A Toyota és a Nissan japán autógyártók belépnek a metaverzumba

Két japán autógyártó, a Nissan és a Toyota is elindította működését a metaversumban.
A Nissan virtuális bemutatóterme járműbemutatóknak és egyéb eseményeknek adhat otthont, míg a Toyota munkaterületeit alkalmazotti értekezletek megtartására használják.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!

Határtalan lehetőségek

A Nissan és a Toyota japán autógyártók lettek a legújabb globális vállalatok, amelyek csatlakoztak a metaversumhoz, miután egy jelentés szerint az előbbi virtuális bemutatótermet indított, míg az utóbbi virtuális munkaterületeket hozott létre.
A két autógyártó a metaversumban való jelenlétével csatlakozik európai társaikhoz, a Volkswagenhez és a Mercedes Benzhez, amelyek szintén használják a technológiát.
A Nikkei Asia jelentése szerint a Nissan létrehozta tokiói galériájának, a Nissan Crossingnak a digitális valóságban működő változatát, amelyet járműbemutatókra és egyéb eseményekre lehet használni.
A Nissan Motor Corporation a honlapján azt állította, hogy az Invisible-to-Visible – egy kiterjesztett valóság interfész, amely a metaversumhoz kapcsolódik – révén „határtalan lehetőségeket teremtett olyan szolgáltatások és kommunikáció számára, amelyek kényelmesebbé és izgalmasabbá teszik a vezetést”.
Másrészt a Toyota, amely volumenét tekintve a világ egyik legnagyobb autógyártója, a hírek szerint virtuális munkaállomásokat hozott létre egyes részlegei és leányvállalatai számára.
A dolgozók avatarok segítségével vesznek részt a vállalati megbeszéléseken, és csevegnek is egymással.
A jelentés szerint az anyavállalat műszaki fejlesztési és humánerőforrás-csapatai már használják a virtuális munkaterületeket. Szintén tervben van ennek további kiterjesztése is.

Egy másik kommunikációs lehetőség

Eközben a Toyota egyik képviselője azt sugallta, hogy a Covid-19 járvány és az ezzel járó, az emberi mozgásra vonatkozó korlátozások inspirálták az autógyártót a virtuális munkaterületek bevezetésére.

„Mivel a koronavírus miatt egyre többen dolgoznak otthonról, a fiatal alkalmazottaknak és másoknak is kommunikációs lehetőségeket biztosítunk a vállalaton belül” – idézik az autógyártó meg nem nevezett képviselőjét.

Olvastad már? A pletykák szerint bitcoin-eladásba kezdett a MicroStrategy

Forrás: news.bitcoin.com
Kiemelt kép: An’na Rajpoot

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Komoly bálnatranzakció zajlott a Dogecoin hálózatán, felerősödtek a spekulációk

A dogecoin ismét felkeltette a figyelmet, miután 119.306.143 DOGE-t utaltak szeptember 14-én az OKEX-ről egy ismeretlen tárcába. Az ügylet értéke 34,8 millió dollár volt. Az ilyen...

A kriptovaluták átalakíhatják a kapitalizmust és a tőkepiacokat

A kriptot „Web 3.0”-nak, az internet harmadik rétegének nevezni, amely engedély nélküli eszköztulajdont tesz lehetővé, „aláássa” a kriptó valódi jelentőségét. Mert Mumtaz, a Helius RPC...

Pakisztán kitárta kapuit a kriptós cégek előtt

A világ kriptós óriásai hivatalos meghívót kaptak Pakisztán gazdaságába. A Pakisztáni Virtuális Eszközszabályozási Hatóság, a PVARA felhívást tett közzé a nemzetközi kriptotőzsdéknek és virtuális eszközszolgáltatóknak,...

Bitget Graduate Program – mentorálás, fejlődés és Web3 jövőkép

A Bitget, a világ vezető kriptotőzsdéje és Web3 vállalata elindította 2026-os Graduate Programját, amely a Blockchain4Youth kezdeményezés globális pályája keretében a világ vezető egyetemeiről toboroz...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.