Újra hirdethetik magukat a Google-ön keresztül a szabályozott kriptotőzsdék

Az új irányelv lehetővé teszi, hogy azok a vállalatok, amelyek megfelelnek a szigorú szabályozási előírásoknak, kriptohirdetéseket adhassanak fel.
Meglepő lépést tett szerdán a Google – feloldotta ugyanis a kriptovaluta-tőzsdék szolgáltatásai használatának hirdetéseit tiltó, közel hároméves irányelvét.

„Augusztus 3-tól kezdve az Egyesült Államok lakosait megcélzó kriptopénzváltókat és -pénztárcákat kínáló hirdetők hirdethetik ezeket a termékeket és szolgáltatásokat, ha megfelelnek az alábbi követelményeknek és a Google által hitelesítettek”olvasható a vállalat támogatási oldalán található irányelvfrissítésben.

A követelmények között szerepel, hogy a tőzsdéknek teljesíteniük kell a „FinCEN által pénzszolgáltató vállalkozásként és legalább egy államban pénzátadóként” vagy „szövetségi vagy állami banki jogalanyként” való regisztrálását, ami potenciálisan megnyitja az ajtót az olyan szolgáltatások hirdetései előtt, mint az Anchorage és a Paxos.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Az új irányelv azonban nem nyitja meg az ajtót a kriptointézmények túlnyomó többsége előtt, mivel „az ICO-k, a defi-kereskedési protokollok, a kriptovaluták vagy kapcsolódó termékek vásárlását, értékesítését vagy kereskedelmét más módon népszerűsítő hirdetések” továbbra is tiltottak.
A hír- és grafikonaggregátorok, valamint a „jelzések” és elemzőszolgáltatások szintén a hirdetési feketelistán maradnak.
A Google kriptohirdetésekkel kapcsolatos irányelvei gyakran ellentmondásosak voltak, és egyes pontokon a szakértők „tisztességtelennek” is minősítették őket.
A keresőóriás 2018 folyamán megingott a tőzsdei hirdetések betiltásával kapcsolatban, egy ponton az „Ethereum” szó feketelistán szerepelt a hirdetésekben, és a szigorú irányelvek ellenére időnként még mindig átengedte a csaló projekteket.
Az új hirdetési politika azt jelenti, hogy az Egyesült Államokban élő kriptorajongókat hamarosan hirdetésekkel bombázhatják.

A Binance.US és az FTX jelenleg az államokbeli piaci részesedésért harcol, különösen az FTX hajlandó költeni a nem hagyományos hirdetési megjelenésekre.
Az év elején jelentették be, hogy az FTX megvásárolta a National Basketball Association Miami Heat otthonának 2040-ig szóló névhasználati jogait, amely így hamarosan FTX Arena lesz.

Olvastad már? Újra 38.000 dollár fölött a bitcoin, de egy halálkereszt még közbeszólhat…

Forrás: Cointelegraph

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Németország újra beléphet a Bitcoin piacra? 45.000 BTC nyomára bukkantak

A német kormány hamarosan új lehetőséget kaphat arra, hogy ismét belépjen a Bitcoin (BTC) piacra. Miután 2024 közepén értékesítette BTC-készletét, az Arkham Intelligence most bejelentette,...

Brazília legnagyobb vagyonkezelője kriptodivíziót indít – mit jelent ez a piac számára?

Itaú Asset Management, Brazília legnagyobb magán vagyonkezelője új fejezetet nyitott: a cég létrehozta dedikált kriptodivízióját, amelyet a korábbi Hashdex vezető, João Marco Braga da Cunha...

Chainlink: új partnerségek és 52 dolláros célár a láthatáron

Augusztusban több komoly bejelentést tett a Chainlink. Augusztus 11-én partnerséget kötött az Intercontinental Exchange Inc.-cel (ICE), amely a New York Stock Exchange anyavállalata. A cél...

Miért maradt ki a MicroStrategy? Fed-döntés közeleg

A kripto- és részvénypiac idegesen nyitotta a hetet, mivel a befektetők a Federal Reserve következő kamatdöntését figyelik. A Bitcoin 110.776 dollár körül stabilizálódott egy nehéz...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.