Egyedi CryptoPunks ékszereket készít a Tiffany

A nyakékek szerény 30 ETH-s áron kerülnek majd eladásra, a tervek szerint augusztus 5.-től. A luxusmárka közleményéből kiderül, hogy a gyémántokkal és drágakövekkel díszített ékszerek egyelőre kizárólag a CryptoPunks NFT-kollekció tulajdonosai számára lesznek elérhetők.
A 30 ETH jelenlegi árfolyamon nagyjából 50 ezer dollár körüli összeget jelent.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A vállalat az NFTiff weblapján keresztül teszi majd lehetővé a vásárlást, mégpedig saját tokenek alkalmazásával, amelyek rendkívül kreatív módon az NFTiff nevet viselik.


Minden egyes CryptoPunks NFT három darab NFTiff tokenre lesz jogosult, és ezek segítségével lehet igényelni a személyre szabott ékszer elkészítését.
87 különböző tulajdonság illetve 159 színváltozat áll majd rendelkezésre, a nyakék maga pedig 18 karátos színes aranyból áll majd, a pontos árnyalatot pedig az adott NFT színvilágának az ismeretében határozzák majd meg. Ha a Tiffany az összes tokent el tudja adni, akkor a várakozások szerint 7500 ETH, tehát nagyjából 12,7 millió dollárnyi bevételhez juthat.
A kampány eredetileg a cég társelnöke, Alexandre Arnault révén merült fel, aki szintén egy CryptoPunks NFT tulajdonosa, legalábbis még áprilisban így nyilatkozott.


Arnault meg is mutatta a nyilvánosságnak, hogy hogyan néz ki a saját rózsaarany függője, amelyhez zafír, Mozambiki-stílusú színezett üveg lett felhasználva, és amelyhez sárga-gyémánt fülbevaló is társul.

Kereskedj $500 bonusszal es találd meg a következő Gem coint a KuCoinon!

A közösségi reakciója alapvetően pozitív, a Twitteren többen is előremutató kezdeményezésnek nevezték a kampányt.

„Egyre több web2-es cég merészkedik be a web3 területére, és nekik meg kell mutatni, hogy mit érdemes tudni, hogyan tudnak részesülni az előnyökből, például akár az NFTiff tokeneken keresztül.”


A vállalat először idén márciusban lépett be az NFT-szektorba, egy Tom Sachs token megvásárlásával, 380 ezer dollárért. Többek között ezt a képet használják a Twittere-fiókjuk profilképeként.
Április elsején a bolondok napja jegyében pedig bejelentették a TiffCoin kiadását, egy 400 darabos, 18 karátos aranyérme-kollekciót, amelyre a cég logóját gravíroznák.
A luxusmárkáktól nem idegen a szektor, a kriptopénzesfizetésre olyan cégek is lehetőséget adnak már, mint például a Gucci, a Balenciaga, vagy éppen a FARFETCH.
Tavaly áprilisban a Louis Vuitton, a Cartier és a Prada kezdett együttműködésbe, hogy Aura néven saját céges blokkláncot hozzanak létre, amelyet az általuk piacra dobott prémium minőségű termékek nyomon követésére és azonosítására használnának, az NFT-technológia segítségével.

Olvastad már? Tőzsdén kereskedett NFT-alapot indít a KuCoin

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.

Legfrissebb bejegyzéseink

Peter Brandt figyelmeztet: veszélyes mintát rajzol az XRP

Az XRP az egyik legnehezebb hetén van túl idén. Az árfolyam rövid időre 1,80 dollár alá csúszott, miközben tapasztalt elemzők egyre óvatosabb hangot ütnek meg....

A Bitcoin oldalaz, de egy klasszikus bikás jel újra felbukkant

A Bitcoin árfolyama hetek óta szűk sávban mozog a 86.000 dolláros szint körül, és ez érezhetően feszültté tette a piacot. Miközben sokan már kifulladásról beszélnek,...

A Bitcoin nem esik, hanem átrendeződik – veszélyes évzárás előtt

Ahogy közeledik 2026, a Bitcoin piaca furcsa állapotba került. Kívülről gyengének tűnik, belül viszont olyan folyamatok zajlanak, amelyek ritkán látszanak tisztán egy esés közben. A...

Nincs kristálygömb, a VanEck nem hajlandó 2026-os kriptós árjóslatokba bocsátkozni

A VanEck, az egyik legismertebb befektetéskezelő cég, hivatalosan is kiszállt az árfolyam-jóslás játékából 2026-ra. Nem finomkodtak, egy friss X-posztban előbb belengették, hogy jön 10 nagy...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.