Újabb partnerségeket kötött a crypto.com, ezúttal egy női sportcsapattal

A tőzsde szerint a partnerség célja a nők „pénzügyi oktatásának, függetlenségének és pénzügyi felhatalmazásának” ösztönzése.
A Crypto.com kriptovaluta-tőzsde újabb megállapodást kötött az Angel City Football Club profi női sportcsapattal, hogy kibővítse márkaismertségét az Egyesült Államokban.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A Crypto.com keddi bejelentésében azt írta, hogy a Los Angeles-i focicsapattal kötött partnerséget annak érdekében, hogy növelje a kripto, a blokklánc és a Web 3.0 ismertségét és hozzáférését az Los Angeles-iek, a futballszurkolók és maguk a sportolók körében.
A tőzsde azt mondta, hogy továbbra is „egyedi és hatásos módok” után kutat a befektetéseihez Los Angelesben, a partnerség célja pedig a „pénzügyi oktatás, függetlenség és pénzügyi felhatalmazás” ösztönzése a nők körében.

„Tekintettel arra a sebességre, amellyel a Web 3.0 és a kriptopénzek megváltoztatják a világunkat, biztosítani akarjuk, hogy a nőket befektetőként és alkotóként is bevonjuk az utazásba” mondta Julie Uhrman, az Angel City Football Club társalapító-elnöke.

„Izgatottan várjuk, hogy a [Crypto.com]-mal együttműködve oktassuk közösségünket és játékosainkat a kriptóval kapcsolatban, és lehetővé tegyük játékosaink számára, hogy az NFT-k erejét felhasználva kapcsolatot teremtsenek és mélyebb kapcsolatot alakítsanak ki a szurkolóikkal.”
A partnerség a kriptotőzsde legújabb terjeszkedése Los Angelesben. A Crypto.com novemberben jelentette be, hogy egy 700 millió dolláros megállapodás keretében 20 évre biztosította a város multifunkciós Staples Centerének névhasználati jogait.


A helyszín – amelynek hivatalos névváltoztatása szombaton várható – az NBA-ban játszó Los Angeles Clippers és Los Angeles Lakers, valamint az NHL-ben szereplő Los Angeles Kings és a WNBA-ben szereplő Los Angeles Sparks otthona volt.

A Crypto.com növekedésével párhuzamosan a kriptovaluták és a blokklánc népszerűsítése érdekében magas rangú személyekkel és vállalatokkal lépett partnerségre.
Júliusban a vállalat 175 millió dolláros szponzori megállapodást kötött az Ultimate Fighting Championshiptel. Az októberben világszerte megjelent hirdetéseikben Matt Damon is szerepelt.

Olvastad már? Új magyar NFT indult CryptoMemories néven

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

A kriptovaluták december eleji esése rövid távú korrekciót mutat, nem pedig trendfordulatot

A BTC, ETH és XRP december elején tapasztalt esését rövid távú korrekciónak tekintjük, amely valószínűleg a piaci szereplők tevékenységének ideiglenes visszaeséséhez kapcsolódik. Ami rávilágít a folyamatos...

A BlackRock Bitcoin ETF 2,3 milliárd dollárnyi tőkét veszített novemberben, de a cég szerint ez teljesen normális

A BlackRock számára nem volt épp sétagalopp a november, legalábbis ami a Bitcoin ETF-jeit illeti. Az IBIT nevű spot Bitcoin ETF ugyanis komoly nyomás alá...

Az Ethereum 59%-kal alulértékelve? Elemzők szerint közel lehet a valódi lokális alj

Az ETH árfolyama az elmúlt hét során szinte tapadt a 3000 dolláros szintre. Bár 15%-kal magasabbról fordult vissza a 2600 dolláros mélypont után, még mindig...

Kriptó a kaszinóban: az online szerencsejáték új korszaka

Vendégbejegyzés Az online szerencsejáték nem maradt sokáig tétlen. A 2000-es évek elején megjelentek a pókertermek, a sportfogadás és a digitális nyerőgépek, amelyek bárhonnan képesek voltak játékosokat...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.