Ázsiában nagyon népszerű a blokkláncos játékipar

Az ázsiai régió áll az élén a Web3 játékok terjedésében, és blokkláncos játékok számában.

Ez a szektor jelenleg az összesített blokklánc-aktivitás 35%-át teszi ki, olyan országoknak köszönhetően, mint Kína, amely hatalmas, 700 millió fős játékosbázisa már megkezdte a blokklánc-alapú játékok felé való elmozdulást.


Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Az ázsiai régióban számos világszínvonalú játékfejlesztő cég található, Kína, Japán és Dél-Korea esetében egyaránt, így Ázsia kész a Web3 játékok globális központjává válni, és ezzel bizonyítani a régió kiemelt szerepét a digitális játékok jövőjében.

A DappRadaron listázott alkalmazások összesített aktivitásának a 35%-a a játékok köré összpontosul, napi szinten 2,2 millió aktív tárcával.

Ráadásul a platform tíz legaktívabb alkalmazása közül öt valamilyen játék. A legnépszerűbbnek a Pixels számít, amelynek a Fülöp-szigetekről érkezik a forgalma 20%-a, a teljes ázsiai régióból pedig a 48,6%-a.

blokklánc
Forrás: dappradar.com

Ázsiában pörög a játékosipar

2024 első negyedévében a DappRadar mintegy 2,2 millió napi egyedi aktív pénztárcát (dUAW) regisztrált, amelyek interakcióba léptek a decentralizált alkalmazásokkal (dappokkal).

Ez azt jelenti, hogy a blokklánc játékoknak a dapp ökoszisztéma összesített tevékenységének 35%-a jut. Ezenfelül ez szilárd alapot biztosít a blokkláncos játékoknak, mint vezető kategóriának a dapp ökoszisztémán belül.

Fontos megjegyezni, hogy sok játékprojekt nagy erőfeszítéseket tesz azért, hogy játékaikat elérhetővé tegye a lehető legtöbb eszközön.

Hogy megkerüljék az Apple vagy a Google korlátozásait, böngészőalapú játékokat vagy progresszív webalkalmazásokat (PWA) hoznak létre.

Annak ellenére, hogy sok forgalom érkezik asztali eszközökről, a fejlesztőcsapatok nagy hangsúlyt fektetnek a mobilos használhatóságra.

blokklánc
dappradar.com

A legnépszerűbb blokkláncos játékok

A Pixels a legnépszerűbb játék, jelentős figyelmet kapva, különösen, hogy forgalmának 8,4%-a az Egyesült Államokból érkezik, viszont 20%-a a Fülöp-szigetekről származik, ami az Axie Infinity felemelkedésében is kulcsszerepet játszott.

Forrás: dappradar.com

Az ázsiai országokból érkező összes forgalom a Pixels esetében 48,6%-ot tesz ki.

A Matr1x megszerezte a második helyet, miután az utóbbi időben növekvő népszerűséget szerzett a Web3-rajongók körében, és amelynek felhasználói tevékenységének 39%-a szintén az ázsiai országokból származik.

A játék közösségi hálózati és játékelemeket ötvöz, egy futurisztikus cyberpunk világot kínálva a játékosoknak.

A StarryNift metaverzum-platformja birtokolja a harmadik helyet, népszerű 3D virtuális valóságot kínálva a felhasználóinak. A tevékenység 38%-a az ázsiai országokból származik a DappRadar forgalmi adatai alapján.

A MotoDEX és a Sweat Economy, állandóan a legjobb helyeken állva az iparági jelentésekben, jelentős aktivitást mutatnak az ázsiai országokból, 36%-os és 30%-os arányban.

Érdekes módon ennek ellenére mindkét alkalmazás forgalmának legnagyobb része az Egyesült Államokhoz köthető.

A DappRadar saját tokenje, a RADAR segítségével a felhasználók különböző promóciókat tudnak életbe léptetni a platformon a kedvenc applikációjuk számára, ez az úgynevezett boost, és ezt a felhasználói tevékenységet elemezve hamar kiderül, hogy melyeket kedvelik legjobban az oldal látogatói és a tokenbirtokosok.

blokklánc
Forrás: dappradar.com

Ezek közül a boostolt dappok közül öt a játékok kategóriájába tartozik, és mindegyiket ázsiai országokból származó játékstúdiók vagy csapatok támogatják.

