A Nintendo is érdeklődik a metaverse iránt

-

A Super Mario és a Pokemon franchise-ok fejlesztője többet törődik azzal, hogy jó élményt nyújtson a játékosoknak, mint hogy megnyerje a konzolversenyt.
A Nintendo a legutóbbi pénzügyi eredményéről szóló jelentés közzététele után élő kérdezz-feleleket tartott, ahol állítólag kifejezték „érdeklődésüket” és „potenciáljukat” a Metaverse iránt, amikor a videojátékaiba történő blokklánc- és az NFT-technológia bevezetésére terelődött a szó.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


David Gibson, az MST Financial vezető elemzője Twitter-bejegyzésben megkérdezte, mit gondol a japán játékóriás a Metaverse-ről és az NFT-kről, és ők is megerősítették, hogy jelenleg nem dolgoznak semmin, de még meghatározzák, mit tudnának kínálni a játékosoknak.


Figyelemre méltó, hogy a Nintendo fő szempontja az, hogy „milyen élményt tudunk nyújtani” a játékosoknak és a rajongóknak.
Egyértelműen óvatosak az NFT-k esetleges bevezetésével vagy a metaversumokon belüli integrációkkal kapcsolatban.
A Pokemon és a Zelda franchise-ok készítőjéek e szavai egy olyan időszakban hangzanak el, amikor más nagy videojáték-gyártó cégek és konzolok is kísérleteznek a blokkláncjátékokkal.
Eddig a Ubisoft fejlesztett ki egy NFT platformot Ubisoft Quartz néven, és a Castlevania készítője, a Konami is kiadta saját NFT gyűjteményét.
Eközben a Microsoft 69 milliárd dollárért felvásárolta az Activision Blizzardot, és megerősítette, hogy az Xbox a metaverse platformok fejlesztésén fog dolgozni.
A Ubisoft Quartz és Digits bevezetése azonban jelentős visszhangot váltott ki a közösségből, és nemrég a Ubisoft vezetője, Nicolas Pouard azt sugallta, hogy a játékosok talán még nem teljesen értik az NFT-k előnyeit.

A pénzügyi tájékoztató során a Nintendo 2,5%-os profitveszteséget jelentett be a decemberig tartó kilenc hónapra vonatkozóan, mivel a számítógépes chipek hiányai csökkentették a termelést.

Olvastad már? Medve zászló jött létre a Solana grafikonján, 50 dollár a cél

Forrás: cointelegraph.com

Legfrissebb bejegyzéseink

A Crypto.com Eminemet alkalmazza az NBA rájátszás reklámfilmjéhez

A Crypto.com tőzsde visszatért a mainstream sportreklámokhoz és hírességek támogatását is toborozza. A Crypto.com a híres rapperrel, Eminemmel készített egy új reklámfilmet, amelyet a hétvégi NBA...

A következő generációs kriptók 1000%-os nyereségre készülnek: Amit tudnod kell

A kriptopiacon a 2024-es bikafutás érkeztével egyre forróbb a hangulat. Az új kriptovaluták felemelkedőben vannak, és potenciális lehetőséget kínálnak arra, hogy az egekbe szökjenek az...

Ázsiában nagyon népszerű a blokkláncos játékipar

Az ázsiai régió áll az élén a Web3 játékok terjedésében, és blokkláncos játékok számában. Ez a szektor jelenleg az összesített blokklánc-aktivitás 35%-át teszi ki, olyan...

A szakértő kiválasztott 5 altcoint, ami talán a legnagyobb nyereséget hozhat a jövő héten

Vendégbejegyzés A rohamosan változó piacon a kiemelkedő kriptovaluták pontos meghatározása gyümölcsöző eredményekhez vezethet. A 2024-es bikafutás kibontakozásával a jövő hét legjobban teljesítő devizapiaci szereplőinek feltárása kritikus fontosságú...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!