Egy hadseregnyi ügyfélszolgálatossal bővült a Coinbase csapata

A Coinbase egy új blogbejegyzésben foglalkozott az ügyfélszolgálati panaszokkal kapcsolatos problémás múltjával.
Elege van a Coinbase ügyfélszolgálatából? A segítség megérkezett, mondja a kriptotőzsde, amely tegnap blogbejegyzést írt az új supportügynökök seregéről, illetve további intézkedéseket vázolt fel, amelyek a jövőben várhatók.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Mióta Brian Armstrong kilenc évvel ezelőtt megalapította a céget, az ügyfelek panaszai egyre csak gyűltek.
A Mashable 2018-ban az amerikai Értékpapír- és Tőzsdefelügyelethez intézett, az információszabadságon alapuló kérelme révén hozzájutott egy 134 oldalas jelentéshez az ügyfélpanaszokról.
Akkor az a kép rajzolódott ki, hogy az elégedetlen Coinbase-felhasználóknak általában két problémájuk volt: vagy rejtélyes módon eltűnt a pénzük – gyakran azzal vádolták őket, hogy maga a Coinbase zárolta a pénzt –, vagy kizárták őket a számlájukról.
Amikor a Coinbase idén áprilisban a nyilvánosság elé lépett, a The New York Times arról számolt be, hogy a Coinbase ügyfelei még mindig sokat panaszkodtak a pénz eltűnésére és a számlák lezárásával kapcsolatos visszatérő problémákra. Kevés dolog változott.

Hogyan kezeli a Coinbase a helyzetet?

A Coinbase szerint azonban a dolgok egyre jobbak. Tegnapi blogbejegyzésében Casper Sorensen, az ügyfélszolgálat alelnöke elmondta, hogy a tőzsde drasztikusan csökkentette az ügyfélpanaszok hátralékát.
Sorensen szerint az év eleje óta a Coinbase 70%-kal csökkentette az aktív ügyfelei által a vállalathoz intézett panaszok számát, annak ellenére, hogy a teljes felhasználói bázis 28%-kal nőtt.
Ennek érdekében Sorensen elmondta, hogy a Coinbase megötszörözte ügyfélszolgálati személyzetét, és további 3000 ügynököt vett fel.
Elmondása szerint az ügyfelek felvilágosítása arról, hogyan védhetik meg számláikat a csalásoktól, sokat segített a problémák megoldásán. A tehetős ügyfeleknek a kétfaktoros hitelesítési ellenőrzések bevezetésének ajánlása is jót tett.

A „következő hónapokban” a tőzsde várhatóan élő chat és telefonos ügyfélszolgálatot indít.
A tőzsdére lépéssel a tét jelentősen megnőtt. Elvégre a boldog ügyfelek a Bitcoin és az Ethereum mellett talán a Coinbase részvényeit is felveszik a portfóliójukba.

Olvastad már? A JP Morgan szerint a staking egy gyorsan növekvő bevételi lehetőség

Forrás: decrypt.co

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

A Metaplanet már 2 milliárd dollárnyi Bitcoint birtokol

A japán Metaplanet hatalmas tétet tett a Bitcoinra, és tovább növeli a kockázatát. Annak ellenére, hogy a BTC az 125.000 dollár közeli csúcsról 115.000 alá...

Solana: a blokklánc-gyorsaság királya került az ETF-verseny élvonalába

Matt Hougan, a Bitwise befektetési vezetője szerint a Solana erősen zárhatja az évet. A bitcoin és az ethereum trendjeire építve Hougan két fő tényezőt emel ki....

A Bitcoin visszahódítja a 114.000 dollárt, az XRP közelít a 3 dollárhoz – de ez a következő 50x altcoin már kitört

A kriptopiac szerdán biztató ármozgásokat produkált az amerikai PPI-adatok kedvező alakulását követően. A mutató csökkenése növelte a kamatcsökkentés esélyét, ami lendületet adott a digitális eszközök...

A Pump.fun bevételek rekordot döntöttek, PUMP ára újra szárnyal

Prémium Pump.fun (PUMP) A Pump.fun az egyik legtöbbet emlegetett token a héten – és jó okkal. A mémcoin launchpad nemcsak új tokeneknek segít lendületet venni, hanem erőteljesen...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.