Öregszik a Starbucks ügyfélköre, a web3-ban látnak megoldást

„Ez teljesen új digitális hálózati hatásokat hoz létre, amelyek új vásárlókat vonzanak, és a meglévő vásárlók számára is előnyösek lesznek az alapvető kiskereskedelmi üzleteinkben” – mondta Howard Schultz ideiglenes vezérigazgató.
A kávézók globális franchise-üzletóriása, a Starbucks egy új Web3 jutalomprogramot kíván elindítani a vásárlók bevonzása és megtartása érdekében – közölte Howard Schultz ideiglenes vezérigazgató.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A cég keddi, harmadik negyedéves pénzügyi eredménybeszámolóján Schultz megjegyezte, hogy a Starbucks hamarosan egy új Web3-as „digitális kezdeményezést” mutat be, amely a vállalat hűségprogramját bővíti majd:

„Ez az új digitális Web 3-alapú kezdeményezés lehetővé teszi számunkra, hogy a jelenlegi Starbucks Rewards elkötelezettségi modellre építsünk, amelynek […] megközelítése mellett új módszereket is bevezetünk a vásárlók érzelmi bevonására.”

A vezérigazgató nem fedte fel a lapjait, de a hívás során röviden megemlítette, hogy a cég vizsgálja „a digitális Starbucks Rewards ökoszisztéma integrálását a Starbucks márkájú digitális gyűjtőeszközökkel mint jutalmazó és közösségépítő elemmel”. A teljes leleplezésre a Starbucks szeptember 13-i befektetői napján kerül sor.

Kereskedj $500 bónusszal és találd meg a következő Gem coint a KuCoinon!

„Ez teljesen új digitális hálózati hatásokat hoz létre, amelyek új vásárlókat vonzanak, és a meglévő vásárlók számára a fő kiskereskedelmi üzleteinkben megtartó hatással lesznek” – mondta.


A vállalat negyedéves eredményei a hírek szerint felülmúlták az elemzői becsléseket, a globális bevételek 9%-kal nőttek negyedévről negyedévre, rekordszintű 8,2 milliárd dollárra.
A telefonbeszélgetés során Schultz azt is elmondta, hogy a Web3-as lépés része annak a törekvésnek, hogy a Starbucks ügyfélkörének fiatalabb részét vonzzák és tartsák meg.
„Nem akarunk olyan üzletágban lenni, ahol a vásárlói bázisunk öregszik, és kevésbé releváns helyzetbe kerülünk a fiatalabbakkal” – mondta, hozzátéve, hogy a vállalat „történelmünk során még soha nem volt annyira releváns a Z generáció számára, mint ma”.


A Starbucks eredetileg még áprilisban jelentette be, hogy tervez felugrani a non-fungible token (NFT) szekérre, mivel Schultz megjegyezte, hogy „valamikor a naptári év vége előtt az NFT üzletben fogunk részt venni”.
Lehet, hogy nem a Starbucks lesz az egyetlen nagy márka, amely a közeljövőben Web3-as hűségprogramot indít.
A múlt hónapban a Business-to-Business blokklánc startup, a Hang 16 millió dolláros A sorozatú finanszírozást gyűjtött be a Paradigm vezetésével. A vállalat a márkáknak szeretne segíteni abban, hogy jelenlegi tagsági és hűségprogramjaikat átállítsák a blokkláncra, és beépítsék az NFT-ket.
A cégnek a hírek szerint a Budweiser sörgyártó, a Bleacher Report sportmédia és a népszerű zenei fesztiválcsoportok, a Bonnaroo és a Superfly is a korai ügyfelei közé tartozik.

Olvastad már? Brazília még a héten jóváhagyhatja a kriptotörvényét

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.

Legfrissebb bejegyzéseink

A Bitcoin árfolyam ingadozik – Robert Kiyosaki újabb zuhanásban reménykedik felhalmozási céllal

A Bitcoin (BTC) jelenleg ingadozó piaci környezetben kereskedik, az árfolyam a cikk írásakor nagyjából 108.192 dollár körül mozgott, ami 0,12%-os enyhe csökkenést jelent az elmúlt...

„A kormányoknak nincs joguk adót szedni a Bitcoin után” – állítja Bill Miller IV

A Miller Value Partners befektetési igazgatója, Bill Miller IV szerint a kormányoknak nincs joguk adót kivetni a Bitcoinra, mivel a tulajdonjogok kezelése nem igényel semmilyen...

A Toncoin árfolyam kilőtt – Ez a meglepő hír áll mögötte!

A The Open Network (TON), a nyílt forráskódú decentralizált Layer 1 blokklánc natív kriptovalutája, a Toncoin, július 8-án megnövekedett keresletet tapasztalt. A token árfolyama mindössze két...

Felhasználók panaszaival küzd az OKX – Számlák befagyasztva, mi áll a háttérben?

Az OKX kriptotőzsde az elmúlt napokban a hírek középpontjába került, miután egyre több felhasználói panasz érkezett számlazárolások miatt. Egy felhasználó arról számolt be, hogy négy éve...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.