Egyedi CryptoPunks ékszereket készít a Tiffany

A nyakékek szerény 30 ETH-s áron kerülnek majd eladásra, a tervek szerint augusztus 5.-től. A luxusmárka közleményéből kiderül, hogy a gyémántokkal és drágakövekkel díszített ékszerek egyelőre kizárólag a CryptoPunks NFT-kollekció tulajdonosai számára lesznek elérhetők.
A 30 ETH jelenlegi árfolyamon nagyjából 50 ezer dollár körüli összeget jelent.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A vállalat az NFTiff weblapján keresztül teszi majd lehetővé a vásárlást, mégpedig saját tokenek alkalmazásával, amelyek rendkívül kreatív módon az NFTiff nevet viselik.


Minden egyes CryptoPunks NFT három darab NFTiff tokenre lesz jogosult, és ezek segítségével lehet igényelni a személyre szabott ékszer elkészítését.
87 különböző tulajdonság illetve 159 színváltozat áll majd rendelkezésre, a nyakék maga pedig 18 karátos színes aranyból áll majd, a pontos árnyalatot pedig az adott NFT színvilágának az ismeretében határozzák majd meg. Ha a Tiffany az összes tokent el tudja adni, akkor a várakozások szerint 7500 ETH, tehát nagyjából 12,7 millió dollárnyi bevételhez juthat.
A kampány eredetileg a cég társelnöke, Alexandre Arnault révén merült fel, aki szintén egy CryptoPunks NFT tulajdonosa, legalábbis még áprilisban így nyilatkozott.


Arnault meg is mutatta a nyilvánosságnak, hogy hogyan néz ki a saját rózsaarany függője, amelyhez zafír, Mozambiki-stílusú színezett üveg lett felhasználva, és amelyhez sárga-gyémánt fülbevaló is társul.

Kereskedj $500 bonusszal es találd meg a következő Gem coint a KuCoinon!

A közösségi reakciója alapvetően pozitív, a Twitteren többen is előremutató kezdeményezésnek nevezték a kampányt.

„Egyre több web2-es cég merészkedik be a web3 területére, és nekik meg kell mutatni, hogy mit érdemes tudni, hogyan tudnak részesülni az előnyökből, például akár az NFTiff tokeneken keresztül.”


A vállalat először idén márciusban lépett be az NFT-szektorba, egy Tom Sachs token megvásárlásával, 380 ezer dollárért. Többek között ezt a képet használják a Twittere-fiókjuk profilképeként.
Április elsején a bolondok napja jegyében pedig bejelentették a TiffCoin kiadását, egy 400 darabos, 18 karátos aranyérme-kollekciót, amelyre a cég logóját gravíroznák.
A luxusmárkáktól nem idegen a szektor, a kriptopénzesfizetésre olyan cégek is lehetőséget adnak már, mint például a Gucci, a Balenciaga, vagy éppen a FARFETCH.
Tavaly áprilisban a Louis Vuitton, a Cartier és a Prada kezdett együttműködésbe, hogy Aura néven saját céges blokkláncot hozzanak létre, amelyet az általuk piacra dobott prémium minőségű termékek nyomon követésére és azonosítására használnának, az NFT-technológia segítségével.

Olvastad már? Tőzsdén kereskedett NFT-alapot indít a KuCoin

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.

Legfrissebb bejegyzéseink

Közeleg a Bitcoin kínálati sokkja?

Valami készülődik a Bitcoin-piacon, és a nagy játékosok már mozognak. Az úgynevezett cápák, azok a tárcák, amelyek 100 és 1000 BTC közötti összeget tartanak, egy...

Itt az XRP ára, ha a világ 10 legnagyobb központi bankja tartaná

Az XRP jelenleg 3 dollár alatt mozog, jóval a júliusi 3,66 dolláros éves csúcsa alatt. Körülbelül 59,6 milliárd token forgalomban lévő kínálatával az XRP piaci...

A Gemini 425 millió dolláros IPO-ja felpörgeti a Wall Street kriptóbuliját

A Wall Street általában hűvös és kiszámított, mint egy sakkjátszma. De most? A kriptovilág bulit csap, és a főszereplő a Gemini. A tőzsdei bevezetésük igazi...

Megérkezett a következő Dogecoin?

Vendégbejegyzés Elképzelhető, hogy igen. A Dogecoin (DOGE) izmosabb unokatestvére, a Maxi Doge (MAXI) kevesebb mint hat hét alatt több mint 2 millió dollárt gyűjtött össze előértékesítése...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.