A Coinbase reklámja annyira sikeres lett, hogy a rendszerük összeomlott a terheléstől

Az USA-ban a hétvégén az amerikai-foci bajnokság, a Super Bowl félidejében a Coinbase vélhetően az idei év egyik legemlékezetesebb pillanatát hozta össze.
A levetített reklámjuk egy 60 másodperces blokk volt, amelyben egy QR-kód lebegett keresztül a képernyőn, és semmi más nem történt.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Illetve annyi még igen, hogy a reklám végén feltűnt a Coinbase címe, és az ajánlat, amely szerint 15 dollárnyi ajándék BTC-t kapnak azok az új felhasználók, akik a következő két nap során regisztrálnak az oldalra.
A minimalistára sikerült reklám sikeres lett, talán túlságosan is.
Nem sokkal a reklám után már arról tweeteltek a felhasználók, hogy a Coinbase app és maga az oldal is elérhetetlen, mindkettő összeomlott a nem várt hatalmas terheléstől.


Az üzemszünet nem tartott túlságosan sokáig, néhány perccel később már ismét működött az oldal, és az akciót népszerűsítő aloldal is, olyan szlogenekkel, mint például a „Kevesebb beszéd, több bitcoin”.


A hirdetés és a hatásai természetesen nagy felhajtáshoz vezettek a közösségi médiában. Vicces és komolyabb reakciók is születtek.
Sokan véleményezték a tényt, hogy a QR-kódos reklám létrehozási költsége hogyan viszonyul az átlagos Super Bowl reklámok büdzséjéhez.

Tény, hogy bár a reklám maga a Coinbase oldalának időszakos összeomlásához vezetett, el kell ismerni, hogy eredeti és elmés megoldást választottak.
A jelek szerint vannak kutyák is, akiket sikerült megszólítani, de majdnem biztos, hogy ők nem számítottak a potenciális kriptovásárlók célcsoportjának.


Nem a Coinbase reklámja lett az egyetlen, amely a kriptoiparhoz köthető.
A rivális FTX tőzsde a humorista Larry David főszereplésével készített reklámfilmet, de a Bud Light és a Turbo Tax spotjaiban is megemlítették a kriptopénzeket.

Az idei évben még számos nagy kriptós esemény várható, így szinte biztosak lehetünk abban, hogy fogunk még látni érdekes és kreatív reklámokat is.

Olvastad már? A Bahreini Központi Bank sikeresen tesztelte a JPMorgan blokkláncát

Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Ferhat Korkmaz

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

A Bitcoin-bálnák felhalmozási stratégiája megváltoztathatja a piacot

A bitcoin piacán jelentős tulajdonosi átrendeződés zajlik. A legnagyobb birtokosok erőteljesen növelik felhalmozásukat. A bálnatárcák, amelyek több mint 10.000 BTC-t tartanak, közel járnak a csúcshoz. Ez egyértelműen fentről...

Az Ethereum új funkciója megváltoztathatja a piaci szerepét – az elemzők szoros figyelemmel kísérik

Az Ethereum legújabb R1 frissítése nem csupán egy rendszerfrissítés – akár újradefiniálhatja az Ethereum helyét a kriptovilágban. Miközben a fejlesztők eltávolodnak a hagyományos tokenmodellektől és finanszírozási...

Kriptokereskedést vezetne be hagyományos platformján a Morgan Stanley

Képzeld el, hogy bitcoint vagy ethereumot vásárolsz, pont úgy, mint részvényeket a megszokott kereskedési alkalmazásokban. Pontosan ezt szeretné lehetővé tenni a Morgan Stanley. A nagy amerikai...

2025 nyári kriptoszárnyalás: 5 érme, amely egymillió dollárt hozhat, mielőtt a Bitcoin eléri a 100.000 dollárt

Vendégbejegyzés Ahogy közeledik 2025 nyara, egyre nagyobb a várakozás egy jelentős kriptopiaci emelkedésre. Öt különleges coin kelti fel a befektetők figyelmét – mindegyik képes lehet akár...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.