2018 januárjában a Volkswagen német autógyártó bemutatta a koncepció új bizonyítékát a blokklánc indítására IOTA-val együtt.

Ez egy biztonságos szoftvertranszferről szól. Látjuk a Distributed Ledger Technology (DLT) jövőjét mondták.

Januárban az IOTA és a Volkswagen valamiféle informális együttműködést kötött. Johann Jungwirth, a Volkswagen digitális csoport vezérigazgatója csatlakozott az IOTA csapathoz és a felügyelőbizottság tagja lett. A terv az volt, hogy együtt dolgozzanak a kölcsönös előnyökért, előnyben részesíti az Alapítványt Jungwirth tapasztalatából és feltárva a Tangle lehetőségét.

Igazán nem meglepő az a közös projekt ötlet. Hannoverben ez a héten zajlott a CEBIT előkészületei folyamán Jungwirth már közzétette a társulat közösen készített koncepcióját alapvető jellemzőit a Twitteren. A megközelítéssel dokumentálni kívánják a rádió-távközlési szoftverek továbbítását az IOTA-féle zavarokkal működő járművekre integrálva.

Jungwirth ezt a nagyszerű példát tartja a jövőben hogyan lehet elosztott könyvelési technológiát használni.
A Volkswagen a technológiát a termékekbe kívánja integrálni.
Ez az egyik módja annak, hogy minden autó megkapja az adatokat, amelyekre szüksége van bizonyos frissítések futtatásához és egy növekvő digitális világ részeként. Ez kihatással van egy vezető nélküli és önjáró, autonóm járművekre, mivel az iparág jövőbeni modellként erre törekszik.

A Distributed Ledger Technology kritikus fontosságú a megbízható tranzakciók jövője szempontjából. Az IOTA nagy potenciállal rendelkezik, hogy piacvezetővé vált a DLT-ben,

mondja Jungwirth.

Az autóiparban ez az üzenet nagy figyelmet kap, mivel ez egy lépés a vállalatoknak, hogy használják a DLT-t.
A kriptográfiai piacon azonban a hír nem robbantott óriási növekedésre az IOTA árfolyamán.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük