A Coinbase reklámja annyira sikeres lett, hogy a rendszerük összeomlott a terheléstől

Az USA-ban a hétvégén az amerikai-foci bajnokság, a Super Bowl félidejében a Coinbase vélhetően az idei év egyik legemlékezetesebb pillanatát hozta össze.
A levetített reklámjuk egy 60 másodperces blokk volt, amelyben egy QR-kód lebegett keresztül a képernyőn, és semmi más nem történt.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Illetve annyi még igen, hogy a reklám végén feltűnt a Coinbase címe, és az ajánlat, amely szerint 15 dollárnyi ajándék BTC-t kapnak azok az új felhasználók, akik a következő két nap során regisztrálnak az oldalra.
A minimalistára sikerült reklám sikeres lett, talán túlságosan is.
Nem sokkal a reklám után már arról tweeteltek a felhasználók, hogy a Coinbase app és maga az oldal is elérhetetlen, mindkettő összeomlott a nem várt hatalmas terheléstől.


Az üzemszünet nem tartott túlságosan sokáig, néhány perccel később már ismét működött az oldal, és az akciót népszerűsítő aloldal is, olyan szlogenekkel, mint például a „Kevesebb beszéd, több bitcoin”.


A hirdetés és a hatásai természetesen nagy felhajtáshoz vezettek a közösségi médiában. Vicces és komolyabb reakciók is születtek.
Sokan véleményezték a tényt, hogy a QR-kódos reklám létrehozási költsége hogyan viszonyul az átlagos Super Bowl reklámok büdzséjéhez.

Tény, hogy bár a reklám maga a Coinbase oldalának időszakos összeomlásához vezetett, el kell ismerni, hogy eredeti és elmés megoldást választottak.
A jelek szerint vannak kutyák is, akiket sikerült megszólítani, de majdnem biztos, hogy ők nem számítottak a potenciális kriptovásárlók célcsoportjának.


Nem a Coinbase reklámja lett az egyetlen, amely a kriptoiparhoz köthető.
A rivális FTX tőzsde a humorista Larry David főszereplésével készített reklámfilmet, de a Bud Light és a Turbo Tax spotjaiban is megemlítették a kriptopénzeket.

Az idei évben még számos nagy kriptós esemény várható, így szinte biztosak lehetünk abban, hogy fogunk még látni érdekes és kreatív reklámokat is.

Olvastad már? A Bahreini Központi Bank sikeresen tesztelte a JPMorgan blokkláncát

Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Ferhat Korkmaz

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Hogyan lehet 100 USDT-ből 1 millió? Ez a 100-szoros potenciállal bíró coin lehet a megoldás?

Vendégbejegyzés A milliomos státusz elérése pénzügyi szabadságot hoz, és mindenki álmodik arról, hogy egyszer eléri ezt a mérföldkövet. Érdekes módon az ilyen sikertörténetek gyakoriak a kriptovaluta...

A Bitcoin (BTC) stabilan tartja magát 100.000 dollár felett – elemzők a kriptovaluta ellenálló képességének okait keresik

Miközben a Bitcoin (BTC) továbbra is erősen tartja magát 100.000 dollár felett, az elemzők azon vitáznak, mi állhat a kriptovaluta ellenálló erejének hátterében. A CryptoQuant elemzője,...

Mémcoin-őrület: Bonk emelkedik, Pepe stabilizálódik– Mi jöhet most?

Prémium Bonk & Pepe A mémcoin-mánia jelei szerint megindult az elforgás: a Bonk árfolyama 6–7%-ot emelkedett, jelenleg körülbelül 0,000018 dolláron forog, amit az ETF körüli felhajtás és...

Az XRP kiemelkedik erejével a kriptopiaci volatilitás közepette

Prémium Ripple (XRP) Az XRP figyelemre méltó erőt mutat a szélesebb kriptovaluta-piaci volatilitás ellenére. Elemzők rámutatnak, hogy mióta áttörte az 0,50 dolláros szintet, az egyik legerősebb és legtisztább...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.