A Forma1-ben is kezdenek feltűnni a kriptopénzek

-

A McLaren ausztrál pilótája, Daniel Ricciardo a szingapúri Token2049 konferencián adott interjút a sajtónak, és a 2022-es Szingapúri Nagydíj előtt beszélt a kriptóba való bekapcsolódásáról.

A beszélgetésben részt vett Haider Rafique, az OKX egyik vezetője is. Vele együtt a duó elmélyült a McLaren Racing és a kriptotőzsde közötti partnerségben, feltárva a két márka különböző szórakoztató marketingfogásait.

Ricciardo az év elején bemutatott új OKX-reklámban szerepelt a McLaren MCL36 F1 versenyautó mellett állva, miközben „szellemállata”, a mézes borz ült a jármű pilótafülkéjében.

A szájbarágós reklám rávilágít a kriptopénzek világának viszonylag ismeretlen státuszára, amely továbbra is keresi a lehetőségeket az iparág szélesebb körű elterjedésének előmozdítására.

Első pontként Ricciardo bevallotta, hogy 2021-ben fedezte fel először a kriptovaluták világát, és elmondta, a barátaitól hallott erről először.

„Tavaly kapcsolódtam be először, megkaptam az OKX tárcámat, és ez tényleg a kíváncsiságon keresztül történt. Sok barátom foglalkozott vele, aztán a csapattal való kapcsolat révén én is beszálltam, és minden nap tanulok valamit.”

A Forma1-es versenyzők arról híresek, hogy hajlamosak az életük különböző területein feszegetni a határokat, és Ricciardo viccelődött azzal, hogy a kriptóba való beszállása meglehetősen hamar felgyorsult.

A 33 éves versenyző elmondta, hogy igyekezett bővíteni ismereteit a térben, és látta a kriptopénzpiacok által kínált diverzifikáció jelentőségét.

„Valójában kezdtem eléggé belemerülni, olyannyira, hogy néhány ember a csapatomban azt mondta, egy kicsit túl sok időt töltök ezzel. Ez nagyszerű, és mindenképpen kíváncsi vagyok a diverzifikáció szempontjából, és megpróbálok többet megérteni a témáról.”

Az OKX eközben a McLarennel való többéves partnerségen keresztül kreatív marketingtevékenységet tervez, és bejelentette, hogy az F1-es naptár következő két állomásán az autókra is új festés kerül fel.

A merész, narancssárga OKX márkajelzés a Szingapúri és a Japán Nagydíj futamain kerül előtérbe, és Ricciardo úgy véli, hogy ezek az erőfeszítések még több rajongót vonzanak majd a kriptovaluták világába.

„Az OKX az élvonalban van, ahogy mi is a Forma1-ben, próbálunk újítani és előremutatóak lenni. Ez király, azt hiszem, ez az első alkalom, hogy ilyesmi az autókon is feltűnik.”

Rafique kiemelte a kriptopénz-ipar és a Forma1 közötti szinergiákat, a sportág „innovációs sebessége” párhuzamosan halad a blokklánc és a kriptopénz ökoszisztéma folyamatos fejlődésével.

„Végső soron a szórakozás, amelyet mindannyian élvezünk, abból fakad, hogy együtt vagyunk kreatívak. Csak ennél a festésnél a két tervezőcsapat nagyon szorosan együttműködött, és nagyon izgatottak vagyunk, hogy együtt dolgozhattunk a McLaren F1 csapattal, Daniellel, és most már van ez a csodálatos design, amit alig várjuk, hogy a világ lásson.”

A Forma1 2019 óta először tér vissza a szingapúri utcai pályára. A versenyre való felkészülés egybeesett a Token2049 konferenciával, az utcai pálya lassan állt össze, amíg szeptember 29-én életbe nem léptek a teljes útlezárások.

A járvány előtt Ricciardo sikereket ért el a pályán, és reméli, hogy megismételheti korábbi dobogós helyezéseit a városban.

„Jó visszatérni, 2019 volt az utolsó alkalom, és mindig is szerettem az utcai pályákat, és mielőtt minden összeállna, a pályán vagy, és próbálod kitalálni, hogy mi lesz, mert tényleg másképp néz ki, amikor még nincs minden összerakva. Nagyon örülök, hogy visszatérhetek, volt már néhány dobogós helyezésem itt a múltban, szóval mondjuk úgy, hogy nagy várakozásokkal érkezem.”

A Forma1 továbbra is vonzza a marketing- és reklámszerződéseket a kriptovaluták világának legnagyobb cégeivel. Az OKX volt a legutóbbi kriptotőzsde, amely együttműködésbe kezdett egy nagy csapattal. 2022 májusában a McLaren elsődleges partnereként szerződött le.


Olvastad már? Bitcoin újra a 20 ezres szinteket teszteli

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Legfrissebb bejegyzéseink

A Crypto.com Eminemet alkalmazza az NBA rájátszás reklámfilmjéhez

A Crypto.com tőzsde visszatért a mainstream sportreklámokhoz és hírességek támogatását is toborozza. A Crypto.com a híres rapperrel, Eminemmel készített egy új reklámfilmet, amelyet a hétvégi NBA...

A következő generációs kriptók 1000%-os nyereségre készülnek: Amit tudnod kell

A kriptopiacon a 2024-es bikafutás érkeztével egyre forróbb a hangulat. Az új kriptovaluták felemelkedőben vannak, és potenciális lehetőséget kínálnak arra, hogy az egekbe szökjenek az...

Ázsiában nagyon népszerű a blokkláncos játékipar

Az ázsiai régió áll az élén a Web3 játékok terjedésében, és blokkláncos játékok számában. Ez a szektor jelenleg az összesített blokklánc-aktivitás 35%-át teszi ki, olyan...

A szakértő kiválasztott 5 altcoint, ami talán a legnagyobb nyereséget hozhat a jövő héten

Vendégbejegyzés A rohamosan változó piacon a kiemelkedő kriptovaluták pontos meghatározása gyümölcsöző eredményekhez vezethet. A 2024-es bikafutás kibontakozásával a jövő hét legjobban teljesítő devizapiaci szereplőinek feltárása kritikus fontosságú...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!