Matt Damon szerepel a Crypto.com mainstream marketingkampányában

A Crypto.com 2022 februárjában sugározza első Super Bowl-reklámját, így kíván nemzetközi márkává válni. Matt Damon is szerepel a reklámfilmjükben.
A szingapúri székhelyű kriptoplatform 700 millió dollárt ajánlott fel a Los Angeles-i Staples Center névhasználati jogának megvásárlására, amelynek neve így a hétvégén Crypto.com Arénára változik.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A híres színész, Matt Damon szerepelt a crypto.com októberben debütált reklámfilmjében. A Crypto.com korábban azt is bejelentette, hogy szponzorálja a Los Angeles-i női labdarúgócsapatot, az Angel City Football Clubot.
Korábban írtuk: Újabb partnerségeket kötött a crypto.com, ezúttal egy női sportcsapattal
Az ötéves Crypto.com az NBC Super Bowl február 13-i közvetítésében mutatkozik be hirdetőként, olyan más márkák mellett, mint a Rakuten Rewards vásárlási jutalmazási platform, a DraftKings Inc. sportfogadási vállalat, az Avocados From Mexico és az Intuit Inc.
Az FTX kriptovaluta-tőzsde is debütálni fog, miután ők is hatalmas erőfeszítéseket tettek a névhasználati jogok és a reklámkampányok terén.

Be akarják bizonyítani, hogy a kriptó nem csak egy trend

Steven Kalifowitz, a vállalat marketingvezetője szerint a Crypto.com stratégiája és a kiemelkedő kezdeményezéssorozat célja az volt, hogy bebizonyítsa, hogy nem csak egy múló trendről van szó, és bizonyítsa, hogy termékei megbízhatóak és elfogadottak.
Kalifowitz szerint ráadásul sokan azt mondják, hogy a kripto csak egy trend, de ez pont olyan, mint amikor azt állították, hogy az internet csak egy trend. „A kripto a jövő internetes generációjának tényleges alapja.”
A vállalat különböző marketingkezdeményezései a Forma-1, az Ultimate Fighting Championshipben és a profi kosárlabda terén is úgy vannak kialakítva, hogy többféle csoportot szólítsanak meg – mondta a vezető.

A kripto valóban mindenkinek szól, jelentette ki Kalifowitz úr. A különböző sportágakba való belépés lehetővé teszi, hogy mindenkivel kapcsolatba lépjek, bárhol is legyenek. A Super Bowl csak egy további lépés, és a legnagyobb, amit csak léphetünk”.
Egy múlt heti interjúban Kris Marszalek, a Crypto.com vezérigazgatója a The Wall Street Journalnak elmondta, miszerint a vezetők azt remélik, hogy a vállalat a következő három-öt évben a fogyasztók számára a top 20 márka közé kerül. Olyan híressé válnának ezáltal, mint a Nike vagy az Apple.

Olvastad már? 47 ezer dollár alatt a bitcoin, inkább az ethereumra fogadnak

Forrás: globalcrypto.tv
Kiemelt kép: ♥.хsᴇᴄoɴᴅsтαʀ.

Legfrissebb bejegyzéseink

Tarolnak a tokenizált fémek: az arany és az ezüst megelőzte a bitcoint

A tokenizált árucikkek idén megelőzték a bitcoint. A tokenizált arany (PAXG) és ezüst (KAG) egyértelműen jobban teljesítettek, annak ellenére, hogy a kriptovalutapiac ingadozó volt –...

Az amerikai tanárok is aggályokat fogalmaztak meg a kriptovaluta-piaci törvény kapcsán

Az Amerikai Tanárok Szövetsége (AFT), az Egyesült Államok oktatóinak érdekvédelmi szervezete, ellenezte a Szenátusban tárgyalt kriptovaluta-piaci törvényt. Azt állítják, hogy ez „veszélyezteti a nyugdíjbiztonságuk stabilitását.” Egy...

Tőzsdére megy a legrégibb kriptoindex alapja

A Bitwise Asset Management december 9-én jelentette be, hogy a világ legrégebbi kriptoindex alapja, a Bitwise 10 Crypto Index ETF (BITW), az NYSE Arca tőzsdére...

Az XRP-ETF-ek hatása: valódi növekedés vagy ideiglenes felívelés?

Az XRP tőzsdén kereskedett alapok körüli izgalom nagy árfolyam-emelkedés reményét hozta idén. Elemzők két, sőt három számjegyű növekedésről beszéltek. Sokan várták, hogy az ETF-hullám érkezésekor...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.