Újabb partnerségeket kötött a crypto.com, ezúttal egy női sportcsapattal

A tőzsde szerint a partnerség célja a nők „pénzügyi oktatásának, függetlenségének és pénzügyi felhatalmazásának” ösztönzése.
A Crypto.com kriptovaluta-tőzsde újabb megállapodást kötött az Angel City Football Club profi női sportcsapattal, hogy kibővítse márkaismertségét az Egyesült Államokban.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A Crypto.com keddi bejelentésében azt írta, hogy a Los Angeles-i focicsapattal kötött partnerséget annak érdekében, hogy növelje a kripto, a blokklánc és a Web 3.0 ismertségét és hozzáférését az Los Angeles-iek, a futballszurkolók és maguk a sportolók körében.
A tőzsde azt mondta, hogy továbbra is „egyedi és hatásos módok” után kutat a befektetéseihez Los Angelesben, a partnerség célja pedig a „pénzügyi oktatás, függetlenség és pénzügyi felhatalmazás” ösztönzése a nők körében.

„Tekintettel arra a sebességre, amellyel a Web 3.0 és a kriptopénzek megváltoztatják a világunkat, biztosítani akarjuk, hogy a nőket befektetőként és alkotóként is bevonjuk az utazásba” mondta Julie Uhrman, az Angel City Football Club társalapító-elnöke.

„Izgatottan várjuk, hogy a [Crypto.com]-mal együttműködve oktassuk közösségünket és játékosainkat a kriptóval kapcsolatban, és lehetővé tegyük játékosaink számára, hogy az NFT-k erejét felhasználva kapcsolatot teremtsenek és mélyebb kapcsolatot alakítsanak ki a szurkolóikkal.”
A partnerség a kriptotőzsde legújabb terjeszkedése Los Angelesben. A Crypto.com novemberben jelentette be, hogy egy 700 millió dolláros megállapodás keretében 20 évre biztosította a város multifunkciós Staples Centerének névhasználati jogait.


A helyszín – amelynek hivatalos névváltoztatása szombaton várható – az NBA-ban játszó Los Angeles Clippers és Los Angeles Lakers, valamint az NHL-ben szereplő Los Angeles Kings és a WNBA-ben szereplő Los Angeles Sparks otthona volt.

A Crypto.com növekedésével párhuzamosan a kriptovaluták és a blokklánc népszerűsítése érdekében magas rangú személyekkel és vállalatokkal lépett partnerségre.
Júliusban a vállalat 175 millió dolláros szponzori megállapodást kötött az Ultimate Fighting Championshiptel. Az októberben világszerte megjelent hirdetéseikben Matt Damon is szerepelt.

Olvastad már? Új magyar NFT indult CryptoMemories néven

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Megszakadhat a bitcoin 4 éves ciklusa? Ezt mondják a szakértők

Hogyan érte el a csúcsát és lépett medvepiacba a bitcoin anélkül, hogy a korábbi figyelmeztető jelek megjelentek volna? Ezzel a kérdéssel küzd most a legtöbb piaci megfigyelő a...

Hét év után megszűnik a DappRadar adatszolgáltató

A DappRadar bejelentette, hogy hét év működés után megszünteti tevékenységét. Egy hétfői X-bejegyzésben a DappRadar alapítói, Skirmantas Januškas és Dragos Dunica közölték, hogy leállítják a platformot. Azt...

Alibaba és a Best Wallet Token: két nagy lépés a blokklánc jövője felé

Vendégbejegyzés A kriptovilágban két friss hír kavarta fel az állóvizet. Egyrészt az Alibaba globális B2B üzletága bejelentette, hogy a JPMorgan infrastruktúrájára és a Kinexys tokenizációs megoldására...

A Mastercard bevezeti a hitelesített kriptocím-aliasokat – első körben a Polygonra épít

A Mastercard, a Polygon Labs és a Mercuryo közösen új korszakot indít a kriptoban: a hosszú, bonyolult wallet-címeket mostantól ellenőrzött, felhasználónév-szerű aliasok válthatják fel. A cél...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.