A Toyota és a Nissan japán autógyártók belépnek a metaverzumba

-

Két japán autógyártó, a Nissan és a Toyota is elindította működését a metaversumban.
A Nissan virtuális bemutatóterme járműbemutatóknak és egyéb eseményeknek adhat otthont, míg a Toyota munkaterületeit alkalmazotti értekezletek megtartására használják.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!

Határtalan lehetőségek

A Nissan és a Toyota japán autógyártók lettek a legújabb globális vállalatok, amelyek csatlakoztak a metaversumhoz, miután egy jelentés szerint az előbbi virtuális bemutatótermet indított, míg az utóbbi virtuális munkaterületeket hozott létre.
A két autógyártó a metaversumban való jelenlétével csatlakozik európai társaikhoz, a Volkswagenhez és a Mercedes Benzhez, amelyek szintén használják a technológiát.
A Nikkei Asia jelentése szerint a Nissan létrehozta tokiói galériájának, a Nissan Crossingnak a digitális valóságban működő változatát, amelyet járműbemutatókra és egyéb eseményekre lehet használni.
A Nissan Motor Corporation a honlapján azt állította, hogy az Invisible-to-Visible – egy kiterjesztett valóság interfész, amely a metaversumhoz kapcsolódik – révén „határtalan lehetőségeket teremtett olyan szolgáltatások és kommunikáció számára, amelyek kényelmesebbé és izgalmasabbá teszik a vezetést”.
Másrészt a Toyota, amely volumenét tekintve a világ egyik legnagyobb autógyártója, a hírek szerint virtuális munkaállomásokat hozott létre egyes részlegei és leányvállalatai számára.
A dolgozók avatarok segítségével vesznek részt a vállalati megbeszéléseken, és csevegnek is egymással.
A jelentés szerint az anyavállalat műszaki fejlesztési és humánerőforrás-csapatai már használják a virtuális munkaterületeket. Szintén tervben van ennek további kiterjesztése is.

Egy másik kommunikációs lehetőség

Eközben a Toyota egyik képviselője azt sugallta, hogy a Covid-19 járvány és az ezzel járó, az emberi mozgásra vonatkozó korlátozások inspirálták az autógyártót a virtuális munkaterületek bevezetésére.

„Mivel a koronavírus miatt egyre többen dolgoznak otthonról, a fiatal alkalmazottaknak és másoknak is kommunikációs lehetőségeket biztosítunk a vállalaton belül” – idézik az autógyártó meg nem nevezett képviselőjét.

Olvastad már? A pletykák szerint bitcoin-eladásba kezdett a MicroStrategy

Forrás: news.bitcoin.com
Kiemelt kép: An’na Rajpoot

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

A milliárdos Telegram-alapító 7 millió dollárt birtokol Notcoinban, ígéretet tett, hogy 100x-ig megtartja

Pavel Durov, a Telegram alapítója nagylelkű adományt kapott a Notcoin nevű Telegram-alapú kattintós játék több mint félmillió játékosától. Ezek a játékosok a játékban lévő érméik egy...

A legjobb altcoin trade-ek a közelgő fellendüléshez

Vendégbejegyzés A kriptopiac egyértelműen erőteljes fellendülés jeleit mutatja, a 2024 eddig bika képet fest. A befektetők és a rajongók egyaránt kíváncsian várják, hogy mely altcoinok vezethetik...

Akash Network (AKT) árfolyam elemzés 05.18.

Prémium Akash Network (AKT) Az Osmosis láncon indított Akash Network 2018 márciusában jelent meg először a kriptopiacon. Ez az AI-projekt a felhőalapú számítástechnika, a felhőszolgáltatások és a...

A Solana (SOL) május végéig elérheti a 200 dollárt

A Solana natív tokenje (SOL) egyre nagyobb teret hódít a kriptopénzpiacon, ma 174 dollárt ért el az árfolyama, ami az elmúlt több mint egy hónap...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!