Egy hadseregnyi ügyfélszolgálatossal bővült a Coinbase csapata

-

A Coinbase egy új blogbejegyzésben foglalkozott az ügyfélszolgálati panaszokkal kapcsolatos problémás múltjával.
Elege van a Coinbase ügyfélszolgálatából? A segítség megérkezett, mondja a kriptotőzsde, amely tegnap blogbejegyzést írt az új supportügynökök seregéről, illetve további intézkedéseket vázolt fel, amelyek a jövőben várhatók.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


Mióta Brian Armstrong kilenc évvel ezelőtt megalapította a céget, az ügyfelek panaszai egyre csak gyűltek.
A Mashable 2018-ban az amerikai Értékpapír- és Tőzsdefelügyelethez intézett, az információszabadságon alapuló kérelme révén hozzájutott egy 134 oldalas jelentéshez az ügyfélpanaszokról.
Akkor az a kép rajzolódott ki, hogy az elégedetlen Coinbase-felhasználóknak általában két problémájuk volt: vagy rejtélyes módon eltűnt a pénzük – gyakran azzal vádolták őket, hogy maga a Coinbase zárolta a pénzt –, vagy kizárták őket a számlájukról.
Amikor a Coinbase idén áprilisban a nyilvánosság elé lépett, a The New York Times arról számolt be, hogy a Coinbase ügyfelei még mindig sokat panaszkodtak a pénz eltűnésére és a számlák lezárásával kapcsolatos visszatérő problémákra. Kevés dolog változott.

Hogyan kezeli a Coinbase a helyzetet?

A Coinbase szerint azonban a dolgok egyre jobbak. Tegnapi blogbejegyzésében Casper Sorensen, az ügyfélszolgálat alelnöke elmondta, hogy a tőzsde drasztikusan csökkentette az ügyfélpanaszok hátralékát.
Sorensen szerint az év eleje óta a Coinbase 70%-kal csökkentette az aktív ügyfelei által a vállalathoz intézett panaszok számát, annak ellenére, hogy a teljes felhasználói bázis 28%-kal nőtt.
Ennek érdekében Sorensen elmondta, hogy a Coinbase megötszörözte ügyfélszolgálati személyzetét, és további 3000 ügynököt vett fel.
Elmondása szerint az ügyfelek felvilágosítása arról, hogyan védhetik meg számláikat a csalásoktól, sokat segített a problémák megoldásán. A tehetős ügyfeleknek a kétfaktoros hitelesítési ellenőrzések bevezetésének ajánlása is jót tett.

A „következő hónapokban” a tőzsde várhatóan élő chat és telefonos ügyfélszolgálatot indít.
A tőzsdére lépéssel a tét jelentősen megnőtt. Elvégre a boldog ügyfelek a Bitcoin és az Ethereum mellett talán a Coinbase részvényeit is felveszik a portfóliójukba.

Olvastad már? A JP Morgan szerint a staking egy gyorsan növekvő bevételi lehetőség

Forrás: decrypt.co

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Kriptobarát tőzsdebiztost neveztek ki Nigériában

A nigériai elnök kinevezte az új Tőzsdei Értékpapír- és Tőzsdei Bizottság (SEC) elnökét, hogy jó hatást gyakoroljon a tőkepiac szabályozására, a befektetői bizalom megerősítésére és...

5,3 milliárd dolláros büntetést kell fizetnie a Terraform Labs alapítójának

A Terraform Labs és Do Kwon, a cég alapítója ellen súlyos vádak merültek fel az Amerikai Értékpapír- és Tőzsdebizottság (SEC) részéről. A vádak szerint értékpapír-csalást...

A CoinPoker eltörölte az összes kifizetési díjat

Vendégbejegyzés A CoinPoker egy nagyon jól ismert kripto fogadási alkalmazás, és egyúttal a világ legnagyobb kriptopóker felülete is. Fejlesztői csapata kedden egy X-beli bejegyzésben közölte, hogy megszüntette...

A Bitcoin halálkeresztje intő jel

Az elmúlt napon a kriptopénzek piaca jelentős csapást szenvedett el, több mint 110 milliárd dollár összértéket veszített. A globális kriptopénz piaci tőke több mint 4%-os zuhanást...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!