A Google újra megjelenít a kripto hirdetéseket az USÁ-ban és Japánban

A Google bejelentette, hogy a októbertől a szabályozott kriptovalutaváltók hirdetései is megjelenhetnek felületeiken. Ezzel feloldódik pár a Google által júniusban bevezetett korlátozás.

Megjelenhet néhány kriptoreklám

A Google weboldalán tette közzé a hirdetményt, amelyben felhívja a figyelmet a kriptovalutákhoz kapcsolódó hirdetésekre vonatkozó szabályokon esett változásokra:

„A Google pénzügyi termékekre és szolgáltatásokra vonatkozó hirdetési irányelvei 2018 októberében fognak frissülni, hogy lehetővé tegyék a szabályozott kriptovaluta váltók hirdetéseinek megjelenését az Egyesült Államokban és Japánban. […] A hirdetőknek a Google segítségével lesz lehetőségük hitelesíteni az országot amelyben hirdetéseiket meg kívánják jelentetni.”

A vállalat szerint a megjeleníthető hirdetések a „kriptovaluták kezelésével vagy befektetésével kapcsolatos pénzügyi termékek és szolgáltatások, illetve személyre szabott tanácsadási programok” fogalmára terjedhet ki.

A Google nyilatkozata szerint „amint októberben érvénybe lép az új szabályrendszer, a hirdetők hitelesíthetik reklámaikat, hogy azok publikussá válhassanak”. Az új szabályzat minden olyan felhasználóra vonatkozik, aki finanszírozással kapcsolatos hirdetményeket szeretne megjeleníteni.

Májusban a Google bejelentette a „kriptovalutákra és hozzájuk kapcsolódó tartalmakra vonatkozó hirdetések korlátozását (ICO-kat, tárcákat, váltókat és tanácsadási programokat is beleértve)”. A szabályozás júniusban hatályba is lépett. A CNBC szerint a Google anyavállalata, az Alphabet Inc. bevételének 86 százaléka reklámok megjelenítéséből származik. A cég több mint 54 millió dollár bevételt szerzett az idei év első felében.

A Google aktuális hirdetési irányelvei

A jelenlegi hirdetési irányelvek kimondják, hogy „egyes pénzügyi termékek megjelenítése korlátozott, a bennük rejlő komplexitás és kockázatok miatt”. A vállalat megerősítette, hogy ez a tétel változni fog az új szabályzat érvénybe lépésével.

Jelenleg a korlátozott hirdetések közé tartoznak a kriptovaluták és hozzájuk kapcsolódó tartalmak, illetve az kriptotermékeket kibocsátó szervezeteket értékelő, összehasonlító szolgáltatások reklámozása is. Ugyanígy nem jeleníthetők meg ICO-k, kriptovaluta vásárlási és értékesítési, tanácsadási tartalmak, és ezekhez közvetetten köthető webhelyek tartalmai sem.

Más platformok hirdetési irányelvei

Más nagyobb platformok is hasonló szabályozásokkal élnek a kriptovaluta tartalmakat illetően. A Facebook januárban letiltotta, majd június óta ismét engedélyezi az ilyen hirdetéseket.

A Twitter csak korlátozásokkal jeleníti meg a „pénzügyi szolgáltatásokat és kapcsolódó tartalmakat”, amelybe az ICO-k, token kiárusítások is beleértendők.

A Microsoft Bing platformján kifejezetten tilos bármilyen „kriptovaluta és ahhoz kapcsolódó termékek – beleértve, de nem kizárólag az ICO-k, váltók, tárcák” tartalmak megjelenítése.

Forrás: news.bitcoin.com

Várjuk hozzászólásaitokat itt lent, illetve a közösségimédia-felületeken. Ne hagyd ki a többi hírt, és iratkozz fel hírlevelünkre. Ne felejtsd el nyomon követni oldalunkat a Facebookon az Instagramon és a Twitteren. Legyen szép estéd! 

Legfrissebb bejegyzéseink

Hogyan lehet 100 USDT-ből 1 millió? Ez a 100-szoros potenciállal bíró coin lehet a megoldás?

Vendégbejegyzés A milliomos státusz elérése pénzügyi szabadságot hoz, és mindenki álmodik arról, hogy egyszer eléri ezt a mérföldkövet. Érdekes módon az ilyen sikertörténetek gyakoriak a kriptovaluta...

A Bitcoin (BTC) stabilan tartja magát 100.000 dollár felett – elemzők a kriptovaluta ellenálló képességének okait keresik

Miközben a Bitcoin (BTC) továbbra is erősen tartja magát 100.000 dollár felett, az elemzők azon vitáznak, mi állhat a kriptovaluta ellenálló erejének hátterében. A CryptoQuant elemzője,...

Mémcoin-őrület: Bonk emelkedik, Pepe stabilizálódik– Mi jöhet most?

Prémium Bonk & Pepe A mémcoin-mánia jelei szerint megindult az elforgás: a Bonk árfolyama 6–7%-ot emelkedett, jelenleg körülbelül 0,000018 dolláron forog, amit az ETF körüli felhajtás és...

Az XRP kiemelkedik erejével a kriptopiaci volatilitás közepette

Prémium Ripple (XRP) Az XRP figyelemre méltó erőt mutat a szélesebb kriptovaluta-piaci volatilitás ellenére. Elemzők rámutatnak, hogy mióta áttörte az 0,50 dolláros szintet, az egyik legerősebb és legtisztább...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.