Továbbra is fontos a reklám a kriptós cégeknek

Bár a tévés reklámköltés visszaesett, a cégek továbbra is fontosnak tartják a reklámokat, hogy márkáik relevánsak maradjanak a hanyatló piacon.
A reklámköltések a jelentések szerint az Egyesült Államokban a piacok jelenlegi állapotát tükrözve a mélybe zuhantak. Ez azonban nem mentség arra, hogy szünetet tartsanak, mondja két kripto cég is.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A Bloomberg szerdai jelentése kiemelte, hogy a legnagyobb kriptós cégek televíziós reklámkiadásai több mint egy éve a legalacsonyabb értéket érték el, júliusban mindössze 36 ezer dollárt költöttek az ISpot szerint.
Ez 99,9%-os csökkenés a februári 84,5 millió dollárhoz képest. Ez a rekord az amerikai Superbowl időszakában valósult meg, amikor a Crypto.com, az FTX US és a Coinbase nagyszabású reklámokat futtatott, hogy felhívja a figyelmet a szolgáltatásaikra.
A televíziós reklámköltés bejelentett csökkenése ellenére néhány vállalat, például a szingapúri székhelyű IDEG Limited digitális eszközkezelő cég azt állítja, hogy továbbra is nagy összegeket költenek reklámra a márkaismertség fenntartása érdekében.
Markus Thielen, az IDEG befektetési igazgatója elmondta, hogy cége „nagyon konzervatív” volt a kriptobefektetések tekintetében, ami teret engedett nekik, hogy nagyon jó pozícióba kerüljenek, hogy kihasználják ezt a jelenlegi lassulást.
Thielen szerint a reklám több okból is kritikus, nem utolsósorban az ismertség növelése miatt.

„Ezt a kötelességünk részének tekintjük, hogy oktassunk, visszaadjunk a közösségnek, építsük a márkánkat, és általános támogatást nyújtsunk.”

Apurva Chiranewala, az ausztrál székhelyű Block Earner kripto befektetési platform vezérigazgatója a múlt hónapban úgy nyilatkozott a sajtóban, hogy a cég a jelenlegi medvepiac közepette visszavette a marketingtevékenységét.

Kereskedj $500 bónusszal és találd meg a következő Gem coint a KuCoinon!

De azt is elmondta, hogy cége inkább a piac oktatásával kapcsolatos erőfeszítések felé mozdult el.

„Ahelyett, hogy pénzt fizetnénk a piac FUD-mentesítésére, úgy gondoltuk, hogy jobb, ha az építésre és a kérdések megválaszolására, valamint a felhasználók oktatására összpontosítunk.”

Daddi, a Daddi Brand Communications marketingügynökség elnöke elmondta, hogy a korábbi hirdetések a FOMO nyomására összpontosítottak, de a cégek az oktatásra térhetnek át, ahogy az új és a meglévő felhasználók kilábalnak a folyamatban lévő medvepiacból.
A televíziós reklámköltés csökkenhet, de a sportpartnerségeken keresztül történő reklámozás még mindig erős.
A Financial Review augusztus 10-én arról számolt be, hogy az olyan vállalatok, mint a Binance Holdings, az OKX és az FTX több mint 2,4 milliárd dollárt költöttek sportmarketingre az elmúlt 18 hónapban.
A Man City sportcsapattal való partnerségre 12 millió dollár jutott, egy floridai NBA sportstadion névhasználati jogára 135 millió dollárt költöttek a közelmúltban.

Olvastad már? Elege van a Solanának a spam NFT-kből

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.

Legfrissebb bejegyzéseink

Elhalasztotta a döntéshozást az SEC a spot XRP-ETF ügyében

Az Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyelete elhalasztotta a döntéshozást több kripto-ETF ügyében is. Ezek között van a spot Dogecoin és az XRP-ETF is. Az ügynökség június...

Ez mindent megváltoztathat Solana számára – a befektetők nagy tétet tesznek

Az elmúlt három év során egy jelentős tulajdonos csendben 13 millió dollár értékben vásárolt SOL-t, és a piac kezd felfigyelni erre. A határidős érdeklődés elérte...

Egy aranykereszt alapján komoly növekedés előtt állhat a bitcoin

A bitcoin MVRV-aránya nemrég aranykeresztet alkotott a 365 napos mozgóátlagával. Ez a minta korábban gyakran erős emelkedést jelzett előre. Ugyanakkor az ár épp a fontos ellenállási...

Új blokkláncon indít NFT-platformot a FIFA

A Nemzetközi Labdarúgó-szövetség (FIFA) új blokklánchálózatot indít NFT-gyűjteményei támogatására – jelentette be a szervezet április 30-án. A FIFA elindítja saját „FIFA Blockchain” rendszerét, amely kompatibilis az...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.