A Gucci is elfogad már kriptót

A web3 terén már korábban is mozgolódó luxusmárka 12 kriptopénzt fogad el mostantól fizetőeszközként, bár elsőként ez csak néhány kiválasztott üzletben lesz használható. Idővel természetesen tervezik a szolgáltatás kiterjesztését.
A hónap végén már öt USA-beli helyszínen tudnak majd kriptóval fizetni a vásárlók, az olasz márka pedig úgy fogalmazott, hogy idővel mind a 111 Észak-amerikai üzletére kiterjesztené majd ezt a lehetőséget.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Az elfogadott kriptók között van a BTC, ETH, BCH, LTC, DOGE, SHIB és öt nagy dollár stablecoin is, egyelőre ennyit lehet tudni a Vogue Business információi alapján.
Azok a vásárlók, akik kriptóval fizetnének New York, Los Angeles, Miami, Atlanta, vagy Las Vegas városában lévő üzletekben, email-ben kapnak egy qr-kódot, amelyet aztán a saját tárcájukkal ki tudnak egyenlíteni.
A vállalat alkalmazottai már megkezdték a témában a tanulást, a kriptó mellett pedig a jövőt figyelembe véve az NFT és a web3-as appok is szerepelnek a repertoárban.
A Gucci idén két NFT-kollekciót is indított már, a SUPERPLASCTIC játékmárka részvételével, valamint a Gucci Grail sorozatot, amellyel főleg az értékesebb NFT-ket birtokló, Bored Aoe Yacht Club, Pudgy Penguin, vagy a World of Women birtokosait szólítaná meg.
A cég első NFT-je egy négy perces rövidfilm volt, amelyet tavaly júniusban adtak ki, és a Christie’s aukcióján keresztül lett értékesítve.
A Gucci emellett a The Sandbox világában is szerzett be már virtuális parcellát, amelyen a tervek szerint virtuális vásárlást tesz majd lehetővé, hasonlóan a Vault webshopjaihoz.


A Gucci Vault így a márkát fogja képviselni a jelenlétével a metaverzumban, a kiállított darabokat pedig a cég kreatív igazgatója fogja majd kiválasztani a ritka, vintage Gucci darabokból.

Professzionális Copy Trading a Bitget-től! Próbáld ki!

A kriptó és a luxus

A neves márkák egyre jobban érdeklődnek a web3 és a kriptoipar iránt. Márciusban az Off-white márka kezdett el kriptós fizetést elfogadni az üzleteiben Párizs, Milánó és London esetén.
Az LVMH által birtokolt brand egyértelműen látja a fantáziát az NFT-szektorban, korábban már adtak ki saját NFT-t a Henessy, Bulgari és Louis Vuitton márkáikkal.
Emellett kiadtak egy luxusóra-sorozatot is, amelyet kizárólag bitcoinnal lehet megvásárolni. A legújabb kezdeményezésük a Ledger céggel hozta össze őket, a Ledger Nano X-ből fognak kiadni egy speciális, limitált kiadású verziót.
Az olyan óramárkák, mint a Franck Muller, Norgain, vagy éppen a Phillip Plein, mind elfogadnak kriptós fizetést is, és mára már autókereskedések és autógyárak is vannak, ahol lehet kriptopénzekkel vásárolni.

A héten az Equinox fitneszcég jelentette be, hogy elfogadnak kriptót a New Yorkban működő termeikben, az éves bérlet ára jelenleg 1,4 ETH, azaz körülbelül 4000 dollár.

Olvastad már? Jobb kereskedés, jobb élet – ezzel a szlogennel hódít a Bitget kriptotőzsde

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Az Ethereum Devcon 8 Mumbaiba érkezik – India lett a Web3 új központja

Az Ethereum Foundation hivatalosan is bejelentette: a következő nagy Devcon, a fejlesztők és kutatók legfontosabb éves találkozója 2026 negyedik negyedévében Mumbaiban kap helyet. A döntés...

A következő nagy kriptohullám? A tokenizáció, amely 2033-ra 19 billió dollárra nőhet

Néhány éve még elképzelhetetlen volt, hogy a világ legnagyobb bankjai és vagyonkezelői komolyan foglalkozzanak kriptoval. Ma már egészen más a helyzet. Bitwise adatai szerint a vezető...

A Ripple banki engedélye hozhatja el az XRP valódi áttörését – állítja egy iparági vezető

A Teucrium vezérigazgatója, Sal Gilbertie egy váratlanul erős nyilatkozattal kavarta fel az XRP-közösséget. Szerinte a piac félreérti, mekkora vállalattá válhat a Ripple a következő években, és...

A Grayscale szerint a Chainlink lehet a tokenizáció központi infrastruktúrája

A Chainlink neve egyre gyakrabban kerül elő, amikor a piac a „következő nagy áttörésről” beszél. A Grayscale legfrissebb elemzése szerint ez nem véletlen: a cég úgy...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.