A Ripple CTO felfedte, miért fizet elő Elon Musk X appjára

-

David Schwartz, a Ripple technológiai igazgatója elmondta, hogy miért is támogatja az X alkalmazást, azt a közösségi médiaplatformot, amelyet Elon Musk tavaly egy történelmi üzlet keretében vásárolt meg.

A platformon az egyik fő jellemzője a fizetős ellenőrzés iránti kereslet, amelyet Musk úgy hirdetett, mint a közösségi média támogatását a szólásszabadság fenntartására irányuló törekvésekben.


Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


A fizetési igény bevezetése óta Schwartz elmondta, hogy fizetett és fizetni is fog, mivel úgy véli, hogy a közvetlenül az ügyfelektől származó bevételek generálása jobb üzleti modellt képez.

A Ripple CTO különbséget tett a közösségi médiahasználat fizetett és nem fizetett előnyei között, megjegyezve, hogy azok, akik nem fizetnek, a hirdetőknek termékként mutatkoznak be a hirdetések számára.

Pontos szavaival élve így fogalmazott:

Egyrészt a hirdetésekkel támogatott médiánál Ön a termék, nem pedig az ügyfél. A tartalmat úgy kell megtervezni, hogy az ügyfelek, a hirdetők legalább annyira elégedettek legyenek, mint amennyire a felhasználók elégedettek.

A Schwartz kiemelte, hogy a reklámalapú bevételi modell veszélye az, hogy a közösségi médiaplatformot arra kényszeríti, hogy még több adatot gyűjtsön a felhasználóiról, majd ezeket az adatokat a hirdetőknek prezentálja.

Minél több adatot gyűjtenek, annál jobbak a hirdetési szolgáltatások, és ez jelentősen sértheti a felhasználók magánéletét.

Ezen lovagolva a Ripple technológiai igazgatója elmondta, hogy jobban örülne egy olyan üzleti modellnek, ahol megszabadulnak a reklámoktól, de a technológiai veterán megjegyezte, hogy nem lepődne meg, ha ez nem így lenne az X esetében, melynek a hirdetési bevételek még mindig nagyon fontosak.

A blokklánc alapelveinek megtartása

A digitális valuták világának szakértőjeként a Ripple CTO hisz a decentralizációban, amiért különösen sokat kampányolt, mivel kulcsszerepet játszott az XRP Ledger (XRPL) tervezésében.


Csatlakozz Prémium csoportunkhoz, ahol exkluzív tartalmakhoz, elemzésekhez és érdekességekhez nyílik hozzáférésed.


A megfelelő adatdecentralizáció, mivel a közösségi médiahasználatot érinti, az adatfüggetlenség megszerzése lesz, ami segíthet az olyan adminisztrátoroknak, mint Musk, hogy ne táncoljanak a hirdetők ritmusára.

Bár vékony a határ a kripto és a közösségi média között, a Ripple vezetője talán egyedülálló párhuzamot vont, amely bizonyítja, hogy ugyanazok az elvek mindkettőre alkalmazhatók.


Olvastad már? Lezárult 2023 legnagyobb előértékesítése, a WSM hamarosan elérhető a tőzsdéken

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Tájékoztatás: A kriptoworld.hu oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások, cikkek nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon befektetési tanácsadóval!

A cikkekben megjelenő esetleges hibákért téves információkból eredendő anyagi károkért a kriptoworld.hu felelősséget nem vállal.

Legfrissebb bejegyzéseink

A Crypto.com Eminemet alkalmazza az NBA rájátszás reklámfilmjéhez

A Crypto.com tőzsde visszatért a mainstream sportreklámokhoz és hírességek támogatását is toborozza. A Crypto.com a híres rapperrel, Eminemmel készített egy új reklámfilmet, amelyet a hétvégi NBA...

A következő generációs kriptók 1000%-os nyereségre készülnek: Amit tudnod kell

A kriptopiacon a 2024-es bikafutás érkeztével egyre forróbb a hangulat. Az új kriptovaluták felemelkedőben vannak, és potenciális lehetőséget kínálnak arra, hogy az egekbe szökjenek az...

Ázsiában nagyon népszerű a blokkláncos játékipar

Az ázsiai régió áll az élén a Web3 játékok terjedésében, és blokkláncos játékok számában. Ez a szektor jelenleg az összesített blokklánc-aktivitás 35%-át teszi ki, olyan...

A szakértő kiválasztott 5 altcoint, ami talán a legnagyobb nyereséget hozhat a jövő héten

Vendégbejegyzés A rohamosan változó piacon a kiemelkedő kriptovaluták pontos meghatározása gyümölcsöző eredményekhez vezethet. A 2024-es bikafutás kibontakozásával a jövő hét legjobban teljesítő devizapiaci szereplőinek feltárása kritikus fontosságú...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!