A bitcoin alapja a blokklánc – egy digitális főkönyv, amely átlátható adatokat és információkat tárol a tranzakciókról. A blokkláncba bevitt adatokat nem lehet módosítani, így azok megbízhatóak.

A különböző reklámplatformok, mint a Google Ads, anonim felhasználói adatokat használ, hogy digitális marketingstratégiákat alkosson. Ez egy bizonyos célközönségre van kihegyezve, sokszor azonban megbízhatatlan és nehezen beállítható.

A bitcoin teljesen átszabhatja ezt az élményt. A hálózat segítségével a hirdetők fizethetnének a reklámfelületekért, így átláthatóbb és gyorsabb tranzakciókkal vásárolhatnának, amely nem igényel hagyományos bankokat és havi fizetéseket.

Sőt mi több, a blokklánc technológiájával sokkal egyszerűbben tárolhatná a Google a reklámozási adatokat. A világban egyre fontosabb és fontosabb az adatok védelme, a felhasználók pedig biztonságban szeretnék tudni adataikat.

Jelenleg a Google és hasonló cégek bonyolult titkosítást alkalmaznak, amely nem hatékony az adatok tárolására. Ha azonban blokkláncra váltanának, akkor anonim és biztonságos módon lehetne biztonságban tudni a felhasználók adatait.

Röviden, a blokklánc segítségével a reklámplatformok gördülékenyebbé tehetik szolgáltatásaikat, az adatvesztések veszélye nélkül.

Összességében a bitcoint és a blokkláncot nagyon sok mindenre lehetne alkalmazni, melyet egyelőre nem használnak ki a cégek, mivel nem értik vagy nem ismerik ezt a területet.

Ha a mainstream iparágak is megkezdik a bitcoin és egyéb kriptopénzek elfogadását, akkor valószínűleg a Google és a Facebook is elkezdi használni a blokkláncot egy sokkal hatékonyabb módon. a reklámipar biztosan az egyik első lépésük között fog szerepelni.

Olvastad már? A Twitter vezérigazgatója nagy lehetőségeket lát a bitcoin számára Afrikában

Forrás: cryptodaily.co.uk


Várjuk hozzászólásaitokat itt lent, illetve a közösségimédia-felületeken. Ne hagyjátok ki a többi hírt, és iratkozzatok fel hírlevelünkre. Ne felejtsétek el nyomon követni oldalunkat a Facebookon .

Legyen szép napotok! 🙂