A Toyota és a Nissan japán autógyártók belépnek a metaverzumba

-

Két japán autógyártó, a Nissan és a Toyota is elindította működését a metaversumban.
A Nissan virtuális bemutatóterme járműbemutatóknak és egyéb eseményeknek adhat otthont, míg a Toyota munkaterületeit alkalmazotti értekezletek megtartására használják.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!

Határtalan lehetőségek

A Nissan és a Toyota japán autógyártók lettek a legújabb globális vállalatok, amelyek csatlakoztak a metaversumhoz, miután egy jelentés szerint az előbbi virtuális bemutatótermet indított, míg az utóbbi virtuális munkaterületeket hozott létre.
A két autógyártó a metaversumban való jelenlétével csatlakozik európai társaikhoz, a Volkswagenhez és a Mercedes Benzhez, amelyek szintén használják a technológiát.
A Nikkei Asia jelentése szerint a Nissan létrehozta tokiói galériájának, a Nissan Crossingnak a digitális valóságban működő változatát, amelyet járműbemutatókra és egyéb eseményekre lehet használni.
A Nissan Motor Corporation a honlapján azt állította, hogy az Invisible-to-Visible – egy kiterjesztett valóság interfész, amely a metaversumhoz kapcsolódik – révén „határtalan lehetőségeket teremtett olyan szolgáltatások és kommunikáció számára, amelyek kényelmesebbé és izgalmasabbá teszik a vezetést”.
Másrészt a Toyota, amely volumenét tekintve a világ egyik legnagyobb autógyártója, a hírek szerint virtuális munkaállomásokat hozott létre egyes részlegei és leányvállalatai számára.
A dolgozók avatarok segítségével vesznek részt a vállalati megbeszéléseken, és csevegnek is egymással.
A jelentés szerint az anyavállalat műszaki fejlesztési és humánerőforrás-csapatai már használják a virtuális munkaterületeket. Szintén tervben van ennek további kiterjesztése is.

Egy másik kommunikációs lehetőség

Eközben a Toyota egyik képviselője azt sugallta, hogy a Covid-19 járvány és az ezzel járó, az emberi mozgásra vonatkozó korlátozások inspirálták az autógyártót a virtuális munkaterületek bevezetésére.

„Mivel a koronavírus miatt egyre többen dolgoznak otthonról, a fiatal alkalmazottaknak és másoknak is kommunikációs lehetőségeket biztosítunk a vállalaton belül” – idézik az autógyártó meg nem nevezett képviselőjét.

Olvastad már? A pletykák szerint bitcoin-eladásba kezdett a MicroStrategy

Forrás: news.bitcoin.com
Kiemelt kép: An’na Rajpoot

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

A Bitcoin az áprilisi feleződés előtt minden idők legmagasabb szintjére emelkedik?

A kriptopénzpiac egyre inkább felforrósodik. Számos grafikon függőlegesen emelkedik, mivel a Bitcoin árfolyama évek óta először átlépte az 57 ezer dollárt. A Bitcoin egy ideje már...

A Bitcoin árfolyama 10%-kal emelkedik – 60 000 dolláros árfolyam van a láthatáron?

A Bitcoin (BTC) meglepte a befektetőket, mivel az éjszaka folyamán bikás teljesítményt mutatott, ami lehetővé tette, hogy átlépje az 57.000 dolláros szintet. A CoinMarketCap szerint a...

A legjobb kriptók, amiket az altcoin szezon előtt meg kell vásárolni

Vendégbejegyzés A digitális eszközökre összpontosító befektetési cég, a Pantera Capital virágzó kriptobika piacot jósol a következő 18-24 hónapban. Ez a bikás előrejelzés megteremti a feltételeket azon befektetők...

A Solana, és a Cardano állapotának értékelése, a Meme Moguls a figyelem központjában

Vendégbejegyzés Anatoly Yakovenko, a Solana (SOL) alapítója nemrég egy játékos tweet-tel keltett érdeklődést a kriptoközösségben, amelyben Satoshi Nakamoto-ot, a Bitcoin rejtélyes alkotóját említette. Ugyanakkor nyilvánosságra hoztak 120...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!