A Socios is érdeklődik a Major League Soccer iránt

A Socios szurkolói platform újabb célja, hogy szurkolói elköteleződési eseményeket hozzon az MLS-be, szurkolói tokenek kibocsátása nélkül.
A Socios szurkolóitoken-platform 26 Major League Soccer (MLS) csapattal lépett partnerségre, hogy szurkolói elköteleződési élményeket és jutalmakat kínáljon, de eddig még nem jelentettek be szurkolói tokeneket.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Az Egyesült Államok legnagyobb profi futballligája szerdán tett egy közös bejelentést a Sociosszal, amelyben részletezték, hogy a partnerség segítségével a szurkolók „exkluzív jutalmakhoz, szavazásokhoz és lehetőségekhez” juthatnak hozzá a 26 partner MLS-klubnál.


Bár a közlemény nem említett konkrét szurkolói eseményeket, azt állította, hogy „az MLS elképzelései szerint a szurkolóknak lehetőségük lesz díjakat nyerni a helyes, játékkal kapcsolatos előrejelzésekért és a kérdések helyes megválaszolásáért”.
Az MLS 2019-ben 816 millió dolláros bevételt könyvelhetett el jegyeladásból és merchandisingból 8,6 millió szurkolótól a Statista és a Wikipedia szerint.
A 2020-as és 2021-es adatok a covid-korlátozások miatt erősen torzítottak.

Professzionális Copy Trading a Bitget-től! Próbáld ki!

A Socios a honlapja szerint jelenleg több mint 125 sportcsapattal áll partneri kapcsolatban nyolc nemzetközi sportbajnokságban.
A legtöbb partnerség keretében szurkolói tokeneket hoznak létre, amelyeket a vásárlók eseményeken való részvételre és exkluzív juttatásokhoz való exkluzív hozzáférésre használnak fel.
A szurkolói tokenek önmagukban is meglehetősen nagy üzletet képviselnek, a CoinGecko adatai szerint a piaci értékük körülbelül 255 millió dollár. Az ilyen tokenek többsége az európai futballcsapatokat képviseli.
A szurkolókkal való kapcsolattartás elkerülhetetlenül magában foglalja az emléktárgyak kibocsátását is, amelyet a Socios a Chiliz (CHZ) platformmal együtt a non-fungible tokeneken (NFT) keresztül bocsátott ki európai futballcsapatok számára. A Socios és a Chiliz emellett 13 NFL-csapattal kötött marketingpartnerséget NFT-k létrehozására.
A hírt azonban az MLS-szurkolók nem fogadták kitörő örömmel a Twitteren, egyes szurkolók nemtetszésüket fejezték ki a partnerséggel kapcsolatban.
Egy gyors pillantás a Twitterre azt mutatja, hogy a liga szurkolóitól érkező tweetek többsége negatív volt, sokan a Socios európai labdarúgó bajnokságokkal meglévő partnerségére hivatkoztak.
A szurkolók visszhangját talán a feltörekvő piacról szóló mainstream médiamegjelenések táplálták.
A The Athletic sporthírportál április 29-i cikke a tokeneket és a marketing taktikákat lényegében pump and dump rendszereknek nevezte, amelyek célja a bevételek növelése.

A Dynamo Theory, a Houston Dynamo MLS-csapatot támogató közösség hivatalos Twitter-fiókja ma a következőket tweetelte:

„Soha nem fogod látni, hogy a szurkolók az egész MLS-ben úgy összefognának valami miatt, mint ahogyan [a] Socios szponzorációja miatt tették.”

Amikor megkérték, hogy erősítse meg, mit ért a tweet alatt, a fiók adminja azt mondta a Cointelegraph-nak, hogy a tweet nem a partnerség ellen szól, de hozzátette:
„Csak olvasd el a válaszokat és idézd a tweeteket minden csapat bejelentésére”.

Olvastad már? Jobb kereskedés, jobb élet – ezzel a szlogennel hódít a Bitget kriptotőzsde

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Még nincs igazi pánik – jöhet egy mélyebb Bitcoin-korrekció?

A kriptopiac most furcsa állapotban van. Az árak gyengék, a hangulat bizonytalan, mégis sokan már a fordulópontot ünneplik. Egyes elemzők szerint viszont pont ez a...

Arany fut, Bitcoin lemarad – de tényleg menekül a tőke a kriptóból?

Valami finoman, de érezhetően elmozdult a piacon. Miközben az arany újra reflektorfényben van, a Bitcoin most inkább oldalaz, mintha kivárna. A kérdés nem az, hogy...

Lummis kiszáll, a harc folytatódik: mi jön a kriptoszabályozásban 2026 felé?

Ritka pillanat az amerikai kriptos politikában, amikor szinte az egész iparág egy ember mögé sorakozik fel. Cynthia Lummis bejelentése, miszerint 2026-ban nem indul újra a...

Amerika újraírná a kriptóadót: fellélegezhetnek a stablecoin-felhasználók?

Az amerikai Kongresszus ismét elővette a kriptóadó kérdését, de ezúttal nem szigorítani akar. Egy friss képviselőházi javaslat szerint a mindennapi stablecoin-használat végre kikerülhetne az adózási...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.