Megszünteti egyik kriptopartnerségét a Manchaster City FC

-

Alig két hónappal azután, hogy a Manchester City FC bejelentette partnerségét a kriptocéggel, a klub megszakította kapcsolatát a 3Key Technologiesszal.
Az elmúlt hónapokban a Manchester City és a kevéssé ismert 3Key Technologies kriptopénzcéggel való partnerségéről szóltak a hírek.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


Novemberben a The Times arról számolt be, hogy a Manchester City FC felfüggesztette partnerségét a céggel, mivel magának a felsővezetők személyazonosságával kapcsolatos kérdések merültek fel.
A 3Key Technologiest – számolt be a The Times – állítólag a Seychelle-szigeteken jegyezték be, bár a Seychelle-szigeteki cégadatbázisban nincs bizonyíték a létezésére.
Most a Daily Mail arról számolt be, hogy a Manchester City teljes egészében megszakította a kapcsolatot a kriptopénzzel foglalkozó céggel, ismét arra utalva, hogy nem volt világos, kik a cég felsővezetői.
A 3Key Technologiesszal való rövid életű kapcsolat nem az első alkalom, hogy a szervezet belekóstolt a kriptóba.
A Manchester City csak egy a világ számos futballklubja közül, amelyek a közelmúltban a kriptóra váltottak.

Futballklubok és a kriptó

Tavaly márciusban a Manchester City a Socios tokenizációs platformmal partnerségben elindította a CITY szurkolói tokenjét. A klubhoz kapcsolódó token lehetővé teszi a szurkolók számára, hogy VIP-jutalmakat és klubpromóciókat igényeljenek.
A múlt hónapban a futballklubok a BBC szerint több mint 350 millió dollárt költöttek ezekre a szurkolói tokenekre, ezek a pénzeszközök az angol Premier League és más európai futballbajnokságok között oszlanak el.
Akármilyen nagyok is ezek a számok, a szurkolói tokenek vitás kérdéssé is váltak.

„A kriptopiacról való ismereteim enyhén szólva is hiányosak, és valószínűleg én képviselem a futballszurkolók azon részét, akik nem kereskednek a kriptopiacon – mondta Sue Watson, egy West Ham-szurkoló a BBC-nek.


Az Egyesült Királyság reklámszabályozási hatósága (ASA) is felfigyelt a szurkolói tokenekre. A múlt hónapban az ASA betiltotta az Arsenal FC AFC tokenreklámjait, „felelőtlennek” nevezve azokat.
Az ASA szerint a hirdetések „elbagatellizálták a kriptoeszközökbe való befektetést, és kihasználták a fogyasztók tapasztalatlanságát vagy hiszékenységét.”

Olvastad már? 26%-ot ugrott a GameStop részvénye, miután a WSJ lehozott egy cikket

Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Richard Ayers

Legfrissebb bejegyzéseink

A Solana mellett érdemes foglalkozni ezzel a kaszinótokennel is

Vendégbejegyzés A Solana 2020-ban jelent meg a tőzsdéken, és remek tranzakciós sebességével, skálázhatóságával, valamint fényes jövőképével megadta az alaphangot a blokklánc-technológia fejlődésének. A nagy sebességű Solana blokklánc...

Solana 2024 – A SOL az idei nyáron irányíthatja az altcoin-szezont?

Az nem titok, hogy a Solana (SOL) már jó ideje tartja a frontot a kriptopiacon. Az egész kriptoközösség imádja a SOL-t, és a mémcoinjai figyelemre...

Ez az új bika hullám kezdete? Milyen kriptók fognak elsőként szárnyalni?

Vendégbejegyzés A kriptopiacot új energia lengi be, ahogy a bikapiac jeleit látjuk. A befektetők a horizontot figyelik, és arra kíváncsiak, hogy melyik devizák fognak elsőként felkapaszkodni...

NFT ruhák miatt perelték be a Dolce & Gabbana divatházat

Egy ügyfél csütörtökön beperelte a Dolce & Gabbana USA-t, azzal vádolva őket, hogy az általa vásárolt NFT-k az értékük 97%-át elvesztették, mégpedig a cég hanyagsága...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!