A BMW mélyebbre merül a kriptoiparban

-

A német autógyártó (BMW) két területen is nagy lehetőségeket lát a kriptoiparban.

Elsőként szeretné lecsökkenteni a papírmunkát a napi munkafolyamatokban, másodsorban pedig személyre szabott hűségprogramot indítana.

A kezdeményezés Thaiföldön fog elindulni, mégpedig a Coinweb, mint közvetítő, és a BNB Chain, mint blokklánc-szolgáltató közreműködésével.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!

A két cél megvalósítását két fázisban tervezik elérni.

A papírmunka és az adminisztráció csökkentése nagy előrelépés lenne a napi munkafolyamatok tekintetében, és lényegesen megkönnyítené a vállalat pénzügyi szolgáltatásainak a biztosítását is.

A második fázistól viszont még ennél is nagyobb előrelépést várnak, és ehhez a BMW saját web3-as applikációt fejlesztetne ki.

Ennek a segítségével a BMW Group minden ügyfele egy blokklánc-alapú hűségprogramban vehetne részt.

Az elérhető jutalmak és díjak az adott vásárló egyéni státuszától függnének, amelyet a vásárlások ténye mellett számos más tevékenység is befolyásolhat.

A hűségpontokat a tulajdonosok közvetlenül a BMW Group berkein belül is beválthatják, levásárolhatják, de a tervek szerint a későbbiekben bármely kapcsolódó ökoszisztémában felhasználhatók lennének.

A blokkláncos tranzakciók lebonyolításához a vállalat a Binance hálózatát, a BNB Chain blokkláncot választotta.

A Coinweb ügyvezetője, Toby Gilbert szerint a vásárlók minden egyes alkalommal pontokat gyűjthetnek, mikor bármilyen módon kapcsolatba kerülnek a BMW Group ökoszisztémájával, tulajdonképpen ez lesz maga a hűségprogram.

„Ez bármi lehet, nem csak egy új autó megvásárlása, vagy egy tetszőleges szolgáltatás igénybe vétele. A vásárlók minden esetben hűségpontokat kapnak majd, és ezeket fel is tudják majd használni a rendszerünkön belül. A reményeink szerint ez a mostani thaiföldi kezdeményezés végül egy globális szintű programmá növekszik majd, és eljut mindenhová.”

Bjorn Antonsson, a BMW Thailand egyik vezető tisztviselője elmondta, a cégcsoport évek óta aktívan figyelemmel kíséri a decentralizált technológiák fejlődését, és az újabbnál újabb felhasználási módok kialakulását.

Antonsson szerint a blokklánc integrálása a mindennapi gyakorlatba nem egyszerűen csak kevesebb, kézzel rögzített és feldolgozott papírmunkát jelent majd, hanem azt, hogy a vállalat hatékonyabban és átláthatóbban tud majd működni.

Csatlakozz Prémium csoportunkhoz, ahol exkluzív tartalmakhoz, elemzésekhez és érdekességekhez nyílik hozzáférésed.

Még egy napig Karácsonyi kuponkód 15% kedvezmény: KaracsonyKw

Az autógyárak általánosságban véve mindig is érdeklődve fordultak a decentralizáció felé, a BMW pedig bizonyos módokon már 2018 óta jelen van a területen.

Akkor kezdték el a blokkláncot használni, hogy az ellátási láncaik közül a kobalt útvonalát monitorozzák és felügyeljék.

Így akartak megbizonyosodni arról, hogy az általuk használt nyersanyagok etikus forrásból származnak.

A BMW mellett egy másik nagy német márka, a Mercedes is belépett már az iparágba, ők a kriptopénzeket és az NFT-ket, mint promóciós eszközöket alkalmazzák.

Az Alfa Romeo az autók előéletét rögzíti blokkláncos adatbázisban, míg a Ferrari egyik új bejelentéséből az derül ki, hogy hamarosan ők is NFT-ket fognak majd integrálni a rendszerükbe.


Olvastad már? 600 ezer dollár lenne a BTC árfolyama, ha utolérné az aranyat

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Legfrissebb bejegyzéseink

Futurisztikus futópad lehet a virtuális valóság kulcsa

A Disney Imagineers csapata ideális készüléket alkotott a metaverzum számára, egy 360 fokos futópadot, amely távirányítóval, fizikai mozgással vagy gesztusokkal vezérelhető. Az Egyesült Államokbeli YouTuber...

Megérkezett a recesszió az USA gazdaságába

Robert Kiyosaki, a Gazdag papa könyvek szerzője aggasztó figyelmeztetést fogalmazott meg, mivel szerinte az USA gazdasága jelenleg depresszióban van. A gyenge gazdasági növekedésre hivatkozva Kiyosaki...

Az ETH kezd magához térni a csütörtöki megrázkódtatásából

Az Ethereum (ETH) értéke az elmúlt 24 órában majdnem 1%-ot növekedett, és péntek kora délután 3129,64 dolláron kereskedett. Csütörtökön még bő 5%-os csökkenés miatt kaptunk...

A Crypto.com Eminemet alkalmazza az NBA rájátszás reklámfilmjéhez

A Crypto.com tőzsde visszatért a mainstream sportreklámokhoz és hírességek támogatását is toborozza. A Crypto.com a híres rapperrel, Eminemmel készített egy új reklámfilmet, amelyet a hétvégi NBA...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!