Az FC Barcelona rajongói tokenje már az első napon sikert aratott

Az FC Barcelona rajongói tokenje kevesebb mint egy nap alatt mintegy 2,5 millió dolláros forgalmat generált.
Az FC Barcelona (BAR) spanyol focicsapat rajongói tokenje már kereskedelmének első napján olyan nagyszerű kereskedelmi volumennel végzett, mellyel szinte megduplázta a hét elején a kriptoeszköz tokenjének eladásakor összegyűjtött 1,3 millió dollárt.

A cikk írásakor az FC Barcelona rajongói tokenje mintegy 2,5 millió dolláros kereskedelmi tevékenységet generált. A kriptoeszköz ezzel a bitcoin után a második legtöbbet kereskedett piaccá vált a Chiliz kereskedési platformon.
A CHZ-vel, azaz a Chiliz eredeti tokenjével kereskedve a szóban forgó token több mint ötszörösét eredményezte a kereskedési platform 24-órán belül történő minden egyéb kereskedelmének.
Csupán 24 órával az indítása után, a rajongói token az eredeti 2,32 dollárról 420%-kal növekedett, elérve egy 12,05 dolláros rekordot. Ezek után közel 50%-kal csökkent, melynek következtében jelenleg 6,25 dollár a kereskedelmi ára.

Mindent eladtak

Az FC Barcelona rajongói tokenjének készlete június 22-én kevesebb mint két órán belül kifogyott. A Chiliz Ethereum-alapú Socios tokenizációs platformján keresztül kibocsátott 600 000 BAR token 2,5 dolláros rögzített áron került eladásra.
A Chiliz megjegyezte, hogy az eladás során csupán két perc alatt 777 000 dollár értékben adtak el BAR-t, megerősítve, hogy a token iránti kereslet több mint ötszörösen meghaladta a készletük eredeti limitét. A tokeneket a befektetők 106 különböző országból vásárolták meg.
A tokenek lehetővé teszik a rajongók számára, hogy aktívan vegyenek részt a labdarúgóklub szavazásain, illetve, hogy jutalmakhoz férhessenek hozzá. Ezekkel a jutalmakkal esélyt kaphatnak többek között VIP-helyek beszerzésére a futballmeccseken, valamint akár a csapat játékosaival is találkozhatnak.
A tokenek használatával jelenleg olyan rajongói alkotásokkal kapcsolatban lehet szavazni, amelyeket az FC Barcelona öltözőjében, a csapat otthoni stadionjában fognak elhelyezni.
A Chiliz így immár hét különféle futballklub számára indított rajongói tokent.

A Chiliz a UFC-vel társul

A rajongói tokeneken kívül a Chiliz bejelentette, hogy a UFC vegyes harcművészeti promóciós céggel társul annak érdekében, hogy a jegyeket a Socios platformon CHZ ellenében is meg lehessen vásárolni.
A Chiliz továbbá egy blokkláncalapú COVID-19 „immunity pass” megoldáson is dolgozik az áprilisi labdarúgómeccsek helyi, élő közönségének érdekében.

Olvastad már? 50%-ot esett a Grayscale Ethereum Alap

Forrás: cointelegraph.com
Várjuk hozzászólásaitokat itt lent, illetve a közösségimédia-felületeken. Ne hagyjátok ki a többi hírt, és iratkozzatok fel hírlevelünkre. Ne felejtsétek el nyomon követni oldalunkat a Facebookon.
Legyen szép napotok! 🙂

Legfrissebb bejegyzéseink

Hidat épít a bankvilág és a kripto közé az OKX

Az OKX, a világ egyik legnagyobb kriptotőzsdéje, stratégiai partnerséget kötött a Standard Chartered Bankkal, hogy összekapcsolja a hagyományos pénzügyi rendszert a digitális eszközök világával. A megállapodás...

Október volatilitása után: ezek az altcoinok lehetnek a hónap nagy nyertesei

Az október különösen mozgalmasnak bizonyult a kriptovaluták piacán. A geopolitikai feszültségek és az Egyesült Államok–Kína kereskedelmi háborújának eszkalálódásától való félelem miatt a befektetői hangulat ingadozó,...

Donald Trump új aranykora: a politika után a kripto hozta el a milliárdokat

Az elmúlt egy évben Donald Trump és családja igazi kriptobirodalmat épített fel — bevételeik meghaladták az 1 milliárd dollárt, miközben az egykori elnök a digitális...

Jön a Solana ETF? A VanEck most már tényleg mindent megtett érte

A kriptovilág figyelme újra az amerikai tőzsdefelügyeletre, az SEC-re irányul, miután a VanEck már ötödik alkalommal módosította és újra benyújtotta a Spot Solana (SOL) ETF...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.