2026-ra a Föld lakosságának negyede a metaverzumban fogja elütni az idejét

Egy jelentés becslései szerint 2026-ra a világ szervezeteinek 30%-a rendelkezik majd termékekkel és szolgáltatásokkal a Metaverse-en belül, és a márkák már most is készülnek arra, hogy a digitális világban érvényesítsék igényeiket.
Az új kutatás szerint 2026-ra az emberek 25%-a naponta legalább egy órát a metaversumban fog tölteni munka, vásárlás, oktatás, közösségi és szórakozási célokból.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A Gartner technológiai kutató- és tanácsadó cég február 7-i jelentése szerint a márkák a metaversumba való átvándorlásra való felkészülés jegyében már most elkezdték kiépíteni az ehhez szükséges infrastruktúrát.
Marty Resnick, a Gartner alelnöke szerint a különféle szervezeteknek együtt kell működniük a Metaverse egységesítése érdekében, mivel felhasználóik továbbra is igénylik a virtuális, interaktív, háromdimenziós élményeket.
Kifejtette: „a virtuális tantermek látogatásától kezdve a digitális földvásárláson át a virtuális házak építéséig ezek a tevékenységek jelenleg különálló környezetben zajlanak”.
Úgy véli, hogy 2026-ra a világ szervezeteinek 30%-a rendelkezik majd a Metaverse-ben található termékekkel és szolgáltatásokkal.

„Végül ezek egyetlen környezetben – a metaverse-en – zajlanak majd, többféle célponttal, technológiák és élmények között.”

Mindez azután történt, hogy a Strategy Analytics kutatócég megállapította, hogy a globális Metaverse piac az előrejelzések szerint 2026-ra közel 42 milliárd dollárt fog érni.
A Grayscale novemberi jelentése szerint azonban a teljes értékelés akár az egymilliárd dollárt is elérheti az elkövetkező években.
Az aktív Metaverse-felhasználók aránya 2020 eleje és 2021 júniusa között tízszeresére nőtt.
Akárhogy is, a Terra Virtua társalapítója és vezérigazgatója, Jawad Ashraf szerint a kutatás rávilágít arra, hogy a Metaverse meg fogja változtatni a felhasználók virtuális környezetekkel való interakciójának módját, és azt jósolja, hogy társadalmi alkalmak, munkahelyi találkozók, játékesemények, zenei koncertek és más események célpontjává válik.

„Talán még túl korai megjósolni, hogy pontosan mivé fog válni a metaverse, de azt tudjuk, hogy teljesen új élményeket fog megnyitni, és javítani fogja az életünket”.

Rámutatva, hogy a metaversum technológiák elfogadása még kialakulóban van és töredezett, Renick arra ösztönözte a szervezeteket és a befektetőket, hogy óvatosan járjanak el.
Szerinte „még túl korai lenne tudni, hogy mely beruházások lesznek hosszú távon életképesek”.

„A termékmenedzsereknek időt kell szánniuk a metaversum megismerésére, felfedezésére és előkészítésére, hogy versenyképes pozícióba kerüljenek”.

Olvastad már? Újabb fejlesztéseket kap a Google Cloud a kriptobányász malware-ek miatt

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

A Shiba Inu újra mozgásba lendülhet, de a trónkövetelő Maxi Doge már a pályán van

Vendégbejegyzés A Shiba Inu ($SHIB), a második legértékesebb mémcoin, technikai jelek alapján újra emelkedés előtt állhat. A grafikonon kialakuló pozitív divergencia arra utal, hogy a medvés...

Peter Brandt: „Nem lesz 200 ezer dollár idén a Bitcoin”

A kriptoban ritka, amikor valaki nem ígér meg mindent a Bitcoin jövőjével kapcsolatban. Peter Brandt viszont pont ezért maradt ikon a piacban: nem hype-ot gyárt,...

A Bitcoin sosem volt digitális arany? – Egy CEO újraírná az egész narratívát

A Bitcoin árfolyama hetek óta esik, és mára szinte eltűnt a 2025 eleji lendület. Éppen ebben a hangulatban robbant egy provokatív üzenet: Jacob King, kripto...

A Solana új korszakba léphet: akár 22 millió SOL tűnhet el a kínálatból

A Solana fejlesztőcsapatának új javaslata jelentősen átírhatja a hálózat gazdasági pályáját. Egy frissen publikált frissítés ugyanis azt célozza, hogy a jelenlegi diszinf­lációs ütem — vagyis...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.