Egy hadseregnyi ügyfélszolgálatossal bővült a Coinbase csapata

-

A Coinbase egy új blogbejegyzésben foglalkozott az ügyfélszolgálati panaszokkal kapcsolatos problémás múltjával.
Elege van a Coinbase ügyfélszolgálatából? A segítség megérkezett, mondja a kriptotőzsde, amely tegnap blogbejegyzést írt az új supportügynökök seregéről, illetve további intézkedéseket vázolt fel, amelyek a jövőben várhatók.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


Mióta Brian Armstrong kilenc évvel ezelőtt megalapította a céget, az ügyfelek panaszai egyre csak gyűltek.
A Mashable 2018-ban az amerikai Értékpapír- és Tőzsdefelügyelethez intézett, az információszabadságon alapuló kérelme révén hozzájutott egy 134 oldalas jelentéshez az ügyfélpanaszokról.
Akkor az a kép rajzolódott ki, hogy az elégedetlen Coinbase-felhasználóknak általában két problémájuk volt: vagy rejtélyes módon eltűnt a pénzük – gyakran azzal vádolták őket, hogy maga a Coinbase zárolta a pénzt –, vagy kizárták őket a számlájukról.
Amikor a Coinbase idén áprilisban a nyilvánosság elé lépett, a The New York Times arról számolt be, hogy a Coinbase ügyfelei még mindig sokat panaszkodtak a pénz eltűnésére és a számlák lezárásával kapcsolatos visszatérő problémákra. Kevés dolog változott.

Hogyan kezeli a Coinbase a helyzetet?

A Coinbase szerint azonban a dolgok egyre jobbak. Tegnapi blogbejegyzésében Casper Sorensen, az ügyfélszolgálat alelnöke elmondta, hogy a tőzsde drasztikusan csökkentette az ügyfélpanaszok hátralékát.
Sorensen szerint az év eleje óta a Coinbase 70%-kal csökkentette az aktív ügyfelei által a vállalathoz intézett panaszok számát, annak ellenére, hogy a teljes felhasználói bázis 28%-kal nőtt.
Ennek érdekében Sorensen elmondta, hogy a Coinbase megötszörözte ügyfélszolgálati személyzetét, és további 3000 ügynököt vett fel.
Elmondása szerint az ügyfelek felvilágosítása arról, hogyan védhetik meg számláikat a csalásoktól, sokat segített a problémák megoldásán. A tehetős ügyfeleknek a kétfaktoros hitelesítési ellenőrzések bevezetésének ajánlása is jót tett.

A „következő hónapokban” a tőzsde várhatóan élő chat és telefonos ügyfélszolgálatot indít.
A tőzsdére lépéssel a tét jelentősen megnőtt. Elvégre a boldog ügyfelek a Bitcoin és az Ethereum mellett talán a Coinbase részvényeit is felveszik a portfóliójukba.

Olvastad már? A JP Morgan szerint a staking egy gyorsan növekvő bevételi lehetőség

Forrás: decrypt.co

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

A pénz útja a blokkláncon jobban nyomon követhető

Annak ellenére, hogy egyre elterjedtebb a digitális pénzügyi eszközök használata, a kriptopiac pedig egyre érettebb módon működik, még mindig tartja magát a vélekedés, hogy a...

Litecoin (LTC) árfolyam elemzése 05.06.

Prémium Litecoin (LTC) A Litecoin (LTC) árfolyamát a múlt hónapban a Litecoin medvei uralták, hiszen az érme piaci kapitalizációjának jelentős részét elvesztette. A zuhanás az LTC-t a...

A top 5 kihagyhatatlan kriptó minden portfólióhoz a híres kereskedő szerint

Vendégbejegyzés A kriptovaluták optimális keverékének feltárása egy befektetési portfólió számára létfontosságú, különösen akkor, amikor a bikafutás teljes lendületben van. A tapasztalt kereskedő megosztja meglátásait öt alapvető kriptovalutáról,...

Hogyan változtatja meg az új bikafutás a kriptovaluta piacot?

Vendégbejegyzés Megérkezett a pillanat - a Bitcoin felére csökkent, a bányászatért járó jutalom 6,25 BTC-ről 3,125 BTC-re csökkent blokkonként. A kriptoközösség már régóta várta ezt a pillanatot,...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!