Korábban kriptóval viccelődött, de most nagy bejelentésre készül a McDonald’s

Az arany boltíves márka a múlt hónapban a kriptobefektetőkkel viccelődött, de most már a Metaverse-t is felkarolta azzal, hogy védjegyeket kérelmezett a márkájára a virtuális világra.
Úgy néz ki, hogy az ikonikus amerikai étteremlánc, a McDonald’s a Metaverse-be készül, ugyanis az illetékes amerikai hivatalnál 10 védjegyet jelentett be a virtuális térre vonatkozóan.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Josh Gerben védjegyjogász és a Gerben Intellectual Property alapítója, tegnap azt tweetelte, hogy a McDonald’s február 4-én nyújtotta be védjegybejelentését, amely tartalmazza a „tényleges és virtuális árukat kínáló virtuális étterem” és a „házhozszállítással rendelkező virtuális étterem működtetésének” terveit.


A kérelem alapján az étteremlánc „letölthető multimédiás fájlokat” biztosít majd műalkotások, hang- és videofájlok, valamint non-fungible tokenek (NFT) számára.
A McDonald’s a McCafé márkáját is bevonta a Metaverse-védjegykérelembe. A márka készen állna szórakoztató szolgáltatások nyújtására, „nevezetesen online tényleges és virtuális koncertek és egyéb virtuális események biztosítására”.

A McDonald’s így más feltörekvő virtuáliskoncert-szervezőkkel, például az Animal Concertsszel versenyezne.
Az ilyen koncertek megszüntetik azokat a földrajzi akadályokat, amelyek eddig megakadályozták a rajongókat abban, hogy láthassák kedvenc fellépőiket, és jelentősen csökkentik a turnék költségeit is.
Az McDonald’s ezzel csatlakozik a Panera Bread pékség- és kávézólánchoz, amely arra törekszik, hogy márkáját a Metaverse-be költöztesse.
A Panera Bread február 3-án nyújtott be hasonló védjegybejelentést egy PANERAVERSE nevű virtuálisétterem- és kávézóláncra.
A tervek között szerepelnek letölthető tartalmak és NFT-k, virtuális étel- és italáruk, valamint a virtuális létesítmények, ahol a felhasználók összegyűlhetnek.

Gerben a Forbesnak február 9-én azt mondta: „Szerintem a következő 12 hónapban minden márka, amelyik csak eszünkbe jut, meg fogja tenni ezeket a bejelentéseket”. Hozzátette:

„Nem hiszem, hogy bárki is a következő Blockbuster akar lenni, és teljesen figyelmen kívül hagyni egy új technológiát, ami előttünk áll”.

Az Amerikai Szabadalmi és Védjegy Hivatalnak átlagosan kilenc és fél hónapig tart egy védjegybejelentés elbírálása, de Gerben úgy véli, hogy sem a McDonald’s-nak, sem a Panera Breadnek nem lesz gondja a védjegyek jóváhagyásának megszerzésével.

Olvastad már? Az OpenSea törölte a Cryptopunks V1 kollekciót

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Új csúcsokon az Ethereum – felívelés a derivatíva piacon

Az Ethereum (ETH) emelkedése nem mutat lassulást. Úgy tűnik, tovább erősödik. A CME határidős nyitott pozíciói, az ETF-adatok és a nagy befektetők vásárlásai erősödnek. Sokan emiatt...

SOL Strategies a Nasdaqon: Mit jelent ez a Solana számára, és hogyan illeszkedik a ZEXPIRE az opciós boomhoz?

Vendégbejegyzés A SOL Strategies, egy kanadai digitális eszközökkel foglalkozó cég, amely 94 millió dollár értékű Solana (SOL) treasury eszközt kezel, a héten elsőként vált a Nasdaq-on...

A BlackRock új kriptos tervei: tokenizált ETF-ek és innováció

A hírek szerint a BlackRock bővíteni szeretné tokenizált termékeit. Ez kiterjedne népszerű kripto- és más tőzsdén kereskedett alapjaira (ETF-ekre) is. A Bloomberg jelentése szerint a világ legnagyobb...

Közeleg a Bitcoin kínálati sokkja?

Valami készülődik a Bitcoin-piacon, és a nagy játékosok már mozognak. Az úgynevezett cápák, azok a tárcák, amelyek 100 és 1000 BTC közötti összeget tartanak, egy...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.