A Coinbase reklámja annyira sikeres lett, hogy a rendszerük összeomlott a terheléstől

-

Az USA-ban a hétvégén az amerikai-foci bajnokság, a Super Bowl félidejében a Coinbase vélhetően az idei év egyik legemlékezetesebb pillanatát hozta össze.
A levetített reklámjuk egy 60 másodperces blokk volt, amelyben egy QR-kód lebegett keresztül a képernyőn, és semmi más nem történt.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


Illetve annyi még igen, hogy a reklám végén feltűnt a Coinbase címe, és az ajánlat, amely szerint 15 dollárnyi ajándék BTC-t kapnak azok az új felhasználók, akik a következő két nap során regisztrálnak az oldalra.
A minimalistára sikerült reklám sikeres lett, talán túlságosan is.
Nem sokkal a reklám után már arról tweeteltek a felhasználók, hogy a Coinbase app és maga az oldal is elérhetetlen, mindkettő összeomlott a nem várt hatalmas terheléstől.


Az üzemszünet nem tartott túlságosan sokáig, néhány perccel később már ismét működött az oldal, és az akciót népszerűsítő aloldal is, olyan szlogenekkel, mint például a „Kevesebb beszéd, több bitcoin”.


A hirdetés és a hatásai természetesen nagy felhajtáshoz vezettek a közösségi médiában. Vicces és komolyabb reakciók is születtek.
Sokan véleményezték a tényt, hogy a QR-kódos reklám létrehozási költsége hogyan viszonyul az átlagos Super Bowl reklámok büdzséjéhez.

Tény, hogy bár a reklám maga a Coinbase oldalának időszakos összeomlásához vezetett, el kell ismerni, hogy eredeti és elmés megoldást választottak.
A jelek szerint vannak kutyák is, akiket sikerült megszólítani, de majdnem biztos, hogy ők nem számítottak a potenciális kriptovásárlók célcsoportjának.


Nem a Coinbase reklámja lett az egyetlen, amely a kriptoiparhoz köthető.
A rivális FTX tőzsde a humorista Larry David főszereplésével készített reklámfilmet, de a Bud Light és a Turbo Tax spotjaiban is megemlítették a kriptopénzeket.

Az idei évben még számos nagy kriptós esemény várható, így szinte biztosak lehetünk abban, hogy fogunk még látni érdekes és kreatív reklámokat is.

Olvastad már? A Bahreini Központi Bank sikeresen tesztelte a JPMorgan blokkláncát

Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Ferhat Korkmaz

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

A Crypto.com Eminemet alkalmazza az NBA rájátszás reklámfilmjéhez

A Crypto.com tőzsde visszatért a mainstream sportreklámokhoz és hírességek támogatását is toborozza. A Crypto.com a híres rapperrel, Eminemmel készített egy új reklámfilmet, amelyet a hétvégi NBA...

A következő generációs kriptók 1000%-os nyereségre készülnek: Amit tudnod kell

A kriptopiacon a 2024-es bikafutás érkeztével egyre forróbb a hangulat. Az új kriptovaluták felemelkedőben vannak, és potenciális lehetőséget kínálnak arra, hogy az egekbe szökjenek az...

Ázsiában nagyon népszerű a blokkláncos játékipar

Az ázsiai régió áll az élén a Web3 játékok terjedésében, és blokkláncos játékok számában. Ez a szektor jelenleg az összesített blokklánc-aktivitás 35%-át teszi ki, olyan...

A szakértő kiválasztott 5 altcoint, ami talán a legnagyobb nyereséget hozhat a jövő héten

Vendégbejegyzés A rohamosan változó piacon a kiemelkedő kriptovaluták pontos meghatározása gyümölcsöző eredményekhez vezethet. A 2024-es bikafutás kibontakozásával a jövő hét legjobban teljesítő devizapiaci szereplőinek feltárása kritikus fontosságú...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!