A Coinbase reklámja annyira sikeres lett, hogy a rendszerük összeomlott a terheléstől

Az USA-ban a hétvégén az amerikai-foci bajnokság, a Super Bowl félidejében a Coinbase vélhetően az idei év egyik legemlékezetesebb pillanatát hozta össze.
A levetített reklámjuk egy 60 másodperces blokk volt, amelyben egy QR-kód lebegett keresztül a képernyőn, és semmi más nem történt.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Illetve annyi még igen, hogy a reklám végén feltűnt a Coinbase címe, és az ajánlat, amely szerint 15 dollárnyi ajándék BTC-t kapnak azok az új felhasználók, akik a következő két nap során regisztrálnak az oldalra.
A minimalistára sikerült reklám sikeres lett, talán túlságosan is.
Nem sokkal a reklám után már arról tweeteltek a felhasználók, hogy a Coinbase app és maga az oldal is elérhetetlen, mindkettő összeomlott a nem várt hatalmas terheléstől.


Az üzemszünet nem tartott túlságosan sokáig, néhány perccel később már ismét működött az oldal, és az akciót népszerűsítő aloldal is, olyan szlogenekkel, mint például a „Kevesebb beszéd, több bitcoin”.


A hirdetés és a hatásai természetesen nagy felhajtáshoz vezettek a közösségi médiában. Vicces és komolyabb reakciók is születtek.
Sokan véleményezték a tényt, hogy a QR-kódos reklám létrehozási költsége hogyan viszonyul az átlagos Super Bowl reklámok büdzséjéhez.

Tény, hogy bár a reklám maga a Coinbase oldalának időszakos összeomlásához vezetett, el kell ismerni, hogy eredeti és elmés megoldást választottak.
A jelek szerint vannak kutyák is, akiket sikerült megszólítani, de majdnem biztos, hogy ők nem számítottak a potenciális kriptovásárlók célcsoportjának.


Nem a Coinbase reklámja lett az egyetlen, amely a kriptoiparhoz köthető.
A rivális FTX tőzsde a humorista Larry David főszereplésével készített reklámfilmet, de a Bud Light és a Turbo Tax spotjaiban is megemlítették a kriptopénzeket.

Az idei évben még számos nagy kriptós esemény várható, így szinte biztosak lehetünk abban, hogy fogunk még látni érdekes és kreatív reklámokat is.

Olvastad már? A Bahreini Központi Bank sikeresen tesztelte a JPMorgan blokkláncát

Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Ferhat Korkmaz

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Valami megváltozott a Bitcoinban: az új bálnák átírják a piacot

A frissen megjelent on-chain adatok alapján egyre világosabb, hogy a Bitcoin piacán most nem egy klasszikus cikluscsúcs vagy -alj épül. Sokkal inkább strukturális átalakulás zajlik...

Kriptós szigor Lengyelországban: visszatért a törvény, amit egyszer már elkaszáltak

Lengyelországban ismét előkerült az a kriptós piacszabályozási törvény, amelyet néhány hónapja még maga az államfő állított meg. A parlament alsóháza, a Sejm csütörtökön újra megszavazta...

Új CFTC-elnök érkezett Washingtonba – és korábban nyíltan kiállt az XRP mellett

Az amerikai Szenátus megerősítette Michael Selig kinevezését a Commodity Futures Trading Commission (CFTC) élére, ami jóval több egy egyszerű személycserénél. A 53–43 arányban megszavazott döntés...

A Bybit visszatér az Egyesült Királyságba – de csak szigorúan korlátozott formában

A Bybit két év után újra megjelenik az Egyesült Királyságban, de a visszatérés messze nem olyan, mint régen. A tőzsde egy lecsupaszított, alacsony kockázatú platformmal...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.