A Visa bemutatja a Web3 hűségprogramot

A Visa csütörtökön bejelentette, hogy web3-alapú hűségprogramot indít ügyfelei számára, abban a reményben, hogy a felhasználók számára magával ragadó, értéknövelt élményt nyújt.

„Zökkenőmentes és magával ragadó digitális, valós élmények”

A pénzforgalmi szolgáltató cég sajtóközleménye szerint a Visa Web3 Loyalty Engagement Solution elnevezésű, újonnan indított szolgáltatás „magával ragadó programokat, például játékos nyereményjátékokat, kiterjesztett valóságos kincsvadászatokat, valamint a hűségpontok gyűjtésének és elégetésének új módjait” kínálja majd ügyfeleinek.


Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


„A fogyasztók új módokon szeretnének kapcsolatba lépni a márkákkal, és a hagyományos hűségprogramok nem fejlődtek az elmúlt évtizedben. Képzeljék el, hogy egyedi digitális gyűjtőpontokat szerezhetnek, akár egy sporteseményre szóló jegyek vásárlásával, akár egy kiterjesztett valóság kincsvadászaton való részvétellel” – mondta Kathleen Pierce-Gilmore, a Visa SVP és a kibocsátási megoldások globális vezetője.

„Új, innovatív digitális hűségmegoldásunk lehetővé teszi a márkák számára, hogy ne csak a tranzakciókért, hanem az aktív részvételért is jutalmazzák az ügyfeleket, megnyitva az utat a biztonságos, zökkenőmentes és magával ragadó digitális és valós világbeli élmények előtt, amelyek az ujjaik hegyénél érhetők el”.”

Digitális és valódi világbeli együttműködés

A Visa azt is bejelentette, hogy a Web3 platformmal, a SmartMedia Technologies-al együttműködve fejlesztette ki az új közvetített technológiát, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy „jutalmakat – például kedvezményeket és előnyöket – alkalmazzanak virtuális, digitális vagy valós világbeli élményekre, különböző ágazatokban, például az utazás, a sport és más területeken”.

„Ez az együttműködés nem csupán a vásárlói jutalmak fokozásáról szól, hanem a márkák és a fogyasztók közötti értékcsere újradefiniálásáról egy olyan világban, ahol a mobilfizetés az első” – mondta Tyler Moebius, a SmartMedia Technologies vezérigazgatója.

„Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy olyan élményeket nyújtsunk, amelyek éppoly kifizetődőek, mint amilyen vonzóak és relevánsak a mai, fejlődő fogyasztók számára.”

Találkozás az ügyfelekkel ott, ahol vannak

A program számos funkciót tartalmaz majd a résztvevő márkák számára, többek között egy metaversum és AR világépítőt, kampányjátékokat és egy drag & drop platformot, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy tervezzenek, fejlesszenek és terjesszenek, tokeneket, digitális gyűjtőeszközöket és kampányokat – mindezt kódolás nélkül”.

Ezenkívül az elkötelezettségi szolgáltatás „fejlett jelentéstételt, elemzést és üzleti intelligenciacsomagot”, valamint integrált CRM-et tartalmaz majd „első féltől származó adatok kezelésével”.


Csatlakozz Prémium csoportunkhoz, ahol exkluzív tartalmakhoz, elemzésekhez és érdekességekhez nyílik hozzáférésed.


A Visa a Web3 bővítést a Bond ügyfélélményt nyújtó cég adatai alapján indokolta, amely szerint a „holisztikus megközelítést tartalmazó, az alternatív pénznemekre hangsúlyt fektető hűségprogramok szükségesek a kiemelkedéshez”.

A Visa először utalt egy lehetséges Web3 hűségjutalomprogramra az ügyfelek számára nem sokkal azután, hogy 2021 decemberében elindította kriptotanácsadó testületét.

„Az új értéknövelt szolgáltatás az ügyfélelkötelezettség és a hűség jövőjét vezeti be, segítve a márkákat abban, hogy a következő generációs ügyfelekkel ott találkozzanak, ahová azok egyre inkább kerülnek – a digitális és virtuális világokban” – áll a Visa sajtóközleményében.

Olvastad már? A Morgan Stanley elnöke szerint a Bitcoin nem alapvető befektetés

Kiemelt kép

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.


Tájékoztatás: A kriptoworld.hu oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások, cikkek nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon befektetési tanácsadóval!

A cikkekben megjelenő esetleges hibákért téves információkból eredendő anyagi károkért a kriptoworld.hu felelősséget nem vállal.

Legfrissebb bejegyzéseink

Ilyen hatással lehet Trump vámkiterjesztése a bitcoin piacára és a globális gazdaságra

Az Egyesült Államok elnöke, Donald Trump aláírt egy rendeletet, amely augusztus 1-jéig elhalasztja a jelenlegi vámhatáridőt – jelentette be a Fehér Ház. Scott Bessent pénzügyminiszter...

Senki sem tudja megmondani: korrekció vagy emelkedés várható-e a bitcoin piacán

A bitcoin már egy ideje oldalazó mozgást mutat. A befektetők kíváncsiak, merre indul tovább. Egyes elemzők komoly korrekciót várnak a következő hetekben. Mások szerint viszont...

Veszélyben a Pi Network árfolyama – meddig csökkenhet?

A Pi Network árfolyama gyengülni látszik, és hamarosan 0,40 dollár alá eshet. Bár nemrég bejelentették az ökoszisztéma bővülését és az alkalmazáshosztolást, a szakértők szerint a...

Lebuktak a brit kriptós csalók, akik több millió fontot szereztek

Két férfi, Raymondip Bedi és Patrick Mavanga börtönbüntetést kapott az Egyesült Királyságban, miután bebizonyosodott, hogy egy hamis kriptobefektetési átverést futtattak. A két csaló hideghívásokkal körülbelül...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.