Ezek a projektek rendkívüli képességet mutattak fel nagy rajongótábor bevonásában a boosting rendszeren keresztül, amely a közösségi támogatás kulcsfontosságú szerepét mutatja be a Web3-ban.

Általánosságban elfogadott tény, hogy egy sikeres játék fejlesztése éveket vehet igénybe, és ez egy olyan út, ahol a közösség szerepe nem alábecsülendő, és elterjedt nézet, hogy ezeknek a közösségeknek az ereje gyakran kulcsfontosságú tényező egy játék sikerének a Web3 térben.


Kapcsolodó: A magyar fejlesztésű THE CORE web3-as stratégiai játék, a felfedezői már a Mars felé tartanak


Ázsia robbanásszerű fejlődése a blokklánc játékok piacán

2023-ban a globális játékpiac erős évvel büszkélkedett, becsült bevételei elérték a 187,7 milliárd dollárt, amelyet körülbelül 3,38 milliárd egyéni játékos generált világszerte.

Az ázsiai régió előkelő helyen áll a globális játékpiacon, az összes világszintű játékbevétel 46%-át teszi ki.

Annak ellenére, hogy a lassú növekedéssel küzdött az összes régió közül, elsősorban a kínai piac szabályozási kihívásai miatt, Ázsia továbbra is erőteljes szereplő.


Csatlakozz Prémium csoportunkhoz, ahol exkluzív tartalmakhoz, elemzésekhez és érdekességekhez nyílik hozzáférésed.


Ázsia egyedi pozícióját tovább erősíti a blokklánc és a Web3 technológiák iránti nyitott hozzáállása, ezzel elősegítve egy olyan új korszak eljövetelét, amely kihasználja a decentralizált, játékosközpontú ökoszisztémák lehetőségeit.

Míg Nyugaton a blokklánc-technológiák gyakran találkoznak szkepticizmussal, Ázsiában a piacok kevésbé ellenállóak ezekkel az innovációkkal kapcsolatban, ez pedig egyértelműen növeli a fejlesztési tevékenységet és a játékosok részvételét.

Ennek a blokkláncos játékok iránti lelkesedésnek nem csak a régió technológiai alkalmazkodóképességére van hatása, hanem a decentralizált, játékosközpontú ökoszisztémák elterjedésére is.

Kövesd a Kriptoworld-öt a Google News-on

Olvastad már? Az első cross-chain kutyás mém érme lehet a következő 1000x érme

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.


Tájékoztatás: A kriptoworld.hu oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások, cikkek nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon befektetési tanácsadóval!

A cikkekben megjelenő esetleges hibákért téves információkból eredendő anyagi károkért a kriptoworld.hu felelősséget nem vállal.

Legfrissebb bejegyzéseink

Robert Kiyosaki újra Bitcoint vásárolt 107 ezer dolláron – 1 millió dolláros célárat jósol

A „Gazdag papa, szegény papa” című könyv szerzője évekkel ezelőtt vált a Bitcoin hívévé, és azóta aktívan hirdeti a kriptoeszköz előnyeit a közösségi médiában, rendszeresen...

Júliusban újabb 9%-os Bitcoin-emelkedés jöhet? – Íme a 10X Research előrejelzése

A Bitcoin akár 9%-os emelkedés előtt állhat júliusban, miután júniusban havi szinten is csúcson zárt, több mint 107.000 dollárral – derül ki a 10X Research...

A Kraken peer-to-peer appja felfűti a Best Wallet piacát

Vendégbejegyzés A kripto kereskedési platform, a Kraken belépett a TradFi térbe, és útjára indítva a peer-to-peer fizetési alkalmazását felhívta a figyelmet a pénztárca tokenek, például a...

A top fejlesztő szerint az XRP akár 20.000 dollárig is emelkedhet – Mit jelent ez 10.000 érme tartása esetén?

Vendégbejegyzés Chad Steingraber játékfejlesztő és XRP-kommentátor újra előhozta azt az elméletet, amely szerint az XRP egyszer akár 20.000 dollár is lehet érmenként. Jelenleg az árfolyam kicsivel...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.