Továbbra is fontos a reklám a kriptós cégeknek

-

Bár a tévés reklámköltés visszaesett, a cégek továbbra is fontosnak tartják a reklámokat, hogy márkáik relevánsak maradjanak a hanyatló piacon.
A reklámköltések a jelentések szerint az Egyesült Államokban a piacok jelenlegi állapotát tükrözve a mélybe zuhantak. Ez azonban nem mentség arra, hogy szünetet tartsanak, mondja két kripto cég is.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


A Bloomberg szerdai jelentése kiemelte, hogy a legnagyobb kriptós cégek televíziós reklámkiadásai több mint egy éve a legalacsonyabb értéket érték el, júliusban mindössze 36 ezer dollárt költöttek az ISpot szerint.
Ez 99,9%-os csökkenés a februári 84,5 millió dollárhoz képest. Ez a rekord az amerikai Superbowl időszakában valósult meg, amikor a Crypto.com, az FTX US és a Coinbase nagyszabású reklámokat futtatott, hogy felhívja a figyelmet a szolgáltatásaikra.
A televíziós reklámköltés bejelentett csökkenése ellenére néhány vállalat, például a szingapúri székhelyű IDEG Limited digitális eszközkezelő cég azt állítja, hogy továbbra is nagy összegeket költenek reklámra a márkaismertség fenntartása érdekében.
Markus Thielen, az IDEG befektetési igazgatója elmondta, hogy cége „nagyon konzervatív” volt a kriptobefektetések tekintetében, ami teret engedett nekik, hogy nagyon jó pozícióba kerüljenek, hogy kihasználják ezt a jelenlegi lassulást.
Thielen szerint a reklám több okból is kritikus, nem utolsósorban az ismertség növelése miatt.

„Ezt a kötelességünk részének tekintjük, hogy oktassunk, visszaadjunk a közösségnek, építsük a márkánkat, és általános támogatást nyújtsunk.”

Apurva Chiranewala, az ausztrál székhelyű Block Earner kripto befektetési platform vezérigazgatója a múlt hónapban úgy nyilatkozott a sajtóban, hogy a cég a jelenlegi medvepiac közepette visszavette a marketingtevékenységét.

Kereskedj $500 bónusszal és találd meg a következő Gem coint a KuCoinon!

De azt is elmondta, hogy cége inkább a piac oktatásával kapcsolatos erőfeszítések felé mozdult el.

„Ahelyett, hogy pénzt fizetnénk a piac FUD-mentesítésére, úgy gondoltuk, hogy jobb, ha az építésre és a kérdések megválaszolására, valamint a felhasználók oktatására összpontosítunk.”

Daddi, a Daddi Brand Communications marketingügynökség elnöke elmondta, hogy a korábbi hirdetések a FOMO nyomására összpontosítottak, de a cégek az oktatásra térhetnek át, ahogy az új és a meglévő felhasználók kilábalnak a folyamatban lévő medvepiacból.
A televíziós reklámköltés csökkenhet, de a sportpartnerségeken keresztül történő reklámozás még mindig erős.
A Financial Review augusztus 10-én arról számolt be, hogy az olyan vállalatok, mint a Binance Holdings, az OKX és az FTX több mint 2,4 milliárd dollárt költöttek sportmarketingre az elmúlt 18 hónapban.
A Man City sportcsapattal való partnerségre 12 millió dollár jutott, egy floridai NBA sportstadion névhasználati jogára 135 millió dollárt költöttek a közelmúltban.

Olvastad már? Elege van a Solanának a spam NFT-kből

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

A top elemző az Ethereum 5000 dollárra való emelkedését jósolja az ETF buzgalom közepette – Az altcoin szezon a következő?

Vendégbejegyzés A kriptopénzpiac jelenleg nyugodt, de várakozással teli. A befektetők türelmetlenül várják a következő bikafutást, az altcoinok pedig még mindig vonzó belépési pontokat kínálnak. A közelmúltbeli stabilitás...

Az Ethereum ETF-ek az ETH árát az év végére 20.000 dollárra nyomhatják?

A kriptovilág izgalomtól pezseg az Ethereum ETF-ek számára a közelmúltban adott zöld utat követően. Ez mérföldkőnek számító döntés, és ugyanúgy átformálhatja a piacokat, mint ahogyan...

A Kraken a Tottenham Hotspur hivatalos kriptopartnere lesz

A Kraken megosztja a Tottenham Hotspur-rel azt a víziót, hogy miként lehet kihasználni az olyan élvonalbeli technológiákat, mint a blokklánc, az ügyfelek és a szurkolók...

A Solana 2500 dollárig, a CYBRO és a MATIC 25 dollárig? Minden, amit tudni kell az ETH ETF indulásáról és az altcoinok jövőjéről

Vendégbejegyzés A kriptopiac nyugodt, lélegzetvisszafojtva várja a potenciális bikafutást. Az altcoinok továbbra is csábító belépési pontokon tartózkodnak, ami egy közelgő emelkedésre utal. A legújabb suttogások a közösségben...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!