A Crypto.com lett az NBA Philadelphia 76ers szponzora

A kriptotőzsde újabb sportpartnert szerzett, a UFC-vel, a Forma-1-gyel, a Paris Saint-Germainnel és másokkal kötött megállapodások után.
Kevesebb mint egy héttel azután, hogy a Fnatic személyében első esport partnerével bővült, a Crypto.com kriptovaluta-tőzsde sportszponzorációs költekezése ma folytatódik az NBA Philadelphia 76ers-szel kötött megállapodás bejelentésével.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A Crypto.com lesz a csapat hivatalos mezlogó partnere, a 76ers új mezének mind a négy változatán a bal vállon a tőzsde logója lesz látható.
A tőzsde a csapat nemzetközi marketingpartnere lesz, és a 76ers márkajelzését is használhatja a marketing- és reklámtevékenységekben.
A Crypto.com márkajelzés továbbá a csapat philadelphiai Wells Fargo Center arénájában is megjelenik majd, mind az alapvonal előterében, mind a pálya melletti kijelzőkön.
A megállapodás magában foglalja a Crypto.com hirdetési jelenlétét a 76ers televíziós közvetítéseiben, valamint a közösségi médiában és a marketingcsatornákon.


A Crypto.com emellett a csapat első hivatalos NFT-gyűjteményeit is piacán keresztül fogja megjelentetni. Az NFT egy bizonyíthatóan ritka digitális tárgy tulajdonjogát igazoló okiratként működik, és képeket, videofájlokat és más típusú gyűjtőcikkeket képviselhet.
A Dapper Labs NBA Top Shot projektje az egyik legnépszerűbb NFT-projekt volt eddig.
Az üzlet feltételeit és időtartamát nem hozták nyilvánosságra, bár Chris Heck, a 76ers üzleti műveletekért felelős vezetője a mai bejelentésben „hosszú távú partnerségnek” nevezte a megállapodást.

A Crypto.com az elmúlt hónapokban számos megállapodást kötött a sportvilágban, többek között olyan ligákkal, mint a Forma-1 és az Ultimate Fighting Championship, valamint az NHL-es Montreal Canadiens, a Paris Saint-Germain F.C. futballklub és az F1-es Aston Martin Cognizant. Ez a tőzsde első megállapodása egy NBA-csapattal.
Az FTX rivális kriptopénzváltó 2021-ben hasonló megközelítést alkalmazott a sportszponzoráció terén, és szerződést kötött a Major League Baseball-lal, az NBA Miami Heat csapatával, az esport csapat TSM-mel, valamint olyan sportolókkal, mint Tom Brady és Stephen Curry.


Ez a kiadás egybeesett az FTX internetes forgalmának növekedésével az utóbbi időben. Az FTX alapítója és vezérigazgatója, Sam Bankman-Fried a múlt héten a Decrypt főszerkesztőjének, Daniel Robertsnek elmondta, hogy bár nem tudja bizonyítani, hogy a sportszponzorációs erőfeszítések növelik az ügyfélszerzést, a név ismertségének anekdotikus növekedése hatalmas volt.

„Ezt egyszerűen nem lehet Facebook-hirdetésekkel megvásárolni” – mondta Bankman-Fried az FTX sportmegállapodásairól.

A Crypto.com talán ugyanilyen ismertségi növekedést szeretne elérni, bár nem világos, hogy ez eddig sikerült-e – a SimilarWeb webes forgalmi adatai nem mutatnak olyan mértékű növekedést, mint amilyet az FTX az elmúlt hónapokban tapasztalt.

Amikor a múlt héten megkérdezték a Crypto.com vezérigazgatóját, Kris Marszalek-et, hogy milyen hatással voltak a sportpartnerségei az eddigiekre, nem akart konkrétumokat megosztani, csak annyit mondott a Decryptnek:

„El vagyunk ragadtatva attól, hogy a rajongók világszerte milyen jól fogadták az összes partnerségünket.”

Olvastad már? A Fear&Greed index alapján a bitcoin alulértékelt

Forrás: decrypt.co

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Elhalasztotta a döntéshozást az SEC a spot XRP-ETF ügyében

Az Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyelete elhalasztotta a döntéshozást több kripto-ETF ügyében is. Ezek között van a spot Dogecoin és az XRP-ETF is. Az ügynökség június...

Ez mindent megváltoztathat Solana számára – a befektetők nagy tétet tesznek

Az elmúlt három év során egy jelentős tulajdonos csendben 13 millió dollár értékben vásárolt SOL-t, és a piac kezd felfigyelni erre. A határidős érdeklődés elérte...

Egy aranykereszt alapján komoly növekedés előtt állhat a bitcoin

A bitcoin MVRV-aránya nemrég aranykeresztet alkotott a 365 napos mozgóátlagával. Ez a minta korábban gyakran erős emelkedést jelzett előre. Ugyanakkor az ár épp a fontos ellenállási...

Új blokkláncon indít NFT-platformot a FIFA

A Nemzetközi Labdarúgó-szövetség (FIFA) új blokklánchálózatot indít NFT-gyűjteményei támogatására – jelentette be a szervezet április 30-án. A FIFA elindítja saját „FIFA Blockchain” rendszerét, amely kompatibilis az...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.