Újabb partnerségeket kötött a crypto.com, ezúttal egy női sportcsapattal

A tőzsde szerint a partnerség célja a nők „pénzügyi oktatásának, függetlenségének és pénzügyi felhatalmazásának” ösztönzése.
A Crypto.com kriptovaluta-tőzsde újabb megállapodást kötött az Angel City Football Club profi női sportcsapattal, hogy kibővítse márkaismertségét az Egyesült Államokban.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A Crypto.com keddi bejelentésében azt írta, hogy a Los Angeles-i focicsapattal kötött partnerséget annak érdekében, hogy növelje a kripto, a blokklánc és a Web 3.0 ismertségét és hozzáférését az Los Angeles-iek, a futballszurkolók és maguk a sportolók körében.
A tőzsde azt mondta, hogy továbbra is „egyedi és hatásos módok” után kutat a befektetéseihez Los Angelesben, a partnerség célja pedig a „pénzügyi oktatás, függetlenség és pénzügyi felhatalmazás” ösztönzése a nők körében.

„Tekintettel arra a sebességre, amellyel a Web 3.0 és a kriptopénzek megváltoztatják a világunkat, biztosítani akarjuk, hogy a nőket befektetőként és alkotóként is bevonjuk az utazásba” mondta Julie Uhrman, az Angel City Football Club társalapító-elnöke.

„Izgatottan várjuk, hogy a [Crypto.com]-mal együttműködve oktassuk közösségünket és játékosainkat a kriptóval kapcsolatban, és lehetővé tegyük játékosaink számára, hogy az NFT-k erejét felhasználva kapcsolatot teremtsenek és mélyebb kapcsolatot alakítsanak ki a szurkolóikkal.”
A partnerség a kriptotőzsde legújabb terjeszkedése Los Angelesben. A Crypto.com novemberben jelentette be, hogy egy 700 millió dolláros megállapodás keretében 20 évre biztosította a város multifunkciós Staples Centerének névhasználati jogait.


A helyszín – amelynek hivatalos névváltoztatása szombaton várható – az NBA-ban játszó Los Angeles Clippers és Los Angeles Lakers, valamint az NHL-ben szereplő Los Angeles Kings és a WNBA-ben szereplő Los Angeles Sparks otthona volt.

A Crypto.com növekedésével párhuzamosan a kriptovaluták és a blokklánc népszerűsítése érdekében magas rangú személyekkel és vállalatokkal lépett partnerségre.
Júliusban a vállalat 175 millió dolláros szponzori megállapodást kötött az Ultimate Fighting Championshiptel. Az októberben világszerte megjelent hirdetéseikben Matt Damon is szerepelt.

Olvastad már? Új magyar NFT indult CryptoMemories néven

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Elindultak az XRP spot ETF-ek, mégis esik az ár – mi történt az első 30 napban?

Az amerikai politikai és szabályozási fordulat után sok altcoin mögött álló csapat reménykedni kezdett a saját spot ETF-ben. Az XRP különösen nagy várakozással indult neki...

A Bitcoin bányászok nyomás alatt – csökkenő bevételek és rekord nehézség

A kriptopiac jelenleg komolyan próbára teszi a befektetők türelmét. A Bitcoin továbbra is nagyjából 30%-al a korábbi, 126.000 dolláros csúcsa alatt forog, ami sok piaci...

Vanguard-elemző: a Bitcoin inkább plüssfigura, mint befektetés

John Ameriks, a Vanguard globális kvantitatív részvénystratégiáért felelős vezetője szerint a Bitcoin jelenleg nem tekinthető valódi befektetési eszköznek. A szakember a Bloomberg ETFs in Depth konferenciáján...

Az amerikai CFTC kukázta az elavult kriptós szabályokat, új lendületet kaphat a digitális eszközök terjeszkedése az USA-ban

Az amerikai kriptopiac régóta várta már, hogy valaki végre rendet rakjon a szabályozások körül. Most úgy tűnik, a Commodity Futures Trading Commission, a CFTC megfogta...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.