Az egyik legnagyobb kritpotőzsde fogja szponzorálni az NBA-t

Egy újabb nagy tőzsde követi a rivális FTX-et a sportmarketing területén való nagyszabású megjelenéssel.
A Coinbase kedden bejelentette a profi kosárlabdaligával való együttműködését, és kijelentette, hogy az NBA és a WNBA, valamint az NBA leányligái és az USA Basketball „kizárólagos kriptopénz platform partnere” lesz.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A vállalat szerint a megállapodás ma estétől lesz látható, amikor az NBA szezonja „márkás jelenléttel” elindul az országos televíziós közvetítések során.
Egy blogbejegyzésben az amerikai székhelyű tőzsde azt írta, hogy a szponzoráció több évre szól majd, és magában foglalja a tartalomkészítést, valamint olyan kampányokat, amelyek célja a szurkolók felvilágosítása a kriptopénzek világában zajló fejleményekről.

„A Coinbase mint milliók által használt, megbízható kriptopénzplatform, természetes választás az NBA első partnereként ebben a virágzó kategóriában” – mondta Kerry Tatlock, az NBA globális marketingpartnerségekért és médiáért felelős SVP-je a közleményben.

A Coinbase szponzori megállapodása azután jött létre, hogy a rivális FTX agresszívan nyomult be a sportmarketing területére. Többek között a Major League Baseball-lal kötött megállapodást, amelynek köszönhetően az FTX logója minden játékvezető mezén megjelent.

Az FTX megállapodást írt alá arról is, hogy az NBA-ben szereplő Miami Heat arénáján is elhelyezi a nevét – ami potenciálisan kellemetlen helyzetet teremt a Miamiban közvetített kosárlabda-mérkőzések esetében.
„Hehe. Jó nekik!” válaszolta az FTX alapítója, Sam Bankman-Fried arra a kérdésre, hogy a Miami Heat meccsek alatt átfedő szponzorálások lehetősége merülhet fel. A Coinbase nem nyilatkozott.
Az NBA már korábban is aktív volt a kriptopénzek frontján, leginkább a TopShot néven ismert NFT-programján keresztül.
A liga NFT-tevékenységét jelenleg a Dapper Labs és a Flow blokklánc támogatja. Nem világos, hogy ez a megállapodás megmarad-e, vagy a Coinbase, amely saját NFT-platformot indít, megpróbálja-e gyakorolni az ellenőrzést a kosárlabdával kapcsolatos NFT-k felett.

Az NBA és a WNBA mellett a Coinbase szponzorációja kiterjed az NBA G League és az NBA 2K League játékokra is.

Olvastad már? 21 Lecke, avagy mit lehet tanulni a Bitcointól?

Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Marco Verch Professional 

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Elhalasztotta a döntéshozást az SEC a spot XRP-ETF ügyében

Az Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyelete elhalasztotta a döntéshozást több kripto-ETF ügyében is. Ezek között van a spot Dogecoin és az XRP-ETF is. Az ügynökség június...

Ez mindent megváltoztathat Solana számára – a befektetők nagy tétet tesznek

Az elmúlt három év során egy jelentős tulajdonos csendben 13 millió dollár értékben vásárolt SOL-t, és a piac kezd felfigyelni erre. A határidős érdeklődés elérte...

Egy aranykereszt alapján komoly növekedés előtt állhat a bitcoin

A bitcoin MVRV-aránya nemrég aranykeresztet alkotott a 365 napos mozgóátlagával. Ez a minta korábban gyakran erős emelkedést jelzett előre. Ugyanakkor az ár épp a fontos ellenállási...

Új blokkláncon indít NFT-platformot a FIFA

A Nemzetközi Labdarúgó-szövetség (FIFA) új blokklánchálózatot indít NFT-gyűjteményei támogatására – jelentette be a szervezet április 30-án. A FIFA elindítja saját „FIFA Blockchain” rendszerét, amely kompatibilis az...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.