A Toyota és a Nissan japán autógyártók belépnek a metaverzumba

Két japán autógyártó, a Nissan és a Toyota is elindította működését a metaversumban.
A Nissan virtuális bemutatóterme járműbemutatóknak és egyéb eseményeknek adhat otthont, míg a Toyota munkaterületeit alkalmazotti értekezletek megtartására használják.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!

Határtalan lehetőségek

A Nissan és a Toyota japán autógyártók lettek a legújabb globális vállalatok, amelyek csatlakoztak a metaversumhoz, miután egy jelentés szerint az előbbi virtuális bemutatótermet indított, míg az utóbbi virtuális munkaterületeket hozott létre.
A két autógyártó a metaversumban való jelenlétével csatlakozik európai társaikhoz, a Volkswagenhez és a Mercedes Benzhez, amelyek szintén használják a technológiát.
A Nikkei Asia jelentése szerint a Nissan létrehozta tokiói galériájának, a Nissan Crossingnak a digitális valóságban működő változatát, amelyet járműbemutatókra és egyéb eseményekre lehet használni.
A Nissan Motor Corporation a honlapján azt állította, hogy az Invisible-to-Visible – egy kiterjesztett valóság interfész, amely a metaversumhoz kapcsolódik – révén „határtalan lehetőségeket teremtett olyan szolgáltatások és kommunikáció számára, amelyek kényelmesebbé és izgalmasabbá teszik a vezetést”.
Másrészt a Toyota, amely volumenét tekintve a világ egyik legnagyobb autógyártója, a hírek szerint virtuális munkaállomásokat hozott létre egyes részlegei és leányvállalatai számára.
A dolgozók avatarok segítségével vesznek részt a vállalati megbeszéléseken, és csevegnek is egymással.
A jelentés szerint az anyavállalat műszaki fejlesztési és humánerőforrás-csapatai már használják a virtuális munkaterületeket. Szintén tervben van ennek további kiterjesztése is.

Egy másik kommunikációs lehetőség

Eközben a Toyota egyik képviselője azt sugallta, hogy a Covid-19 járvány és az ezzel járó, az emberi mozgásra vonatkozó korlátozások inspirálták az autógyártót a virtuális munkaterületek bevezetésére.

„Mivel a koronavírus miatt egyre többen dolgoznak otthonról, a fiatal alkalmazottaknak és másoknak is kommunikációs lehetőségeket biztosítunk a vállalaton belül” – idézik az autógyártó meg nem nevezett képviselőjét.

Olvastad már? A pletykák szerint bitcoin-eladásba kezdett a MicroStrategy

Forrás: news.bitcoin.com
Kiemelt kép: An’na Rajpoot

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Cardano árfolyam: új lendület, ETF-várakozások és on-chain aktivitás hajtják a növekedést

Prémium Cardano (ADA) A Cardano árfolyama ismét erőt mutat, jelenleg 0,84 dolláron kereskedik, ami 3%-os emelkedést jelent az elmúlt órában. Piaci kapitalizációja immár 29,76 milliárd dollár, míg a...

Saját kriptoprojekttel szúrna oda Trumpnak Kalifornia kormányzója

Kalifornia kormányzója, Gavin Newsom bejelentette, hogy elindítaná a „Trump Corruption Coin”-t. Ez közvetlen válasz Donald Trump vitatott kriptós szerepvállalására, különösen a mémcoinok kapcsán. A„“Pivot” podcastban Newsom, a...

A bálnák továbbra is vásárolják a zuhanást — Íme az 1000%-os altcoinok, amelyeket tömegesen halmoznak fel

A kriptopiac továbbra is konszolidációs állapotban van, amit a Bitcoin árfolyamának összeomlása indított el. A BTC a hétvégén 110.000 dollár alá esett, konkrétan 107.200 dollárig,...

Forró kriptók, amikre most érdemes figyelni – XRP, PEPE és egy új altcoin 55x potenciállal

Vendégbejegyzés Egyes kriptók most különösen erős figyelmet kapnak. Az XRP és a PEPE friss mozgásai felrázták a piacokat, miközben egy új altcoin kavart vihart azzal, hogy...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.