A KFC blokklánccal kísérletezik a hirdetési iparban

A KFC nemrégiben jelentette be, hogy a Közel-keleten egy blokkláncos tesztprogramot indít, amelybe a saját hirdetési rendszerét vonja be, ezzel növelve annak hatékonyságát, és egyben nagyobb médiajelenlétet megvalósítva.
Az AMEinfo hasábjain megjelent hír szerint a KFC a blokklánctól nagyobb átláthatóságot vár a hirdetések terén.

Válts stabilcoinokat a CoinCashnél! Kattints a részletekért!

Emellett a biztonsági, és a magánszférát érintő kérdésekben is előrelépésre számítanak, mind a cég, mind a hirdetők, mind pedig a fogyasztókat tekintve.

Megosztott adatbázis fogja az átláthatóságot szolgálni

A pilot-program célja, hogy megmutassa a különböző márkák számára, hogyan segíti a blokklánc az adatkezelést, hogyan növelheti a láthatóságot és optimalizálhatja a hirdetések költség-haszon arányát.
Emellett a cég abban is reménykedik, hogy eszközként szolgálhat a csalások ellen is, hiszen a blokklánc transzparens, a hirdetésekről mindent tudni lehet, az adatok pedig valós időben frissülnek.
A KFC Yum! Brands üzletágának marketing igazgatója, Ozge Zoralioglu ezt így fogalmazta meg:

„A KFC mostantól részesül a megnövekedett láthatóság előnyeiből, amely a valós idejű adatoknak, és az állandó frissítéseknek köszönhető. Minden információ autentikus, módosítatlan, és hiteles.”

Gyorséttermek és kriptopénzek

A KFC nem először vág bele kriptopénz vonatkozású projektbe. A kanadai leányvállalatuk például 2018-ban piacra dobott egy Bitcoin Bucket nevű menüt, amelyet kizárólag bitcoinnal lehetett náluk megvásárolni.
A KFC példáján felbuzdulva pedig a Church’s Chicken étteremlánc vezette be 10 venezuelai éttermében a DASH kriptopénzt, mint választható fizetési megoldást.
A másik nemzetközi lánc, amely lehetővé tette a bitcoinos fizetést, a Burger King volt, mégpedig a világon elsőként, Hollandiában, 2016-ban.
Kicsit később a németországi üzleteik is lehetővé tették az internetes és a mobilos fizetésnél, hogy kriptót használjanak a vevőik.
Mindazonáltal idővel ez a lehetőség megszűnt a Burger King létesítményeiben, és a cég bejelentette, hogy az elfogadás csupán időszakos promóciós célokat szolgált.

Olvastad már? A bitcoin áttörte az „optimális short” szintet – mit jelent ez pontosan?

Forrás: cointelegraph.com
Várjuk hozzászólásaitokat itt lent, illetve a közösségimédia-felületeken. Ne hagyjátok ki a többi hírt, és iratkozzatok fel hírlevelünkre. Ne felejtsétek el nyomon követni oldalunkat a Facebookon.
Legyen szép napotok! 🙂

Legfrissebb bejegyzéseink

Tarolnak a tokenizált fémek: az arany és az ezüst megelőzte a bitcoint

A tokenizált árucikkek idén megelőzték a bitcoint. A tokenizált arany (PAXG) és ezüst (KAG) egyértelműen jobban teljesítettek, annak ellenére, hogy a kriptovalutapiac ingadozó volt –...

Az amerikai tanárok is aggályokat fogalmaztak meg a kriptovaluta-piaci törvény kapcsán

Az Amerikai Tanárok Szövetsége (AFT), az Egyesült Államok oktatóinak érdekvédelmi szervezete, ellenezte a Szenátusban tárgyalt kriptovaluta-piaci törvényt. Azt állítják, hogy ez „veszélyezteti a nyugdíjbiztonságuk stabilitását.” Egy...

Tőzsdére megy a legrégibb kriptoindex alapja

A Bitwise Asset Management december 9-én jelentette be, hogy a világ legrégebbi kriptoindex alapja, a Bitwise 10 Crypto Index ETF (BITW), az NYSE Arca tőzsdére...

Az XRP-ETF-ek hatása: valódi növekedés vagy ideiglenes felívelés?

Az XRP tőzsdén kereskedett alapok körüli izgalom nagy árfolyam-emelkedés reményét hozta idén. Elemzők két, sőt három számjegyű növekedésről beszéltek. Sokan várták, hogy az ETF-hullám érkezésekor...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.