A KFC blokklánccal kísérletezik a hirdetési iparban

A KFC nemrégiben jelentette be, hogy a Közel-keleten egy blokkláncos tesztprogramot indít, amelybe a saját hirdetési rendszerét vonja be, ezzel növelve annak hatékonyságát, és egyben nagyobb médiajelenlétet megvalósítva.
Az AMEinfo hasábjain megjelent hír szerint a KFC a blokklánctól nagyobb átláthatóságot vár a hirdetések terén.

Válts stabilcoinokat a CoinCashnél! Kattints a részletekért!

Emellett a biztonsági, és a magánszférát érintő kérdésekben is előrelépésre számítanak, mind a cég, mind a hirdetők, mind pedig a fogyasztókat tekintve.

Megosztott adatbázis fogja az átláthatóságot szolgálni

A pilot-program célja, hogy megmutassa a különböző márkák számára, hogyan segíti a blokklánc az adatkezelést, hogyan növelheti a láthatóságot és optimalizálhatja a hirdetések költség-haszon arányát.
Emellett a cég abban is reménykedik, hogy eszközként szolgálhat a csalások ellen is, hiszen a blokklánc transzparens, a hirdetésekről mindent tudni lehet, az adatok pedig valós időben frissülnek.
A KFC Yum! Brands üzletágának marketing igazgatója, Ozge Zoralioglu ezt így fogalmazta meg:

„A KFC mostantól részesül a megnövekedett láthatóság előnyeiből, amely a valós idejű adatoknak, és az állandó frissítéseknek köszönhető. Minden információ autentikus, módosítatlan, és hiteles.”

Gyorséttermek és kriptopénzek

A KFC nem először vág bele kriptopénz vonatkozású projektbe. A kanadai leányvállalatuk például 2018-ban piacra dobott egy Bitcoin Bucket nevű menüt, amelyet kizárólag bitcoinnal lehetett náluk megvásárolni.
A KFC példáján felbuzdulva pedig a Church’s Chicken étteremlánc vezette be 10 venezuelai éttermében a DASH kriptopénzt, mint választható fizetési megoldást.
A másik nemzetközi lánc, amely lehetővé tette a bitcoinos fizetést, a Burger King volt, mégpedig a világon elsőként, Hollandiában, 2016-ban.
Kicsit később a németországi üzleteik is lehetővé tették az internetes és a mobilos fizetésnél, hogy kriptót használjanak a vevőik.
Mindazonáltal idővel ez a lehetőség megszűnt a Burger King létesítményeiben, és a cég bejelentette, hogy az elfogadás csupán időszakos promóciós célokat szolgált.

Olvastad már? A bitcoin áttörte az „optimális short” szintet – mit jelent ez pontosan?

Forrás: cointelegraph.com
Várjuk hozzászólásaitokat itt lent, illetve a közösségimédia-felületeken. Ne hagyjátok ki a többi hírt, és iratkozzatok fel hírlevelünkre. Ne felejtsétek el nyomon követni oldalunkat a Facebookon.
Legyen szép napotok! 🙂

Legfrissebb bejegyzéseink

Trump bejelentése után komoly hullámzásba kezdtek a bitcoin-bányász cégek részvényei

A bitcoin-bányász cégek részvényei hétfőn meredeken emelkedtek. Így hozták vissza pénteki veszteségeiket, amelyeket az elemzők Donald Trump amerikai elnök új kínai exportkorlátozásokkal kapcsolatos félreértésének tulajdonítottak. A...

A Grok szerint a DOGE újra emelkedhet a piaci összeomlás után

Vendégbejegyzés Ugyan a Dogecoin (DOGE) pénteken majdnem 60%-ot zuhant, miután Donald Trump bejelentette az új, 100%-os kínai vámot, a token gyorsan magához tért, és a nap...

Indul a WazirX helyreállítása, zöld utat kaptak a Szingapúri Bíróságtól

Az indiai WazirX tőzsde megkapta a Szingapúri Legfelsőbb Bíróság engedélyét. Ez utat nyit a felhasználóknak, hogy végre visszakapják kriptoeszközeiket. A Szingapúri Legfelsőbb Bíróság jóváhagyta a WazirX...

A pénzügy jövője: a Bitget szerint 2027-re minden piac egyesülhet

A hagyományos pénzügy (TradFi) és a kriptoszféra már nem két külön világ. Egy folyamatos és gyorsuló összeolvadásnak vagyunk tanúi: a legnagyobb vagyonkezelők új kriptó ETF-eket indítanak,...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.