Az FC Barcelona rajongói tokenje már az első napon sikert aratott

Az FC Barcelona rajongói tokenje kevesebb mint egy nap alatt mintegy 2,5 millió dolláros forgalmat generált.
Az FC Barcelona (BAR) spanyol focicsapat rajongói tokenje már kereskedelmének első napján olyan nagyszerű kereskedelmi volumennel végzett, mellyel szinte megduplázta a hét elején a kriptoeszköz tokenjének eladásakor összegyűjtött 1,3 millió dollárt.

A cikk írásakor az FC Barcelona rajongói tokenje mintegy 2,5 millió dolláros kereskedelmi tevékenységet generált. A kriptoeszköz ezzel a bitcoin után a második legtöbbet kereskedett piaccá vált a Chiliz kereskedési platformon.
A CHZ-vel, azaz a Chiliz eredeti tokenjével kereskedve a szóban forgó token több mint ötszörösét eredményezte a kereskedési platform 24-órán belül történő minden egyéb kereskedelmének.
Csupán 24 órával az indítása után, a rajongói token az eredeti 2,32 dollárról 420%-kal növekedett, elérve egy 12,05 dolláros rekordot. Ezek után közel 50%-kal csökkent, melynek következtében jelenleg 6,25 dollár a kereskedelmi ára.

Mindent eladtak

Az FC Barcelona rajongói tokenjének készlete június 22-én kevesebb mint két órán belül kifogyott. A Chiliz Ethereum-alapú Socios tokenizációs platformján keresztül kibocsátott 600 000 BAR token 2,5 dolláros rögzített áron került eladásra.
A Chiliz megjegyezte, hogy az eladás során csupán két perc alatt 777 000 dollár értékben adtak el BAR-t, megerősítve, hogy a token iránti kereslet több mint ötszörösen meghaladta a készletük eredeti limitét. A tokeneket a befektetők 106 különböző országból vásárolták meg.
A tokenek lehetővé teszik a rajongók számára, hogy aktívan vegyenek részt a labdarúgóklub szavazásain, illetve, hogy jutalmakhoz férhessenek hozzá. Ezekkel a jutalmakkal esélyt kaphatnak többek között VIP-helyek beszerzésére a futballmeccseken, valamint akár a csapat játékosaival is találkozhatnak.
A tokenek használatával jelenleg olyan rajongói alkotásokkal kapcsolatban lehet szavazni, amelyeket az FC Barcelona öltözőjében, a csapat otthoni stadionjában fognak elhelyezni.
A Chiliz így immár hét különféle futballklub számára indított rajongói tokent.

A Chiliz a UFC-vel társul

A rajongói tokeneken kívül a Chiliz bejelentette, hogy a UFC vegyes harcművészeti promóciós céggel társul annak érdekében, hogy a jegyeket a Socios platformon CHZ ellenében is meg lehessen vásárolni.
A Chiliz továbbá egy blokkláncalapú COVID-19 „immunity pass” megoldáson is dolgozik az áprilisi labdarúgómeccsek helyi, élő közönségének érdekében.

Olvastad már? 50%-ot esett a Grayscale Ethereum Alap

Forrás: cointelegraph.com
Várjuk hozzászólásaitokat itt lent, illetve a közösségimédia-felületeken. Ne hagyjátok ki a többi hírt, és iratkozzatok fel hírlevelünkre. Ne felejtsétek el nyomon követni oldalunkat a Facebookon.
Legyen szép napotok! 🙂

Legfrissebb bejegyzéseink

Az Ethereum árfolyama drámai fordulóponton

Az Ethereum (ETH) ismét a kriptopiac középpontjába került, ahogy az árfolyam a 4200 dolláros szint körül mozog. A veterán kereskedő, Matthew Dixon több lehetséges forgatókönyvet...

Az új elnökkel új hozzáállás is tapasztalható az SEC-nél a kriptovalutákkal kapcsolatban

Az Amerikai Értékpapír- és Tőzsdefelügyelet (SEC) elnöke, Paul Atkins szerint csak kevés kriptovaluta számít értékpapírnak. Ez része annak, hogy az ügynökség újragondolja, mit tekint értékpapírnak...

Az Ethereum bikák visszatértek: újabb növekedés jöhet a piacon

Az Ethereum az elmúlt héten többször is erősödött. Az árfolyam közel került a 4891 dolláros csúcshoz. Az emelkedő lendület azonban nem tudott kitartani. Az eszköz tovább...

A kriptopiac 107 milliárdot veszített – szeptemberben jöhet az altcoin szezon?

A kriptopiac 107 milliárd dollárral zsugorodott, miközben a Bitcoin 113.461 dollárra esett vissza, és most a 112.526 dolláros kulcstámasz felé tart. A hirtelen eladási hullámot...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.