Újabb partnerségeket kötött a crypto.com, ezúttal egy női sportcsapattal

A tőzsde szerint a partnerség célja a nők „pénzügyi oktatásának, függetlenségének és pénzügyi felhatalmazásának” ösztönzése.
A Crypto.com kriptovaluta-tőzsde újabb megállapodást kötött az Angel City Football Club profi női sportcsapattal, hogy kibővítse márkaismertségét az Egyesült Államokban.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A Crypto.com keddi bejelentésében azt írta, hogy a Los Angeles-i focicsapattal kötött partnerséget annak érdekében, hogy növelje a kripto, a blokklánc és a Web 3.0 ismertségét és hozzáférését az Los Angeles-iek, a futballszurkolók és maguk a sportolók körében.
A tőzsde azt mondta, hogy továbbra is „egyedi és hatásos módok” után kutat a befektetéseihez Los Angelesben, a partnerség célja pedig a „pénzügyi oktatás, függetlenség és pénzügyi felhatalmazás” ösztönzése a nők körében.

„Tekintettel arra a sebességre, amellyel a Web 3.0 és a kriptopénzek megváltoztatják a világunkat, biztosítani akarjuk, hogy a nőket befektetőként és alkotóként is bevonjuk az utazásba” mondta Julie Uhrman, az Angel City Football Club társalapító-elnöke.

„Izgatottan várjuk, hogy a [Crypto.com]-mal együttműködve oktassuk közösségünket és játékosainkat a kriptóval kapcsolatban, és lehetővé tegyük játékosaink számára, hogy az NFT-k erejét felhasználva kapcsolatot teremtsenek és mélyebb kapcsolatot alakítsanak ki a szurkolóikkal.”
A partnerség a kriptotőzsde legújabb terjeszkedése Los Angelesben. A Crypto.com novemberben jelentette be, hogy egy 700 millió dolláros megállapodás keretében 20 évre biztosította a város multifunkciós Staples Centerének névhasználati jogait.


A helyszín – amelynek hivatalos névváltoztatása szombaton várható – az NBA-ban játszó Los Angeles Clippers és Los Angeles Lakers, valamint az NHL-ben szereplő Los Angeles Kings és a WNBA-ben szereplő Los Angeles Sparks otthona volt.

A Crypto.com növekedésével párhuzamosan a kriptovaluták és a blokklánc népszerűsítése érdekében magas rangú személyekkel és vállalatokkal lépett partnerségre.
Júliusban a vállalat 175 millió dolláros szponzori megállapodást kötött az Ultimate Fighting Championshiptel. Az októberben világszerte megjelent hirdetéseikben Matt Damon is szerepelt.

Olvastad már? Új magyar NFT indult CryptoMemories néven

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Robert Kiyosaki újra Bitcoint vásárolt 107 ezer dolláron – 1 millió dolláros célárat jósol

A „Gazdag papa, szegény papa” című könyv szerzője évekkel ezelőtt vált a Bitcoin hívévé, és azóta aktívan hirdeti a kriptoeszköz előnyeit a közösségi médiában, rendszeresen...

Júliusban újabb 9%-os Bitcoin-emelkedés jöhet? – Íme a 10X Research előrejelzése

A Bitcoin akár 9%-os emelkedés előtt állhat júliusban, miután júniusban havi szinten is csúcson zárt, több mint 107.000 dollárral – derül ki a 10X Research...

A Kraken peer-to-peer appja felfűti a Best Wallet piacát

Vendégbejegyzés A kripto kereskedési platform, a Kraken belépett a TradFi térbe, és útjára indítva a peer-to-peer fizetési alkalmazását felhívta a figyelmet a pénztárca tokenek, például a...

A top fejlesztő szerint az XRP akár 20.000 dollárig is emelkedhet – Mit jelent ez 10.000 érme tartása esetén?

Vendégbejegyzés Chad Steingraber játékfejlesztő és XRP-kommentátor újra előhozta azt az elméletet, amely szerint az XRP egyszer akár 20.000 dollár is lehet érmenként. Jelenleg az árfolyam kicsivel...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.