Matt Damon szerepel a Crypto.com mainstream marketingkampányában

-

A Crypto.com 2022 februárjában sugározza első Super Bowl-reklámját, így kíván nemzetközi márkává válni. Matt Damon is szerepel a reklámfilmjükben.
A szingapúri székhelyű kriptoplatform 700 millió dollárt ajánlott fel a Los Angeles-i Staples Center névhasználati jogának megvásárlására, amelynek neve így a hétvégén Crypto.com Arénára változik.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


A híres színész, Matt Damon szerepelt a crypto.com októberben debütált reklámfilmjében. A Crypto.com korábban azt is bejelentette, hogy szponzorálja a Los Angeles-i női labdarúgócsapatot, az Angel City Football Clubot.
Korábban írtuk: Újabb partnerségeket kötött a crypto.com, ezúttal egy női sportcsapattal
Az ötéves Crypto.com az NBC Super Bowl február 13-i közvetítésében mutatkozik be hirdetőként, olyan más márkák mellett, mint a Rakuten Rewards vásárlási jutalmazási platform, a DraftKings Inc. sportfogadási vállalat, az Avocados From Mexico és az Intuit Inc.
Az FTX kriptovaluta-tőzsde is debütálni fog, miután ők is hatalmas erőfeszítéseket tettek a névhasználati jogok és a reklámkampányok terén.

Be akarják bizonyítani, hogy a kriptó nem csak egy trend

Steven Kalifowitz, a vállalat marketingvezetője szerint a Crypto.com stratégiája és a kiemelkedő kezdeményezéssorozat célja az volt, hogy bebizonyítsa, hogy nem csak egy múló trendről van szó, és bizonyítsa, hogy termékei megbízhatóak és elfogadottak.
Kalifowitz szerint ráadásul sokan azt mondják, hogy a kripto csak egy trend, de ez pont olyan, mint amikor azt állították, hogy az internet csak egy trend. „A kripto a jövő internetes generációjának tényleges alapja.”
A vállalat különböző marketingkezdeményezései a Forma-1, az Ultimate Fighting Championshipben és a profi kosárlabda terén is úgy vannak kialakítva, hogy többféle csoportot szólítsanak meg – mondta a vezető.

A kripto valóban mindenkinek szól, jelentette ki Kalifowitz úr. A különböző sportágakba való belépés lehetővé teszi, hogy mindenkivel kapcsolatba lépjek, bárhol is legyenek. A Super Bowl csak egy további lépés, és a legnagyobb, amit csak léphetünk”.
Egy múlt heti interjúban Kris Marszalek, a Crypto.com vezérigazgatója a The Wall Street Journalnak elmondta, miszerint a vezetők azt remélik, hogy a vállalat a következő három-öt évben a fogyasztók számára a top 20 márka közé kerül. Olyan híressé válnának ezáltal, mint a Nike vagy az Apple.

Olvastad már? 47 ezer dollár alatt a bitcoin, inkább az ethereumra fogadnak

Forrás: globalcrypto.tv
Kiemelt kép: ♥.хsᴇᴄoɴᴅsтαʀ.

Legfrissebb bejegyzéseink

A Chainlink jelentős rallyra készül: 150-300%-os árfolyam-emelkedést jósol az elemző

A Chainlink (LINK) ebben az évben kiemelkedően teljesített, lenyűgöző növekedést mutatva a kriptopénz piacon. Bár 40%-kal az 52,70 dolláros történelmi csúcs alatt van, a LINK...

Top 5 kripto milliomos potenciállal 2024-ben: 💼💸

Vendégbejegyzés A piac a 2024-es bikafutástól hangos, a vadászat pedig a vagyonformálást ígérő kriptovalutákra folyik. A hatalmas választékban kulcsfontosságúvá válik a valódi milliomos-teremtési potenciállal rendelkezők pontos meghatározása. A...

Ripple vs SEC: Hogyan befolyásolhatja Biden kormánya az XRP-pert?

James "MetaLawMan" Murphy, a Murphy & McGonigle ügyvédi iroda alapítója és elnöke nemrég elemezte, hogy Joe Biden elnök kormányzati politikai kiigazításai hogyan befolyásolhatják a Ripple...

Most kell megvenni a Bitcoint? A legendás elemző feltárja a MAX profit kulcsfontosságú zónáit

A Bitcoin árfolyamának alakulása sok befektetőt értetlenül hagyott. Ez egy vásárlási lehetőség, vagy az előttünk álló problémák jele? Michaël van de Poppe neves kriptoelemző megosztotta legfrissebb...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!