A Toyota és a Nissan japán autógyártók belépnek a metaverzumba

Két japán autógyártó, a Nissan és a Toyota is elindította működését a metaversumban.
A Nissan virtuális bemutatóterme járműbemutatóknak és egyéb eseményeknek adhat otthont, míg a Toyota munkaterületeit alkalmazotti értekezletek megtartására használják.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!

Határtalan lehetőségek

A Nissan és a Toyota japán autógyártók lettek a legújabb globális vállalatok, amelyek csatlakoztak a metaversumhoz, miután egy jelentés szerint az előbbi virtuális bemutatótermet indított, míg az utóbbi virtuális munkaterületeket hozott létre.
A két autógyártó a metaversumban való jelenlétével csatlakozik európai társaikhoz, a Volkswagenhez és a Mercedes Benzhez, amelyek szintén használják a technológiát.
A Nikkei Asia jelentése szerint a Nissan létrehozta tokiói galériájának, a Nissan Crossingnak a digitális valóságban működő változatát, amelyet járműbemutatókra és egyéb eseményekre lehet használni.
A Nissan Motor Corporation a honlapján azt állította, hogy az Invisible-to-Visible – egy kiterjesztett valóság interfész, amely a metaversumhoz kapcsolódik – révén „határtalan lehetőségeket teremtett olyan szolgáltatások és kommunikáció számára, amelyek kényelmesebbé és izgalmasabbá teszik a vezetést”.
Másrészt a Toyota, amely volumenét tekintve a világ egyik legnagyobb autógyártója, a hírek szerint virtuális munkaállomásokat hozott létre egyes részlegei és leányvállalatai számára.
A dolgozók avatarok segítségével vesznek részt a vállalati megbeszéléseken, és csevegnek is egymással.
A jelentés szerint az anyavállalat műszaki fejlesztési és humánerőforrás-csapatai már használják a virtuális munkaterületeket. Szintén tervben van ennek további kiterjesztése is.

Egy másik kommunikációs lehetőség

Eközben a Toyota egyik képviselője azt sugallta, hogy a Covid-19 járvány és az ezzel járó, az emberi mozgásra vonatkozó korlátozások inspirálták az autógyártót a virtuális munkaterületek bevezetésére.

„Mivel a koronavírus miatt egyre többen dolgoznak otthonról, a fiatal alkalmazottaknak és másoknak is kommunikációs lehetőségeket biztosítunk a vállalaton belül” – idézik az autógyártó meg nem nevezett képviselőjét.

Olvastad már? A pletykák szerint bitcoin-eladásba kezdett a MicroStrategy

Forrás: news.bitcoin.com
Kiemelt kép: An’na Rajpoot

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

15 év börtönt kapott Do Kwon, a stablecoinbotrányba belebukott vállalkozó – mi a tanulság?

Do Kwon ítéletét 2025. december 11-én hirdették ki az amerikai szövetségi bíróságon. Az ügyészek 12 év börtönt kértek, a védelem legfeljebb ötöt. Az eljárást Paul...

Együttműködésre lép a Trust Wallet és a Revolut, gyorsabb lesz a kriptovásárlás Európában

A Trust Wallet együttműködésre az európai fintech unikornissal és digitális bankóriással, a Revoluttal. Céljuk, hogy új módot kínáljanak kriptoeszközök vásárlására a platformon. A Trust Wallet felhasználói...

Történelmi lépést sikerült végrehajtani a J.P. Morgannek

A J.P. Morgan befejezte az egyik első amerikai kereskedelmi papírkibocsátást nyilvános blokkláncon – ehhez a Solana hálózatot választotta. A bank amerikai kereskedelmi papírt (U.S. Commercial Paper...

Új otthonra lelt Satoshi Nakamoto szobra a New York-i tőzsdén

A New York-i tőzsde lett Valentina Picozzi „eltűnő” Satoshi Nakamoto-szobrának hatodik otthona. Ez nagy változás ahhoz képest, hogy néhány éve a kriptovaluta még tabunak számított...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.