A májusi árzuhanás óta nem volt ekkora a Bitcoin-forgalom a PayPalon

A világ vezető fizetési szolgáltatója 145,6 millió dollár értékű Bitcoin-forgalmat bonyolított le azon a napon, amikor a BTC a 67.000 dolláros rekordmagasságra emelkedett.
A PayPal globális pénzforgalmi szolgáltatónál a Bitcoin (BTC) kereskedési volumene október 20-án elérte a 145,60 millió dollárt, éppen akkor, amikor a vezető kriptodeviza a 67.000 dolláros rekordmagasság fölé ralizott.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A volumenek legutóbbi megugrása a legmagasabbnak bizonyult a május 19-i Bitcoin-árzuhanás óta, amikor 43.500 dollár körüli értékről egészen 30.000 dollárig zuhant a kriptopénz.
Ezen a napon mintegy 304 millió dollár értékű BTC cserélt gazdát, ami majdnem kétszerese az október 20-án regisztrált mennyiségnek.
Bitcoin-forgalom a PayPalon. Forrás: ByBt.com

Mindazonáltal egyik esetben sem volt egyértelmű, hogy a volumenek a Bitcoin-árfolyamrali során megnövekedett vásárlásoknak vagy az újonnan elért csúcsok közelében történt eladásoknak voltak-e köszönhetőek.
Bármi is legyen az ok, a PayPal-mérések a lakossági aktivitás növekedését tükrözik október 20-án, amit a „Bitcoin” kulcsszóra vonatkozó internetes keresések számának megugrása is alátámaszt.

Kiskereskedelmi fellendülés?

Figyelemre méltó, hogy a PayPal lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy akár 1 dollár ellenében is elkezdjenek Bitcoinba fektetni. Ennek eredményeképpen a fizetési szolgáltatócég életképes platformként jelent meg a lakossági befektetők számára, amit az ágazat a kripto szélesebb körű elterjedésének jeleként értékel.
Érdekes módon, amióta a PayPal betört a kriptoszektorba, a legalább 1 dollár értékű BTC-t birtokló egyedi címek száma a 2020. november 20-i 26,83 millióról a cikk írásakor 33,89 millióra emelkedett.
Eközben október 20-án a szám 34,12 millió volt, ami minden idők legmagasabb értéke.

1 dollárnál nagyobb egyenlegű BTC-címek. Forrás: CoinMetrics, Messari

Alexander Vasiliev, a Mercuryo kriptofizetési szolgáltatás társalapítója a PayPal kriptoiparba való betörését a kiskereskedelmi boom jeleként értékelte.

Várakozása szerint a Bitcoin 2021 negyedik és utolsó negyedévét nyereséggel zárja majd, mivel a mindennapi kereskedők biztonsági hálót keresnek a tartósan emelkedő infláció ellen.

„A PayPal-felhasználók fokozott vásárlási nyomása és ennek megfelelő hatása a Bitcoin árfolyamára jelentős emelkedést idézhet elő ebben a negyedik negyedévben és az év végéhez közeledve” – mondta Vasiliev a Cointelegraph-nak, hozzátéve:

„A vállalatnak több millió ügyfele van, és a BTC tömeges felvásárlása hatékonyan új csúcsokra lökheti a Bitcoint […] Az ATH 67 ezer dolláron áll, így az év végére rosszabb esetben 80 ezer dolláros, legjobb esetben pedig 100 ezer dolláros áresést láthatunk”.
A PayPalnak világszerte mintegy 392 millió aktív felhasználója van, kriptopénz-szolgáltatásai azonban csak az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban érhetőek el.
Eközben a vállalat a decentralizált pénzügyi (defi) szektorba való belépést is szem előtt tartja, ezzel erősítve a Bitcoin-szektoron kívüli terjeszkedést.

Olvastad már? További 2000 dollárt emelkedett a bitcoin, mielőtt visszaesett volna

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Megszakadhat a bitcoin 4 éves ciklusa? Ezt mondják a szakértők

Hogyan érte el a csúcsát és lépett medvepiacba a bitcoin anélkül, hogy a korábbi figyelmeztető jelek megjelentek volna? Ezzel a kérdéssel küzd most a legtöbb piaci megfigyelő a...

Hét év után megszűnik a DappRadar adatszolgáltató

A DappRadar bejelentette, hogy hét év működés után megszünteti tevékenységét. Egy hétfői X-bejegyzésben a DappRadar alapítói, Skirmantas Januškas és Dragos Dunica közölték, hogy leállítják a platformot. Azt...

Alibaba és a Best Wallet Token: két nagy lépés a blokklánc jövője felé

Vendégbejegyzés A kriptovilágban két friss hír kavarta fel az állóvizet. Egyrészt az Alibaba globális B2B üzletága bejelentette, hogy a JPMorgan infrastruktúrájára és a Kinexys tokenizációs megoldására...

A Mastercard bevezeti a hitelesített kriptocím-aliasokat – első körben a Polygonra épít

A Mastercard, a Polygon Labs és a Mercuryo közösen új korszakot indít a kriptoban: a hosszú, bonyolult wallet-címeket mostantól ellenőrzött, felhasználónév-szerű aliasok válthatják fel. A cél...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.