbes számos felső kategóriás eszközt „zombiként" jelölt meg, ami felzúdulást okoz a közösségben. A Forbes egy friss kutatási cikkében „kripto-zombiként" jelölt meg több csúcskategóriás kriptovalutát,...

A legjobb 5 kripto az előrejelzések szerint berobban ebben a bikafutamban

Vendégbejegyzés A kriptopénzek piaca a 2024-es bikafutás lendületének növekedésével pezseg a várakozástól, ami felhívja a figyelmet a kivételes ígéretet mutató érmék egy kiválasztott csoportjára. Jelen elemzés öt...

Új uniós MiCA kriptorendelet: Mi változott és miért?

A pénzmosással és a tiltott tevékenységekkel kapcsolatos növekvő aggodalmakra válaszul az Európai Parlament április 24-én új szabályokat hagyott jóvá a kriptopénzekkel kapcsolatos problémák leküzdésére. A szabályok...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!