Az NFL-be is jönnek az NFT-k

-

Tavaly októberben az NFL tisztviselői állítólag azt mondták a CNBC-nek, hogy a liga érdeklődik a kriptoipar iránt. Ez pedig eljutott az amerikai értékpapír- és tőzsdefelügyelethez.
A CNBC pénteken arról számolt be, hogy az NFL 2021 második felében „a blokklánc technológiával kapcsolatos kérdésekben” lobbizott az ügynökségnél, a SEC közzétételei szerint.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


Más nagy észak-amerikai sportligákkal ellentétben az NFL egyelőre óvatosabb megközelítést alkalmaz a kriptovaluta-szponzorációk és -kapcsolatok tekintetében.
A társai közül az NBA padlóján már szerepel a Coinbase neve, az MLB játékvezetői FTX logóval ellátott kabátot viselnek, az UFC pedig a Crypto.com szponzorációjából részesül.
Szeptemberben a National Football League és az NFL Players Association – a jelenlegi és korábbi focisták szakszervezete – bejelentette, hogy partnerségre lépett a Dapper Labs-szel, az NBA Top Shot NFT-k mögött álló blokklánc céggel.

Bár a bejelentés szerint „a digitális videógyűjtemények már itt vannak”, a Super Bowl-hétvégétől kezdve még csak várólista áll a felhasználók rendelkezésére.
A liga azonban minden Super Bowl-résztvevőnek kiad egy „virtuális emlékjegyet” a Ticketmaster pénztárcáján keresztül; ezeket az NFT-ket a Polygon hálózaton bocsátják ki.
A késlekedéssel az NFL pénzt hagy az asztalon. Az NFT-k – blokklánc-alapú tulajdonosi okiratok, amelyek digitális gyűjtőeszközökhöz, például virtuális gyűjtőkártyákhoz kapcsolódnak – például januárban 5 milliárd dolláros értékesítési rekordot állítottak fel az OpenSea piactéren.
Az NBA Top Shot pedig az elmúlt 30 napban 60 millió dolláros forgalmat bonyolított le, és 909 millió dolláros összértékesítést könyvelhetett el.
De az NFL-nek is van alkupozíciója és lehetősége arra, hogy kijátssza egymás ellen a kriptotőzsdéket, mivel ezek a vállalkozások egyre inkább megpróbálják magukhoz vonzani a sportrajongókat, ami segít felfelé hajtani a szponzorációs árakat.
Míg az FTX 135 millió dollárt fizetett a Miami Heat aréna 19 évre szóló, 2021 márciusában kötött névhasználati megállapodásáért, addig a Crypto.com mindössze nyolc hónappal később 700 millió dollárt adott ki a Los Angeles Lakers és a Clippers otthonának 20 évre szóló névhasználati jogáért.
A labdarúgás minden más sportágnál nagyobb rajongótáborral rendelkezik az államokban, a televíziós nézettségi és bevételi mutatókat tekintve is az élen jár.

A Super Bowl LVI ezen a vasárnapon a kriptovaluta-vállalatok eddigi legnagyobb bemutatójának ígérkezik.
A Coinbase, az FTX és a Crypto.com mellett az eToro és a Bitbuy kereskedési platformok is terveznek reklámokat (utóbbi a kanadai közvetítés alatt).

Olvastad már? Netflix-film készül az egyik legnagyobb kriptocsalás elkövetőiről

Forrás: decrypt.co

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

JPMorgan Bitcoin figyelmeztetést ad ki

A JPMorgan amerikai bankóriás figyelmeztette a kriptopénz-befektetőket, hogy a Bitcoin még nincs túl a nehezén A JPMorgan amerikai bankvállalat továbbra is óvatos álláspontot képvisel a kriptovalutákkal...

Mit várhatunk a piactól májusban? Top kriptók, amiket figyelni kell

A május friss fejleményeket hoz a kriptopénzek piacán, több kulcsfontosságú szereplő is jelentős lépésekre készül. A befektetők élénken figyelik a trendeket, ahogy a 2024-es bikafutás...

Az Ethereum „nagy csalódás” – A szakértő kemény ítéletet mond!

Miközben a Bitcoin (BTC), a vezető kriptopénz a 60.000 dolláros küszöb alá süllyed, elemzők szerint a BTC elérhette a csúcsot ebben a ciklusban. Az Ethereum (ETH)...

Májusban hirdetik ki, hogy mekkora kártérítést kell fizetnie a becsődölt Terraform Labs alapítójának

A SEC azt javasolta, hogy Do Kwon és a Terraform Labs körülbelül 5,3 milliárd dollárt fizessen vissza jogtalan nyereség, előzetes kamat és polgári büntetés címén,...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!