Az FC Barcelona rajongói tokenje már az első napon sikert aratott

-

Az FC Barcelona rajongói tokenje kevesebb mint egy nap alatt mintegy 2,5 millió dolláros forgalmat generált.
Az FC Barcelona (BAR) spanyol focicsapat rajongói tokenje már kereskedelmének első napján olyan nagyszerű kereskedelmi volumennel végzett, mellyel szinte megduplázta a hét elején a kriptoeszköz tokenjének eladásakor összegyűjtött 1,3 millió dollárt.

A cikk írásakor az FC Barcelona rajongói tokenje mintegy 2,5 millió dolláros kereskedelmi tevékenységet generált. A kriptoeszköz ezzel a bitcoin után a második legtöbbet kereskedett piaccá vált a Chiliz kereskedési platformon.
A CHZ-vel, azaz a Chiliz eredeti tokenjével kereskedve a szóban forgó token több mint ötszörösét eredményezte a kereskedési platform 24-órán belül történő minden egyéb kereskedelmének.
Csupán 24 órával az indítása után, a rajongói token az eredeti 2,32 dollárról 420%-kal növekedett, elérve egy 12,05 dolláros rekordot. Ezek után közel 50%-kal csökkent, melynek következtében jelenleg 6,25 dollár a kereskedelmi ára.

Mindent eladtak

Az FC Barcelona rajongói tokenjének készlete június 22-én kevesebb mint két órán belül kifogyott. A Chiliz Ethereum-alapú Socios tokenizációs platformján keresztül kibocsátott 600 000 BAR token 2,5 dolláros rögzített áron került eladásra.
A Chiliz megjegyezte, hogy az eladás során csupán két perc alatt 777 000 dollár értékben adtak el BAR-t, megerősítve, hogy a token iránti kereslet több mint ötszörösen meghaladta a készletük eredeti limitét. A tokeneket a befektetők 106 különböző országból vásárolták meg.
A tokenek lehetővé teszik a rajongók számára, hogy aktívan vegyenek részt a labdarúgóklub szavazásain, illetve, hogy jutalmakhoz férhessenek hozzá. Ezekkel a jutalmakkal esélyt kaphatnak többek között VIP-helyek beszerzésére a futballmeccseken, valamint akár a csapat játékosaival is találkozhatnak.
A tokenek használatával jelenleg olyan rajongói alkotásokkal kapcsolatban lehet szavazni, amelyeket az FC Barcelona öltözőjében, a csapat otthoni stadionjában fognak elhelyezni.
A Chiliz így immár hét különféle futballklub számára indított rajongói tokent.

A Chiliz a UFC-vel társul

A rajongói tokeneken kívül a Chiliz bejelentette, hogy a UFC vegyes harcművészeti promóciós céggel társul annak érdekében, hogy a jegyeket a Socios platformon CHZ ellenében is meg lehessen vásárolni.
A Chiliz továbbá egy blokkláncalapú COVID-19 „immunity pass” megoldáson is dolgozik az áprilisi labdarúgómeccsek helyi, élő közönségének érdekében.

Olvastad már? 50%-ot esett a Grayscale Ethereum Alap

Forrás: cointelegraph.com
Várjuk hozzászólásaitokat itt lent, illetve a közösségimédia-felületeken. Ne hagyjátok ki a többi hírt, és iratkozzatok fel hírlevelünkre. Ne felejtsétek el nyomon követni oldalunkat a Facebookon.
Legyen szép napotok! 🙂

Legfrissebb bejegyzéseink

Már 1000 bitcoin-automata van Ausztráliában

Ausztrália, a harmadik legtöbb bitcoin ATM-et üzemeltető ország új mérföldkövet ért el, mivel már 1000 aktív gép üzemel az államban. Az Egyesült Államok 2017 novemberében,...

Az XRP brutális visszaesése: 3 árszint, amit figyelnünk kell

Prémium Ripple (XRP) Az XRP brutálisan elutasította a 200 EMA ellenállási szintet. A stabilitás fenntartására tett kísérlet után az XRP éles visszafordulást tapasztalt a mozgóátlagtól, ami potenciálisan...

Floki Inu (FLOKI) technikai elemzés 04.25.

Prémium Floki Inu (FLOKI) A Floki Inu (FLOKI) árfolyama egy kritikus szinten pihent, ami az elkövetkező napokban masszív bikarallyt eredményezhet. Ahogy azonban a piaci helyzet medvéssé vált, a...

A Futball Pápa kriptója: indul a BetHustlers

Vendégbejegyzés A sportfogadás az emberiség egyik legrégebbi időkre visszanyúló szórakozása, több mint 2000 éves múltra tekint vissza. Az ókori görögök és rómaiak szenvedélyesen űzték ezt a...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!