A Coinbase reklámja annyira sikeres lett, hogy a rendszerük összeomlott a terheléstől

Az USA-ban a hétvégén az amerikai-foci bajnokság, a Super Bowl félidejében a Coinbase vélhetően az idei év egyik legemlékezetesebb pillanatát hozta össze.
A levetített reklámjuk egy 60 másodperces blokk volt, amelyben egy QR-kód lebegett keresztül a képernyőn, és semmi más nem történt.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Illetve annyi még igen, hogy a reklám végén feltűnt a Coinbase címe, és az ajánlat, amely szerint 15 dollárnyi ajándék BTC-t kapnak azok az új felhasználók, akik a következő két nap során regisztrálnak az oldalra.
A minimalistára sikerült reklám sikeres lett, talán túlságosan is.
Nem sokkal a reklám után már arról tweeteltek a felhasználók, hogy a Coinbase app és maga az oldal is elérhetetlen, mindkettő összeomlott a nem várt hatalmas terheléstől.


Az üzemszünet nem tartott túlságosan sokáig, néhány perccel később már ismét működött az oldal, és az akciót népszerűsítő aloldal is, olyan szlogenekkel, mint például a „Kevesebb beszéd, több bitcoin”.


A hirdetés és a hatásai természetesen nagy felhajtáshoz vezettek a közösségi médiában. Vicces és komolyabb reakciók is születtek.
Sokan véleményezték a tényt, hogy a QR-kódos reklám létrehozási költsége hogyan viszonyul az átlagos Super Bowl reklámok büdzséjéhez.

Tény, hogy bár a reklám maga a Coinbase oldalának időszakos összeomlásához vezetett, el kell ismerni, hogy eredeti és elmés megoldást választottak.
A jelek szerint vannak kutyák is, akiket sikerült megszólítani, de majdnem biztos, hogy ők nem számítottak a potenciális kriptovásárlók célcsoportjának.


Nem a Coinbase reklámja lett az egyetlen, amely a kriptoiparhoz köthető.
A rivális FTX tőzsde a humorista Larry David főszereplésével készített reklámfilmet, de a Bud Light és a Turbo Tax spotjaiban is megemlítették a kriptopénzeket.

Az idei évben még számos nagy kriptós esemény várható, így szinte biztosak lehetünk abban, hogy fogunk még látni érdekes és kreatív reklámokat is.

Olvastad már? A Bahreini Központi Bank sikeresen tesztelte a JPMorgan blokkláncát

Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Ferhat Korkmaz

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Justin Sun Tron projektje tőzsdére megy az USA-ban

A Tron állítólag egy fordított felvásárlással készül tőzsdére lépni az SRM Entertainmenten keresztül. A Financial Times hétfői jelentése – bennfentes forrásokra hivatkozva – arról számolt be,...

Mennyi XRP-re van szükséged ma, ha 2030-ra szeretnél visszavonulni?

Ahogy a digitális eszközök egyre nagyobb figyelmet kapnak a mainstream befektetők körében, sokan keresik a lehetőséget, hogy kriptovalutákra alapozzák nyugdíjterveiket. Egyre többen gondolkodnak el ezen...

Geopolitikai feszültségek kockázatkerülő hangulatot váltottak ki, de a szerkezeti bizalom továbbra is erős

A Bitcoin és az Ethereum árfolyamának legutóbbi visszaesése – éles korábbi emelkedés után – klasszikus kockázatkerülő reakcióként értelmezhető, amelyet az Izrael által Irán ellen végrehajtott...

Kritika zúdul a Pi Network új .pi domain aukciós frissítésére

A Pi Network legújabb bejelentése a .pi domain aukcióval kapcsolatban kritikákat váltott ki a felhasználókból. Bár a Pi Core Team bemutatott egy új alkalmazást a...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.