A kriptovállalatoknak adott tanácsot Jeremy Almond

Jeremy Almond, a Paystand vezérigazgatója szerint a vállalatoknak rugalmasnak és optimistának kell lenniük az általuk teremtett világgal kapcsolatban.
Míg a legtöbb kriptoveterán a medvepiaci tanácsok és stratégiák széles skáláját osztogatja, néhányan egy egyszerűbb megközelítést választanak – az optimizmust.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Jeremy Almond, a B2B fizetési fintech, a Paystand vezérigazgatója szerint nagyon fontos, hogy rugalmasak és pozitívak legyünk ebben az időszakban.
Almond a Cointelegraph-nak elmondta, hogy a kriptotél időszakában a legjobb tervezési mód a vállalatok számára az, amit ő „a tények brutális megértésének” és „a jövőre vonatkozó könyörtelen optimizmusnak” nevez. Kifejtette, hogy:

„Vállalkozásként mindig rugalmasnak akarsz lenni a nehéz időkben, de ugyanakkor optimista is akarsz lenni a világgal kapcsolatban, amit létrehozol.”

A vezérigazgató kifejtette, hogy a vállalatoknak kell megvalósítaniuk a jövőképet. Emiatt Almond szerint fel kell készülniük, mondván, hogy a legjobb vállalatok azok, amelyek rugalmasak és kitartóak.
A Paystand vezetője kiemelte azokat az adatokat is, amelyek azt mutatják, hogy a kriptó a következő években eléri az 1 milliárd felhasználót.
Almond szerint a kriptónak megvan a helye a világban, és azok a vállalatok, amelyek fókuszban maradnak, jobb termékekkel és szolgáltatásokkal fognak kikerülni a medvepiacról.
A vezérigazgató a kriptotelet a dotkomlufihoz hasonlította:

„Azok a cégek maradtak életben, gyarapodtak és növekedtek, amelyek valódi termékeket és szolgáltatásokat építettek, de egy nagyobb mozgalom részei voltak, amely változást hozott az üzleti életben és a társadalomban.”

Almond kiemelte, hogy sokkal jobb, ha a vállalatok arra koncentrálnak, hogy értéket teremtsenek az ügyfeleik számára, ahelyett, hogy folyamatosan a coinok árai miatt aggódnának.
Amikor az iparágban nemrégiben tapasztalt elbocsátásokról kérdezték, a Paystand vezérigazgatója megjegyezte, hogy az ágazatnak több olyan vállalatra van szüksége, ahol a fejlesztők dolgozhatnak.

Ez azért van, hogy a fejlesztők a kreativitásukat a társadalom javára fordíthassák. A vezető megjegyezte, hogy azok, akik a legnagyobb hatást érik el, természetesen vonzzák a tehetségeket.
Kifejtette, hogy:

„Ezen a piacon a legjobb fejlesztők a legjobb vállalatokhoz fognak menni, amelyek a legnagyobb valós hatást gyakorolják az üzleti életre és a fogyasztókra.”

Végezetül a vezérigazgató arra biztatta azokat, akik a medvepiac alatt pesszimistának érzik magukat, hogy nagyítsák ki a képet.

„Amikor én kezdtem, egyáltalán nem volt iparág. Csak egy maroknyi rajongó volt” – mondta Almond.

Arra buzdította a közösséget, hogy nézzék meg a blokkláncipar elmúlt 10 évben elért fejlődését és a sok terméket, amelyek létrejöttek, mint például a decentralizált pénzügyek (defi) és a non-fungible tokenek (NFT-k).

Olvastad már? KuCoin-vélemény – biztonságos és legális kriptotőzsde 2022-ben?

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.

Legfrissebb bejegyzéseink

Ázsia lehet a következő kriptórali központja?

A szakértők szerint a kriptovilág következő nagy hullámát nem a Wall Street indítja el, hanem Ázsia. És ez nem kis dolog, Kína gazdaságélénkítő programjai, Dél-Korea...

A China Merchants Bank kriptotőzsdét indított Hongkongban

Egy óriási lépés tanúi lehetünk a hagyományos bankvilágból. Kína egyik legnagyobb pénzintézete, a China Merchants Bank meglepő húzással saját kriptotőzsdét indított. A lépést hongkongi leányvállalata,...

0,0027 Bitcoin vagy 100 XRP? A piaci szakértő szerint ez a jobb választás

Újra fellángolt a vita arról, hogy melyik kriptóban van nagyobb felértékelődési potenciál: a Bitcoinban vagy az XRP-ben. A „SusieBdds” néven ismert bitcoiner friss nyilatkozatában elárulta,...

A Bitget elindítja az új 2025/26-os LALIGA-szezont a „Back in Play, Bitget Way” kampánnyal

A világ vezető kriptotőzsdéje és Web3 vállalata, a Bitget, újra játékba lendül a LALIGA-val egy vadonatúj szezonra a „Back in Play, Bitget Way” szlogen jegyében. Ez...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.