A Mastercard mindennapi eszközzé tenné a kriptót

-

A kártyacég több tényezőt is megnevezett, amelyek segítségével a kriptopénzek ugyanolyan egyszerűen használhatóvá válhatnak, mint ma a kártyás fizetés.

Raj Dhamodharan, a Mastercard blokkláncos kezdeményezéseiért felelős igazgatóhelyettese megosztotta a véleményét, hogy szerintük mi várható a területen a jövőben.

„A digitális eszközök, mint a kriptopénzek vagy a jegybanki digitális valuták potenciálisan átalakíthatják a pénzszektor infrastruktúráját. Az NFT, a blokkláncos játékok, vagy éppen a metaverzum átalakíthatja a fogyasztók vásárlási, és akár a kommunikációs szokásait is. Nemsokára a digitális pénzekkel való fizetés ugyanolyan problémamentes folyamat lehet, mint ma a kártyás fizetés.”

Dhamodharan öt területet nevezett meg, amelyre a cég nagyobb figyelmet fordít. Az első ilyen a kriptopénzes bankkártyák kiadása.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!

A Mastercard világszerte több tucat ilyen kezdeményezést hirdetett már ki. Az USA esetén a Gemini tőzsdével együttműködve adnak ki kártyát, amelynél különböző jutalmakat lehet kapni, kriptopénzben.

Argentínában a Binance közreműködésével előre feltöltött bankkártya érhető el.

Európában pedig hamarosan akár NFT-képeket is rakathatunk a fizikai kártyákra, személyre szabva azokat.

A második terület a kriptós szolgáltatásokat fedi le. A Mastercard jelenleg is biztosít kiberbiztonsági, digitális azonosítási, tanácsadási és banki szolgáltatásokat több tízezer intézményi partnere számára.

A tisztviselő elmondása alapján ugyanezeket a kriptós vállalatok és kártyakibocsátók részére is elérhetővé teszik.

A cég a tervek szerint tovább bővíti a blokkláncos kapacitásait, ennek jegyében felvásárlásokba is kezdett, és tavaly a Cyphertrace is az égiszük alá került.

A csapat segítségével új monitoring terméket terveznek a piacra dobni, Crypto Secure néven.

A harmadik terület a fizetési megoldásokat tömöríti, a Mastercard már több érdekelt vállalkozással társult.

A Paxos, Circle, Evolve, Uphold megoldásaival egyszerűen lehet konverziót végezni a kriptopénzek és a hagyományos valuták között, így még jobban tudják támogatni a kriptoiparban tevékenykedő partnereiket.

Ezzel kapcsolódik össze a negyedik terület is, amely a Mastercard saját kriptopénzes termékeit jelenti.

„A növekedési terveink között szerepel egy másik fontos cél, mégpedig az, hogy saját, Mastercard által kiadott digitális eszközöket is biztosíthassuk a saját hálózatunkon az ügyfeleink számára. Ezekről már osztottunk meg terveket, és a munka jelenleg is zajlik, nem állt meg.”

A metaverzum és az NFT adja az ötödik fontos területet, így ebből a szektorból sem akar kimaradni a cég.

A Coinbase felhasználói már vásárolhatnak NFT-ket Mastercard kártyával fizetve.

Dhamodharan úgy fogalmazott, hogy a vállalat már most is egy globális fizetési hálózatot üzemeltet, amely megbízhatóan működik, és amely lehetővé teszi a fizetést akár néhány mozdulattal.

„A kriptoiparnak pedig pontosan egy ilyen hálózat kell, hogy megérkezzen a következő millió vagy milliárd felhasználó. Mi egyértelműen ezekre a területekre fókuszálunk, hogy még több ember számára hozzáférhetővé tegyük a kriptót, támogassuk az innovációt, és segítsük a fejlődést.”

Olvastad már? Felrobbant a Huobi token árfolyama

Forrás: news.bitcoin.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Legfrissebb bejegyzéseink

Megérkezett a recesszió az USA gazdaságába

Robert Kiyosaki, a Gazdag papa könyvek szerzője aggasztó figyelmeztetést fogalmazott meg, mivel szerinte az USA gazdasága jelenleg depresszióban van. A gyenge gazdasági növekedésre hivatkozva Kiyosaki...

Az ETH kezd magához térni a csütörtöki megrázkódtatásából

Az Ethereum (ETH) értéke az elmúlt 24 órában majdnem 1%-ot növekedett, és péntek kora délután 3129,64 dolláron kereskedett. Csütörtökön még bő 5%-os csökkenés miatt kaptunk...

A Crypto.com Eminemet alkalmazza az NBA rájátszás reklámfilmjéhez

A Crypto.com tőzsde visszatért a mainstream sportreklámokhoz és hírességek támogatását is toborozza. A Crypto.com a híres rapperrel, Eminemmel készített egy új reklámfilmet, amelyet a hétvégi NBA...

A következő generációs kriptók 1000%-os nyereségre készülnek: Amit tudnod kell

A kriptopiacon a 2024-es bikafutás érkeztével egyre forróbb a hangulat. Az új kriptovaluták felemelkedőben vannak, és potenciális lehetőséget kínálnak arra, hogy az egekbe szökjenek az...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!