Korábban kriptóval viccelődött, de most nagy bejelentésre készül a McDonald’s

-

Az arany boltíves márka a múlt hónapban a kriptobefektetőkkel viccelődött, de most már a Metaverse-t is felkarolta azzal, hogy védjegyeket kérelmezett a márkájára a virtuális világra.
Úgy néz ki, hogy az ikonikus amerikai étteremlánc, a McDonald’s a Metaverse-be készül, ugyanis az illetékes amerikai hivatalnál 10 védjegyet jelentett be a virtuális térre vonatkozóan.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


Josh Gerben védjegyjogász és a Gerben Intellectual Property alapítója, tegnap azt tweetelte, hogy a McDonald’s február 4-én nyújtotta be védjegybejelentését, amely tartalmazza a „tényleges és virtuális árukat kínáló virtuális étterem” és a „házhozszállítással rendelkező virtuális étterem működtetésének” terveit.


A kérelem alapján az étteremlánc „letölthető multimédiás fájlokat” biztosít majd műalkotások, hang- és videofájlok, valamint non-fungible tokenek (NFT) számára.
A McDonald’s a McCafé márkáját is bevonta a Metaverse-védjegykérelembe. A márka készen állna szórakoztató szolgáltatások nyújtására, „nevezetesen online tényleges és virtuális koncertek és egyéb virtuális események biztosítására”.

A McDonald’s így más feltörekvő virtuáliskoncert-szervezőkkel, például az Animal Concertsszel versenyezne.
Az ilyen koncertek megszüntetik azokat a földrajzi akadályokat, amelyek eddig megakadályozták a rajongókat abban, hogy láthassák kedvenc fellépőiket, és jelentősen csökkentik a turnék költségeit is.
Az McDonald’s ezzel csatlakozik a Panera Bread pékség- és kávézólánchoz, amely arra törekszik, hogy márkáját a Metaverse-be költöztesse.
A Panera Bread február 3-án nyújtott be hasonló védjegybejelentést egy PANERAVERSE nevű virtuálisétterem- és kávézóláncra.
A tervek között szerepelnek letölthető tartalmak és NFT-k, virtuális étel- és italáruk, valamint a virtuális létesítmények, ahol a felhasználók összegyűlhetnek.

Gerben a Forbesnak február 9-én azt mondta: „Szerintem a következő 12 hónapban minden márka, amelyik csak eszünkbe jut, meg fogja tenni ezeket a bejelentéseket”. Hozzátette:

„Nem hiszem, hogy bárki is a következő Blockbuster akar lenni, és teljesen figyelmen kívül hagyni egy új technológiát, ami előttünk áll”.

Az Amerikai Szabadalmi és Védjegy Hivatalnak átlagosan kilenc és fél hónapig tart egy védjegybejelentés elbírálása, de Gerben úgy véli, hogy sem a McDonald’s-nak, sem a Panera Breadnek nem lesz gondja a védjegyek jóváhagyásának megszerzésével.

Olvastad már? Az OpenSea törölte a Cryptopunks V1 kollekciót

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Az Ethereum (ETH) tőkebeáramlása elhalványul a Bitcoinhoz (BTC) képest

Az Ethereum tőkebeáramlása nem tudta követni a bitcoinban tapasztalt növekedést, ami a befektetői érdeklődés eltérését mutatja. A jelenleg zajló ciklus során a BTC és az ETH...

A Bitget elemzője megjósolja a bikapiac következő csúcsát

A BTC és az ETH implikált volatilitása az opciós piac szemszögéből nézve jelentősen csökkent az elmúlt hónapban, különösen az egy hónapon belül lejáró opciók esetében,...

A kis befektetésektől a korai nyugdíjazásig – Hogyan építsd fel álmaid kriptoportfólióját 2024-ben?

Vendégbejegyzés Az erős kriptoportfólió felépítése pénzügyi szabadsághoz és a korai nyugdíjba vonulás lehetőségéhez vezethet. A 2024-es bikafutás jelenleg is zajlik, a hozzáértő befektetések aktuálisabbak, mint valaha. Ebben az...

Az Ethereum 3.000 dollár körül küzd, mivel a short pozíciók megugrottak

A május 7-én tapasztalt árfolyamcsökkenés után az Ethereum (ETH) több likvidálást tapasztalt a long pozíciókban. Következésképpen több kereskedő döntött a short pozíciók mellett. A megnövekedett shortolási...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!