Újra hirdethetik magukat a Google-ön keresztül a szabályozott kriptotőzsdék

-

Az új irányelv lehetővé teszi, hogy azok a vállalatok, amelyek megfelelnek a szigorú szabályozási előírásoknak, kriptohirdetéseket adhassanak fel.
Meglepő lépést tett szerdán a Google – feloldotta ugyanis a kriptovaluta-tőzsdék szolgáltatásai használatának hirdetéseit tiltó, közel hároméves irányelvét.

„Augusztus 3-tól kezdve az Egyesült Államok lakosait megcélzó kriptopénzváltókat és -pénztárcákat kínáló hirdetők hirdethetik ezeket a termékeket és szolgáltatásokat, ha megfelelnek az alábbi követelményeknek és a Google által hitelesítettek”olvasható a vállalat támogatási oldalán található irányelvfrissítésben.

A követelmények között szerepel, hogy a tőzsdéknek teljesíteniük kell a „FinCEN által pénzszolgáltató vállalkozásként és legalább egy államban pénzátadóként” vagy „szövetségi vagy állami banki jogalanyként” való regisztrálását, ami potenciálisan megnyitja az ajtót az olyan szolgáltatások hirdetései előtt, mint az Anchorage és a Paxos.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


Az új irányelv azonban nem nyitja meg az ajtót a kriptointézmények túlnyomó többsége előtt, mivel „az ICO-k, a defi-kereskedési protokollok, a kriptovaluták vagy kapcsolódó termékek vásárlását, értékesítését vagy kereskedelmét más módon népszerűsítő hirdetések” továbbra is tiltottak.
A hír- és grafikonaggregátorok, valamint a „jelzések” és elemzőszolgáltatások szintén a hirdetési feketelistán maradnak.
A Google kriptohirdetésekkel kapcsolatos irányelvei gyakran ellentmondásosak voltak, és egyes pontokon a szakértők „tisztességtelennek” is minősítették őket.
A keresőóriás 2018 folyamán megingott a tőzsdei hirdetések betiltásával kapcsolatban, egy ponton az „Ethereum” szó feketelistán szerepelt a hirdetésekben, és a szigorú irányelvek ellenére időnként még mindig átengedte a csaló projekteket.
Az új hirdetési politika azt jelenti, hogy az Egyesült Államokban élő kriptorajongókat hamarosan hirdetésekkel bombázhatják.

A Binance.US és az FTX jelenleg az államokbeli piaci részesedésért harcol, különösen az FTX hajlandó költeni a nem hagyományos hirdetési megjelenésekre.
Az év elején jelentették be, hogy az FTX megvásárolta a National Basketball Association Miami Heat otthonának 2040-ig szóló névhasználati jogait, amely így hamarosan FTX Arena lesz.

Olvastad már? Újra 38.000 dollár fölött a bitcoin, de egy halálkereszt még közbeszólhat…

Forrás: Cointelegraph

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Miért olyan megbízható a blokklánc technológia?

A blokklánc technológia az utóbbi években robbanásszerűen terjedt el, különösen a pénzügyi szektorban, ahol a technológia a Bitcoin és egyéb kriptovaluták mellett vált ismertté. A...

Solana (SOL) technikai elemzés 04.19.

Prémium Solana (SOL) A Solana (SOL) kétszámjegyű árfolyam-emelkedése az elmúlt 24 órában a Coinglass adatai szerint a Futures piacon néhány short pozíció felszámolását eredményezte. A SOL értéke a...

Arthur Hayes: A „kockázatos” stablecoin

Az Ethena mesterséges dollárja, az USDe az utóbbi időben robbanásszerű növekedést ért el, tekintettel az ellenállhatatlan hozamviszonyaira. Sőt, most már a stablecoinok között az első ötben...

A ChatGPT előrejelzi a főbb kriptók árait a BTC feleződése után

Vendégbejegyzés A közelmúltbeli felezési esemény egy sor árfolyammozgást indított el a jól ismert kriptovaluták esetében. Ahogy a piaci szereplők alkalmazkodnak ehhez az új fázishoz, a ChatGPT friss...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!