Bitcoinban adna cashbacket egy ismert étteremlánc

-

Először Megan Thee Stallion és Aaron Rodgers voltak azok, akik a Block’s Cash alkalmazáson keresztül ingyen bitcoint kínáltak.
Most már nem számítanak annyira szexinek ezek a promók. Ez azért van, mert a hype-ciklus gyorséttermi fázisában vagyunk.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


A Shake Shack burgerlánc bejelentette, hogy márciusig minden egyes Cash App bankkártyával történő vásárlás után a vásárlóknak a fizetési végösszeg 15%-át bitcoinban téríti vissza.
Jay Livingston CMO szerint a promóció nem azoknak a vendégeknek szól, akiknek kriptóra fáj a foguk.
A Wall Street Journalnak elmondta, hogy ez mindössze egy egyszerű módja annak, hogy megnézzék, van-e vonzereje a kriptopénznek a gyorsétteremlánc vásárlói körében:

„Mindig próbálsz olyan dolgokra fogadni, amelyeknek valóban lesz értelme, és nem pazarolsz erőforrásokat azokra, amelyeknek nem lesz.”

Ez nem egy teljesen új terület az éttermek számára. Novemberben a Robinhood és a Burger King összefogott, hogy a vásárlók minden egyes 5 dolláros költés után 1 dogecoint kapjanak (jelenleg körülbelül 12 centért kereskednek vele), míg a McDonald’s olyan NFT Big Macet készített, amely finomabb, mint az igazi.
Míg a Shake Shack sütöget – pontosabban próbálkozik – a kriptotérben, addig a Block a Bitcoin bevett pártfogója. Jack Dorsey vezérigazgató vezetése alatt a vállalat a bitcoint (bár más kriptoeszközöket nem) mindig is támogatta.

Spiral nevű márkája (korábban Square Crypto) szoftverfejlesztőként is hozzájárult a bitcoinhoz és a Lightning Networkhöz, míg a TBD54566975 részleg (igen, ez az igazi neve) egy Bitcoin-alapú decentralizált tőzsdén dolgozik.
A Cash App volt a legelfoglaltabb mind közül. Amellett, hogy januárban bevezette a Lightning-tranzakciókat, hírességekkel együttműködve arra ösztönzi az embereket, hogy az alkalmazáson keresztül vásároljanak Bitcoint.
Nemrégiben például Gwyneth Paltrow Oscar-díjas színésznő és életmódguru 500.000 dollárt osztott szét a bitcoinban azon Instagram- és Twitter-követői között, akik „$cashtag”-gel kommentálták a posztjait.
Paltrow személyes márkája valószínűleg összeomlana, ha rajtakapnák egy Shake Shackben, de az étteremlánc ennek ellenére igyekszik megragadni a Block közösségi médiai marketingstratégiájának egy részét, hogy elérje a fiatalabb vásárlói csoportokat.

Ebben az esetben talán a Shake Shacknek Shiba Inut kellene osztogatnia.

Olvastad már? A legtöbb olyan bitcoinbefektető, aki ATH-n vásárolt, már eladott

Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Jim Nix

 SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

A Bitcoin hét hónap alatt 129%-ot emelkedett – Közeleg a 100.000 dolláros áttörés?

A CryptoQuant adatai szerint jelenleg kevesebb mint 2,5 millió Bitcoin érhető el vásárlásra a digitális eszköztőzsdéken. A Bitcoin lenyűgöző, 129%-os év eleji növekedést könyvelhetett el, amelyet...

Az XYZVerse vonzza a befektetők figyelmét, tőkét von ki a Shiba Inu-ból és a Floki Inu-ból!

Vendégbejegyzés Egy új mém érme rázza fel a kriptoszcénát, megragadja a befektetők figyelmét és háttérbe szorítja az olyan népszerű tokeneket, mint a Shiba Inu és a...

Az NFT-k havi értékesítési volumene elérte az 562 millió dollárt

Az NFT-k novemberben több mint 562 millió dolláros havi értékesítési volument értek el, ami felülmúlta az októberi 356 millió dolláros rekordot. A non-fungible tokenek (NFT-k) megőrizték...

A DUM új PolitiFi-korszakot indít – 5 nap van hátra az ICO-jából

Ennek az új PolitiFi projektnek a népszerűsége az Egyesült Államok elnökválasztási versenyének utolsó heteiben robbanásszerűen megnőtt, olyannyira, hogy szalagcímeken is szerepelt. Donald Trump gépesített, blokklánc-vezérlésű kabalája,...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.