A Blizzard egyelőre nemet mondott az NFT-re

-

A Blizzard Entertainment elnöke, Mike Ybarra gyorsan megcáfolta azokat a feltételezéseket, hogy a World of Warcraftot és Diablót kiadó stúdió a közeljövőben tőkét akar kovácsolni a felfutóban lévő NFT-iparágból.
„Senki sem csinál nálunk NFT-ket” – tweetelte a hétvégén, válaszul Andy Robinson videojáték-újságírónak, aki szerint „a Blizzard érdeklődést mutat az NFT-k és a ‘play to earn’ játékok iránt”.


A Robinson által említett közvélemény-kutatást a brit YouGov piackutató cég készítette, és a Blizzard rajongóit kérdezte arról, hogy mit gondolnak több újonnan megjelenő technológiáról, köztük a virtuális valóságról, a videojáték-előfizetési szolgáltatásokról, a platformok közötti játékról és a metaverzumról.
Bár Ybarra megjegyzései úgy tűnik, hogy bezárják az ajtót a Blizzard játékaiban megjelenő NFT-k előtt, a tágabb kép még mindig hagy némi mozgásteret az eltérő értelmezésre.
A Blizzard Entertainment anyavállalata, az Activision Blizzard jelenleg azon van, hogy a Microsoft felvásárolja a vállalatot egy 68,7 milliárd dolláros üzlet keretében, amely várhatóan jövőre zárul le.
A felvásárlás célja? A Microsoft közleménye szerint „a metaverzum építőköveinek biztosítása”.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!

Játék és NFT-k

A játékosok megosztottak az NFT-kkel kapcsolatban, mivel a játékon belüli monetizáció gyakran tisztességtelen pay-to-win rendszereket és idegesítő mikro-tranzakciókat idéz elő.
A kriptók környezeti hatása is nagy aggodalomra ad okot a játékosok körében, ami talán változhat, ha az Ethereum – a legtöbb NFT-nek otthont adó hálózat – még idén egy környezetbarátabb proof-of-stake (PoS) rendszerre nem vált át.

Néhány játékstúdió mégis próbálkozik

Az Ubisoft a Tezos blokkláncot használta fel, hogy NFT-ket vigyen be a legutóbbi Ghost Recon kiadásába.
A múlt hónapban a francia vállalat befektetett egy blokklánc-alapú, Cross The Ages nevű gyűjtögetős kártyajátékba.
A Ubisoft is virtuális parcellát szerzett a Pixowl Ethereum-alapú metaverzumában, a The Sandboxban, ahogy a Final Fantasy készítője, a Square Enix is.

A Grand Theft Auto kiadója, a Take-Two óvatosan optimista az NFT-k videojátékokban rejlő ígéreteivel kapcsolatban.

Olvastad már? Hamarosan indul a VizslaSwap – az első magyar decentralizált tőzsde

Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Adam

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Miért volt rövid életű az Ethereum 3000 dollárra való emelkedése?

Az Ethereum (ETH) 3000 dollárt meghaladó árfolyamát követően február 20-án egy 8,6 éve szunnyadó ICO-résztvevő 1.732 ETH-t fizetett be, ami a cikkírás idején 5,15 millió...

Az altcoinok, amelyekkel potenciálisan ezrekből milliókat lehet csinálni

Vendégbejegyzés A Bitcoin jelenleg 50.000 dollár felett mozog, és jelentős befektetői érdeklődést generál, ami kiemeli a kriptopiac ellenálló képességét a nagyobb makrogazdasági bizonytalansággal szemben. Ez az ellenálló...

A Bitcoin fenntartható energiafelhasználása 55%-os új ATH értéket ér el

A Bitcoin (BTC) fenntartható energiafelhasználása februárban minden idők legmagasabb értékét (ATH) érte el, mivel a blokklánc zöld tulajdonságairól alkotott elképzelések drámaian megváltoznak. Daniel Batten, egy ismert...

A kriptovaluták használatának előnyei és hátrányai a rabona online kaszinóban

Vendégbejegyzés Az utóbbi időben az online térben, különösen a szórakozásra, játékokra, kikapcsolódásra vonatkozó szegletében egyre inkább megkerülhetetlenné válik az online kaszinó jelensége. Az olyan platformok, mint...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!