A Coinbase reklámja annyira sikeres lett, hogy a rendszerük összeomlott a terheléstől

Az USA-ban a hétvégén az amerikai-foci bajnokság, a Super Bowl félidejében a Coinbase vélhetően az idei év egyik legemlékezetesebb pillanatát hozta össze.
A levetített reklámjuk egy 60 másodperces blokk volt, amelyben egy QR-kód lebegett keresztül a képernyőn, és semmi más nem történt.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Illetve annyi még igen, hogy a reklám végén feltűnt a Coinbase címe, és az ajánlat, amely szerint 15 dollárnyi ajándék BTC-t kapnak azok az új felhasználók, akik a következő két nap során regisztrálnak az oldalra.
A minimalistára sikerült reklám sikeres lett, talán túlságosan is.
Nem sokkal a reklám után már arról tweeteltek a felhasználók, hogy a Coinbase app és maga az oldal is elérhetetlen, mindkettő összeomlott a nem várt hatalmas terheléstől.


Az üzemszünet nem tartott túlságosan sokáig, néhány perccel később már ismét működött az oldal, és az akciót népszerűsítő aloldal is, olyan szlogenekkel, mint például a „Kevesebb beszéd, több bitcoin”.


A hirdetés és a hatásai természetesen nagy felhajtáshoz vezettek a közösségi médiában. Vicces és komolyabb reakciók is születtek.
Sokan véleményezték a tényt, hogy a QR-kódos reklám létrehozási költsége hogyan viszonyul az átlagos Super Bowl reklámok büdzséjéhez.

Tény, hogy bár a reklám maga a Coinbase oldalának időszakos összeomlásához vezetett, el kell ismerni, hogy eredeti és elmés megoldást választottak.
A jelek szerint vannak kutyák is, akiket sikerült megszólítani, de majdnem biztos, hogy ők nem számítottak a potenciális kriptovásárlók célcsoportjának.


Nem a Coinbase reklámja lett az egyetlen, amely a kriptoiparhoz köthető.
A rivális FTX tőzsde a humorista Larry David főszereplésével készített reklámfilmet, de a Bud Light és a Turbo Tax spotjaiban is megemlítették a kriptopénzeket.

Az idei évben még számos nagy kriptós esemény várható, így szinte biztosak lehetünk abban, hogy fogunk még látni érdekes és kreatív reklámokat is.

Olvastad már? A Bahreini Központi Bank sikeresen tesztelte a JPMorgan blokkláncát

Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Ferhat Korkmaz

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Új mérföldkő előtt a Pi Network: már a Ulu Ventures támogatja, de az árfolyam csökken

A Pi Network, egy gyorsan növekvő kriptovaluta-projekt, világszerte milliókat vonzott. Újabb mérföldkövet ért el a blokklánc világában. A Ulu Ventures, egy elismert szilícium-völgyi kockázatitőke-alap, hivatalosan...

Jelentős profitrealizálás söpört végig a kriptopiacon

Jelentős profitrealizálási hullám söpört végig a kriptopiacon. A hosszú távú befektetők kihasználták a friss csúcsokat. Friss on-chain adatok szerint a nagy eszközök tulajdonosai összesen körülbelül 2,8...

A kriptokereskedők az RWA-ra figyelnek, mint a mostani rally következő milliomoskészítő trendjére – de hogyan lepheti meg mindenkit az XYZVerse (XYZ)?

Vendégbejegyzés A piaci szereplők a valós eszközök tokenizálására (RWA) figyelnek, mint a legújabb trendre, amely hatalmas nyereségeket hozhat a jelenlegi emelkedés során. A figyelem azokra a...

Kanye West YZY mémcoinja 3 milliárd dollárnál tetőzött

Kanye West YZY mémcoinjának Solanán történő indulása nagy visszhangot váltott ki: az érme villámgyorsan 3 milliárd dolláros csúcsra szaladt, majd szinte azonnal visszahűlt – drámai...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.