Korábban kriptóval viccelődött, de most nagy bejelentésre készül a McDonald’s

Az arany boltíves márka a múlt hónapban a kriptobefektetőkkel viccelődött, de most már a Metaverse-t is felkarolta azzal, hogy védjegyeket kérelmezett a márkájára a virtuális világra.
Úgy néz ki, hogy az ikonikus amerikai étteremlánc, a McDonald’s a Metaverse-be készül, ugyanis az illetékes amerikai hivatalnál 10 védjegyet jelentett be a virtuális térre vonatkozóan.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Josh Gerben védjegyjogász és a Gerben Intellectual Property alapítója, tegnap azt tweetelte, hogy a McDonald’s február 4-én nyújtotta be védjegybejelentését, amely tartalmazza a „tényleges és virtuális árukat kínáló virtuális étterem” és a „házhozszállítással rendelkező virtuális étterem működtetésének” terveit.


A kérelem alapján az étteremlánc „letölthető multimédiás fájlokat” biztosít majd műalkotások, hang- és videofájlok, valamint non-fungible tokenek (NFT) számára.
A McDonald’s a McCafé márkáját is bevonta a Metaverse-védjegykérelembe. A márka készen állna szórakoztató szolgáltatások nyújtására, „nevezetesen online tényleges és virtuális koncertek és egyéb virtuális események biztosítására”.

A McDonald’s így más feltörekvő virtuáliskoncert-szervezőkkel, például az Animal Concertsszel versenyezne.
Az ilyen koncertek megszüntetik azokat a földrajzi akadályokat, amelyek eddig megakadályozták a rajongókat abban, hogy láthassák kedvenc fellépőiket, és jelentősen csökkentik a turnék költségeit is.
Az McDonald’s ezzel csatlakozik a Panera Bread pékség- és kávézólánchoz, amely arra törekszik, hogy márkáját a Metaverse-be költöztesse.
A Panera Bread február 3-án nyújtott be hasonló védjegybejelentést egy PANERAVERSE nevű virtuálisétterem- és kávézóláncra.
A tervek között szerepelnek letölthető tartalmak és NFT-k, virtuális étel- és italáruk, valamint a virtuális létesítmények, ahol a felhasználók összegyűlhetnek.

Gerben a Forbesnak február 9-én azt mondta: „Szerintem a következő 12 hónapban minden márka, amelyik csak eszünkbe jut, meg fogja tenni ezeket a bejelentéseket”. Hozzátette:

„Nem hiszem, hogy bárki is a következő Blockbuster akar lenni, és teljesen figyelmen kívül hagyni egy új technológiát, ami előttünk áll”.

Az Amerikai Szabadalmi és Védjegy Hivatalnak átlagosan kilenc és fél hónapig tart egy védjegybejelentés elbírálása, de Gerben úgy véli, hogy sem a McDonald’s-nak, sem a Panera Breadnek nem lesz gondja a védjegyek jóváhagyásának megszerzésével.

Olvastad már? Az OpenSea törölte a Cryptopunks V1 kollekciót

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

A piaci szereplők árnyékos játéka: a kriptovaluta likviditás rejtett oldala

Amikor a Movement token ára az év elején közel 20%-ot zuhant, miután egy piacképző 38 millió dolláros eladást szervezett, a kisbefektetők veszteségbe kerültek, és az iparág úgy reagált,...

Pi Network újra erősödik: áttöri a PI a 0,30 dolláros ellenállást?

Prémium Pi Network A kriptopiacok az elmúlt napok nagy eladási hulláma után stabilizálódni látszanak, miközben a Pi Network tokenje látványos erőre kapott. A PI az elmúlt 24 órában...

Ezért kellett megnövelni az Ethereum gas limitjét

Ethereum blokkgas-limitjét 45 millióról 60 millióra emelték, miután a decentralizált pénzügyi felhasználók és fejlesztők nagyobb kapacitást kértek. Toni Wahrstätter, az Ethereum Alapítvány kutatója az X-en jelentette be...

Altcoin hírek: az XRP a csúcson, és a Metaplanet is erősít

Vendégbejegyzés Az elmúlt hetek során a kriptopiac két látványos fejleménnyel került a figyelem középpontjába. Egyrészt az $XRP ETF-ek nyolc kereskedési nap alatt több mint 622 millió dollárt...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.